jvs

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • brasemvisser51
    Newbie
    • 28-02-2009
    • 2
    • ede

    jvs

    Ik hoor nogal negatieve berichten over jvs, is dit nu echt zo slecht of zijn mensen teveel eisend.
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #2
    Slecht zou je moeten bezien in de eigen prijscategorie en dan kon het best wel eens meevallen.
    Teveel eisend is een understatement.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • antoinette
      Specimen Hunter
      • 13-11-2005
      • 1926
      • oudenhoorn

      #3
      Ik heb wisselende ervaringen met spullen van jvs, het visnylon ben ik zeer goed over te spreken zowel geschikt voor onderlijnen als hoofdlijn, de voertas die je vast maakt aan je plateau heeft 1 minpunt de stof gaat snel kapot maar daarentegen heb ik een leefnettas van ze (een dubbele) en daar ben ik ook zeer content over. Ik heb ook een korventas van jvs en die ben ik nog het meest over te spreken nooit geen losse korven meer in je kanis.

      Reageer

      • Visser Pieter
        Sportvisser
        • 29-05-2008
        • 366
        • Borne

        #4
        Ja jvs is een goedkoper merk en heeft dus ook geen hoge kwaliteit.
        Je kunt er best mee visen alleen zal het wel sneller kaport gaan, vaak zijn producten namaak, zo heb ik een ultimate q-box gekocht (zitkist) z'n model heeft jvs ook maar daar was alles van goedkoper materiaal gemaakt platen waren dunner en poten waren niet echt stevig.
        Zo is dat bij veel producten maar dan ben je wel bijvoortbeeld met mijn zitkist bij jvs 60 euro goedkoper uit.
        Net wat je wilt als je echt heel veel vist vindt ik het geen aanrdar
        Visgroet, Pieter

        VISSEN NATUURLIJK

        Reageer

        • ironny
          Moderator
          • 04-04-2006
          • 1377
          • Hamont

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door brasemvisser51
          Ik hoor nogal negatieve berichten over jvs, is dit nu echt zo slecht of zijn mensen teveel eisend.
          Ik zie niet zoveel belang om te reageren in een reeds bestaande topic van jvs en ook weer een nieuwe te openen over jvs en / of omgekeerd.
          deze topic gaat dus dicht. reageren over jvs doe maar in het andere topic.

          ronny
          Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎