waar vissen jullie ???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • billy
    Newbie
    • 31-03-2004
    • 44

    waar vissen jullie ???

    ik ben benieuwd waar jullie vissen (welk water enzo) en of je nog wat vangt?
    ik ben pas begonnen met vissen. dus wil weten maar (veel) vis zit

    mzzls billy
    Groeten Gertjan
    lid van Team Hengelsport Gorcum
  • Swingtip
    Frequent aanwezig
    • 18-02-2004
    • 142

    #2
    Billy voor vis plekken hoef je nooit ver te zoeken. Bijna elke vijver of kanaal of polder water bevat goed vis. in dit water is bijna alles wel te vangen.
    Een vis drillen is als in het donker lopen, je voelt waar je heen gaat maar je weet het niet.

    Reageer

    • Theo de Kreij (van Berner

      #3
      Billy.
      Een goed water is de "Dekkersplas" in Rokkeveen (De plas achter Dekker en FC Zoetermeer). Daar zitten alle soorten vis in ruime mate en kan je goed zitten. Achter Boerderij Geertje (weg langs de Noord AA volgen tot je over een brug komt en dan aan je rechterhand) ligt de oude Zoetermeerse plas. Ook daar kan je vissen naar hartelust. Bij Geertje kan je zelfs visbootjes huren.

      Reageer

      • glensas
        Komt net kijken
        • 02-04-2004
        • 65

        #4
        je kan ook naar een club gaan in je buurt daar heb je alleen maar voordelen (denk ik) er zit genoeg vis op en je leert mensen kennen, wat wil je nog meer
        groetjes, Glen.

        Reageer

        • Vissport
          Sportvisser
          • 07-01-2004
          • 756
          • Maasbracht

          #5
          Waar wij vissen...
          De maas is bij mij favoriet, daarna de kanalen, en op de laatste plaats de vijvers of grote plassen.
          Er zijn natuurlijk nog andere stromende waters, maar die zijn voor ons in het algemeen te ver weg. Dus leve de maas.
          www.pa3gju.nl
          Beste groeten.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎