Waar zijn de Colmic dobbers te koop?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Janneman

    Waar zijn de Colmic dobbers te koop?

    Beste heren,

    Vandaag ben ik toevallig bij Colmic.it terechtgekomen en zag de dobbers van Colmic. Ik bleef er urenlang naar kijken uit verbazing hoe mooi ze konden zijn! Heel graag zou ik er nog tien van in mijn dobberkoffer toevoegen!

    Nu vraag ik me af of er vissers zijn die weten in welke hengelsportzaken de Colmic dobbers te koop zijn en het liefst met een ruime collectie (veel keuze aan modellen)

    Bij voorbaat dank.
    Grtz Janneman
  • patrick
    Komt net kijken
    • 03-02-2002
    • 62

    #2
    Kuijpers in Ittervoort

    Reageer

    • Keizer
      Newbie
      • 05-05-2003
      • 24
      • aa

      #3
      kijk ook eens bij Nuis in Ridderkerk,een aantal maanden geleden stonden er nog heel wat modellen.
      Maar je kan mischien beter eerst even bellen of ze de door jouw gewenste modellen wel hebben

      Erwin

      Reageer

      • minimus
        Specimen Hunter
        • 19-03-2003
        • 1203
        • Tilburg

        #4
        Een dobber moet je evenwel niet kopen omdat ie mooi is, maar om de functionaliteit. Nou treft, het dat bij Colmic het een het ander niet uitsluit, maar dat is vrij zeldzaam. Zelfs bij gerenommeerde hengelssportzaken tref je een spectrum van dobbers aan die in de categorie "burrie en bagger" vallen.
        As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

        Reageer

        • Janneman

          #5
          Precies, Minimus.
          Het valt me dus tegen van zoveel hengelsportzaken dat ze veel felgekleurde kneiters van dobbers op hun zaak hebben om hun zaak te verfraaien met de kleuren

          Ik gebruikte echter de term "mooi" vanwege de ideale (voor mij dan ) vorm van dobber en de goede zichtbaarheid van de antenne. En niet vanwege kleuren en zo.

          Reageer

          • lex

            #6
            Hoi Mannen,

            Het gaat bij de winkeliers niet altijd om hetgeen dat goed is maar om hetgeen dat verkoopt.

            Zoals julie weten heb ik bij vlemmix gewerkt. Daar heb ik hetzelfde meegemaakt.
            Er kwamen nieuwe dobbers binnen. Niet om mee te vissen, maar om met een boot omheen te varen!!
            Die dingen wil ik niet in mijn kist hebben al kreeg ik ze gratis!!!

            Echter een paar weken later waren van de 500 dobbers er nog 63 over. Dat is dus waar de winkelier naarkijkt.
            Het is immers zijn boterham.

            Gelukkig zijn er genoeg merken die wel hele mooie pennen maken. Daar hebben de meeste winkeliers ook niet alles van liggen om de simpele reden dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet.
            Sla de sensas catalogus er maar op na. Daar staan er denk ik wel 150 in. Als je daar dan ook alle gewichten nog van moet hebben.......meestal 7 verschillende per serie........8 series van dezelfde dobbers op voorraad.........tel maar uit. En dan zijn er nog veel meer merken.

            Het is wel voor iedere winkelier mogelijk om de dobbers die je wilt hebben te bestellen. Maar ik ga dan liever wat zaken af. Met een vismaatje een eind rijden en dan b.v. twee drie zaken op een dag afstruinen is voor mij ook een onderdeel van de hengelsport.

            Reageer

            • minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

              #7
              Niks aan toe te voegen Lex. Een waarheid als een koe !!!! :moo: :moo: :moo: :moo: :moo:
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

              Reageer

              • Janneman

                #8
                Wie koopt er nou deze boeien??? Net zo'n waarheid als 5 koeien


                [Gewijzigd door Janneman op 11-14-03 at 09:30 AM]

                Reageer

                • tuinstoel
                  Newbie
                  • 20-12-2003
                  • 26

                  #9
                  Hey Janneman

                  Colmic heeft inderdaad hele mooie dobbers
                  Hengelsport Kuijpers in Ittervoort heeft een heleboel series en Harm Nuis Ridderkerk heeft ook wat staan.

                  M.V.G.
                  Team Sensas 52

                  Reageer

                  • Patton

                    #10
                    He Tuinstoel

                    Ik ben verleden week bij kuipers geweest voor schuifdobbers, nee hoor niets meer daar, en nieuwe worden niet meer besteld. Waarom weet ik ook niet.
                    :? :? Dus toch weer andere winkels opzoeken.

                    Reageer

                    • tuinstoel
                      Newbie
                      • 20-12-2003
                      • 26

                      #11
                      Ha die Patton

                      Wat voor schijfdobbers bedoel jij???????? ~0

                      Groetjes
                      Team Sensas 52

                      Reageer

                      • Patton

                        #12
                        Je hebt niet goed gelezen..schuifdobbers...inderdaad zijn niet meer te verkrijgen. En komen voorlopig niet meer binnen.
                        Ik heb er nog 2 dat is alles.
                        Daar kom ik nog een tijd mee uit.
                        Ik feeder toch veel meer, maar die waren wel handig om te gebruiken naast de boot. :~ :~

                        Reageer

                        • maxwi

                          #13
                          Comic dobbers zijn te koop bij Harm Nuis In Ridderkerk en (bijna) alle !! modellen zijn te koop bij Jan Kuijpers in Ittervoort

                          Max

                          Reageer

                          • Janneman

                            #14
                            Ja, inderdaad. Ik ben bij Nuis geweest. Daar viel het wat tegen. Wat oude dobbers en er ontbreken soms bepaalde drijfgewichten. (bijv. 0,60 grams was op. 0,40 en 0,80 waren er nog in overvloed :? :?)
                            Ik heb maar 1 mooie Colmic dobber gepakt. Een fraaie 1-grams dobber (Strike New)

                            Naar Kuijpers in Ittervoort is een hele eind. Dicht tegen de grens met België. Het zal dan 200 km rijden worden (heen- & terugweg) en dat lijkt me de moeite niet waard. Zelfs ook niet om te bestellen!
                            Dank je allemaal voor het geven van dit informatie. Dankzij jullie ben ik naar Harm Nuis geweest en ik ben zeker van plan meerdere hengelsportzaken te bezoeken.

                            Reageer

                            • jagt

                              #15
                              dat is mijns inzien een goed idee om altijd eens wat winkels af te struinen .
                              blijf je ook een beetje op de hoogte van het aanbod en de prijzen van de artikelen.
                              ook heeft één winkel vaak ook zijn (eigen) merken een andere winkel heeft mischien
                              wel andere merken ,artikels zijn wel vaak in verschillende merken verkrijgbaar,
                              je zult versteld staan wat daar soms voor prijsverschillen in zitten.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎