karpervissen: maat gezocht!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jason_b
    Newbie
    • 26-11-2008
    • 3
    • rome

    karpervissen: maat gezocht!

    hallo, wellicht een rare vraag. ik kom uit Rome waar ik woon.
    ik kom een week naar Nederland, mijn passie en hobbie is carpfishing en ik kan niet in Nederland zijn geweest en daar niet gaan vissen.
    ik heb een aantal vragen. ik zal in Almelo verblijven, waar in die omgeving kan ik het beste vissen? en weten jullie of er materiaal gehuurd kan worden??? ik vlieg namelijk naar Nl en kan dus niet al mn spul mee nemen.

    en als iemand die al een tijd aan kerpervissen doet mij en dag de weg wijs zou kunnen maken in nederlandse wateren, nog beter!
    ik vis zelf al lang, maar in Italie.

    ik hoop snel wat te horen.

    jason_b
  • Luc v.p.
    Liever met de vaste stok.
    • 31-05-2004
    • 67
    • Kloosterzande, Zeeuws-Vlaanderen

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door jason_b
    hallo, wellicht een rare vraag. ik kom uit Rome waar ik woon.
    ik kom een week naar Nederland, mijn passie en hobbie is carpfishing en ik kan niet in Nederland zijn geweest en daar niet gaan vissen.
    ik heb een aantal vragen. ik zal in Almelo verblijven, waar in die omgeving kan ik het beste vissen? en weten jullie of er materiaal gehuurd kan worden??? ik vlieg namelijk naar Nl en kan dus niet al mn spul mee nemen.

    en als iemand die al een tijd aan kerpervissen doet mij en dag de weg wijs zou kunnen maken in nederlandse wateren, nog beter!
    ik vis zelf al lang, maar in Italie.

    ik hoop snel wat te horen.

    jason_b

    Helaas woon ik niet in de buurt van Almelo, maar ik zou als tegenprestatie kiezen voor een weekje met jou in Rome of omgeving te mogen/kunnen vissen...

    Heel veel suces!
    Vissen is net zoals sex... Het duurt altijd veel te kort...

    Reageer

    • Viskerluu
      Banned
      • 07-08-2008
      • 278
      • Groningen

      #3
      Als je wilt karpervissen vlakbij Almelo dan is het Twentekanaal natuurlijk de meest bekende plek. Bij de Akzo, waar warm water in het kanaal wordt geloosd.

      Reageer

      • nick V
        Newbie
        • 19-08-2007
        • 18
        • Enter

        #4
        bij de akzo is het vaak druk
        maar je kan er mooi vissen...
        ik vis weinig in almelo maar er zitten genoeg mooie karpervijvers daar
        ik woon in de buurt van almelo trouwens 10 minuten rijden met de auto

        Reageer

        • karpervisser.nl
          Newbie
          • 26-07-2008
          • 6
          • enschede

          #5
          Karpervissen in NL

          De Akzo bij Hengelo is geen optie. Hier mag alleen gevist worden door personeel van de Akzo zelf. Voor andere visser is het vanaf de sluis tot aan de brug verboden zich op deze grond te bevinden. Er wordt streng gecontroleerd hierop door Politie en Milieu politie. Ik kan je nog wel wat tips geven over wateren waar zeer mooie vis op zit, en het in de wintermaanden beter vangen is dan in de zomer. Als je wat meer info wilt stuur dan een mailtje naar karpervisser.nl@live.nl

          Reageer

          • jason_b
            Newbie
            • 26-11-2008
            • 3
            • rome

            #6
            ey bedankt voor de replies.


            ehm weet iemand ook of ik ergens materiaal kan huren?
            of zou ik met iemand mee kunnen (en eventueel van hem extra spul huren?).

            Jason_b
            Aangepast door jason_b; 13-12-2008, 23:16.

            Reageer

            • jason_b
              Newbie
              • 26-11-2008
              • 3
              • rome

              #7
              oh en rome? ja mooi plekjes ook daar om te vissen. dus ja, als jullie eens in de buurt zijn, ik vis daar met een aantal vridnen regelmatig!

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎