met welke bollie wordt er het meeste brasem gevangen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • RoyvH
    Met enige kennis...
    • 20-07-2007
    • 337
    • Deurne

    met welke bollie wordt er het meeste brasem gevangen

    hallo...

    ik zou graag van jullie weten of jullie een iedee hebben welke smaak bollies de meeste aantrekkings kracht hebben op brasem
    en met welke flavour

    dit wil ik weten omdat ik zelf met pellets wil gaan vissen die ik zelf ga maken
    en ik denk dank ik dan van uit de karper wereld wat ingedientan ga toepassen aangezien jullie altijd die monster brasems vangen en veel zoals ik altijd dat geklaag hoor over brasem op een karperstek
    koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud
  • feedervisser
    Met enige kennis...
    • 27-03-2008
    • 389
    • merelbeke

    #2
    hoi RoyvH

    als ik met pellets voer dan gebruik ik ook pellets als haakaas of deeg gemaakt van pellets,maar deeg doe ik niet rond de haak maar onder de haak gelijk boilies.

    gr marnix

    Reageer

    • Valcon
      Newbie
      • 10-08-2008
      • 6
      • Wormer

      #3
      Er zijn diverse soorten boilies waar je brasem mee kan vangen. Maar waar je ze het meest mee vangt is een zoete boillie,bijvoorbeeld aardbei etc.

      Reageer

      • Pieter Stam
        Tinca Tinca
        • 11-10-2002
        • 2882
        • NL

        #4
        Vismeelpellets - vismeelboilie
        Monstercrabpellets - monstercrabbolies
        Aardbeipellets - Aardbeiboilies
        Trouvitpellets - Trouvitboilies
        Enz...

        Van heel veel pelletsmaken bestaat ook een boilievariant. Dus je kunt het makkelijk combineren. Ook als je het koopt. Volgens mij maakt het niet heel veel uit. Toch vang ik ze op witvisvoer nog het meest. Dus als je een pellet maakt op basis van een zoet witvislokover en er met een scopex bol bovenop vist zit je denk ik wel goed.

        MVG, Pieter

        Reageer

        • koopman
          sd
          • 27-06-2007
          • 126
          • fvgdfg

          #5
          ik vang niet vaak een brasem (gelukkig) als ik op karper zit, maar als ik er één vang gebeurd dat vaak met aardbei..

          Reageer

          • Machinehead
            Zeelt en Karper visser
            • 07-07-2007
            • 146
            • Houten

            #6
            Dit jaar pas 2 brasems gehad, op ongeveer 17 karpers deie ik heb gevangen.
            die 2 brasems gevangen op de zelfde avond, met vismeel boilies. Terwijl ik toch ook best vaak met aardbei zit maar gelukkig er nooit brasem mee vang

            Reageer

            • electra
              Joeri
              • 27-11-2007
              • 99
              • boutersem

              #7
              volgens mij niet een bepaald soort boilie of smaak. Wat je ze aanbied nemen ze. Ik rol bijvoorbeeld regelmatig voerboilies van 8 mm. Heb er al zoete gerold, maar ook visbollen en andere minder zoete varianten. En ik heb op elke 8mm bol al veel brasem gevangen.Misschien vangt de karpervisser meestal grotere exemplaren doordat hij verder kan vissen of doordat er vaak een voercampagne aan te pas komt.

              Reageer

              • odul
                pennenbouwer
                • 11-05-2005
                • 196
                • Zedelgem

                #8
                Je kan de vis (grote brasem) selecteren door met harde mini 8mm vismeel boilies te vissen, ik gebruik de wiite van Ringer, maar of je die zelf kan maken....
                Odul
                Handgemaakte wedstrijdpennen: www.pennenrosseel.be

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎