Bedankt allemaal !!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • æHenk
    Newbie
    • 10-01-2009
    • 1
    • Asten

    Bedankt allemaal !!!

    Beste allemaal.



    Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik mij per direct terug trek op elk gebied wat betreft Hengelsportvereniging De Middenpeel.



    De aanleiding hiervoor heeft te maken met het totaal geen medewerking krijgen van een of meerdere bestuursleden, dus wil ik voor niemand een sta in de weg meer zijn, en voor niemand het visplezier bederven door mijn aanwezigheid.

    Wel betreur ik het om de mensen die ik als eerlijk en sportief heb leren kennen ook in de steek te moeten laten maar het is nu eenmaal zo.



    Ik wens jullie allemaal een sportieve vangst en alle goeds voor 2009.



    M.V.G. Henk van Helmond
  • † Frederik de Belder
    [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
    • 13-01-2003
    • 5730
    • Niel (België)

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door æHenk
    Beste allemaal.



    Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik mij per direct terug trek op elk gebied wat betreft Hengelsportvereniging De Middenpeel.



    De aanleiding hiervoor heeft te maken met het totaal geen medewerking krijgen van een of meerdere bestuursleden, dus wil ik voor niemand een sta in de weg meer zijn, en voor niemand het visplezier bederven door mijn aanwezigheid.

    Wel betreur ik het om de mensen die ik als eerlijk en sportief heb leren kennen ook in de steek te moeten laten maar het is nu eenmaal zo.



    Ik wens jullie allemaal een sportieve vangst en alle goeds voor 2009.



    M.V.G. Henk van Helmond
    Die uitspraak komt me heel bekend voor.
    Ben zelf 30 jaar actief geweest in het bestuursleven, heb besloten van nooit nog een bestuursfunctie uit te oefenen. Heb natuurlijk ook goede ervaringen hiermee, het zijn niet altijd slechte geweest want dan had ik het zeker geen 30 jaar volgehouden ook niet.
    Groetjes Freddy

    ********************************
    * Teamlid "Dierenvriend" België *
    ********************************
    http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

    http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

    http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

    Reageer

    • Tom Meertens
      Feedervisser
      • 05-12-2008
      • 182
      • Philippine

      #3
      Henk , ik vind het jammer voor je dat je op deze manier moet stoppen als bestuurslid .

      Ben zelf secretaris van een Visclubje en er is niets vervelender als je als bestuur niet op één lijn zit .
      Wat de leden betreft is het gebruikelijk dat je commentaar krijgt wat je voor de één goed doet vind een ander niets .

      Het beste toegewenst Tom Meertens .

      Reageer

      • fish-a-holic
        Newbie
        • 24-12-2008
        • 4
        • Ekeren

        #4
        Beste Henk,

        Op dit forum ben ik een nieuweling, maar wat je daar vertelt komt mij heel bekend voor vermits ik vroeger ook bestuurslid ben geweest van een club en gelijkaardige dingen heb meegemaakt.

        Het probleem is vaak dat mensen die eigenlijk met een hobby zouden moeten bezig zijn, dit op de duur eerder gaan beschouwen als een soort van "politieke carriere", en zich dan ook gaan gedragen als vele politici doen: ellebogenwerk en azen op de beste postjes "om hun status op te poetsen" ... bij mij heeft het er ook toe geleid dat ik ben opgestapt toen.

        Een ander gevolg is dat ik niet meer aan wedstijdvissen doe, want die competitiegeest lijkt zulke situaties in de hand te werken; je kan het zo gek niet bedenken wat zogeheten volwassen mensen allemaal gaan uitspoken om toch maar een plaatsje te winnen in het klassement, sommige van die zaken zou ik hier zelfs niet durven vertellen.

        Voor mij betekent vissen: ontspannen, tot rust komen, me goed voelen in de natuur... Daarom werk ik nu met een voorlopig nog heel beperkt aantal mensen aan een vereniging die zich enkel daarop toelegt: geen verplichtingen, geen concurrentie, niks van dat! Wie het toevallig goed uitkomt om eens mee te gan vissen die doet dat, en ook al is dat maar één keer in vijf jaar dan blijft die persoon even welkom en net zo belangrijk als alle anderen...

        Misschien kan dat een troost voor je zijn: er zijn nog zoveel mensen die "anders" willen gaan vissen! Kijk eens om je heen, surf wat op het web, ... je komt ze vast en zeker tegen! En bij ons is IEDEREEN welkom zonder enige verplichting.

        Hopelijk laat je nog wel eens iets van je horen op dit forum!

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎