De wijze kwamen uit het oosten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

    De wijze kwamen uit het oosten

    Maar ze gingen naar het westen ,nou weet ik niet of dat was om te vissen of voor iets anders
    maar als ik die vangst uit slagen van jullie daar in de omgeving van Zwolle zo bekijk Dan zijn wij in het westen toch wel aardig in het voor deel Kijk ik woon drie km v,a het voorns kanaal ,maar daar is bijna niet te vissen door ons van wege de grote populariteit ,van dat slootje Dus gaan wij dan maar in het Haringvliet vissen Zo ook af gelopen zondag ,en daar behaalde ik in onze club competitie een derde plaats met 44.600 de nr 1 50.700 en nr 2 50.600 Dat zij toch mooie
    gewichten
    Groeten van Jan de visser
  • rickie
    hoe kouder hoe beter
    • 18-11-2005
    • 2377
    • Oldebroek

    #2
    dat is inderdaad een gigantische hoeveelheid vis. 't Gaat mij overigens niet om de hoeveelheid vis die ik vang, maar waar t mij om gaat is dat ik achteraf kan zeggen dat ik het maximale uit mijn stek heb gehaald.

    Bij ons in de Ijssel kan je trouwens ook wel zulke gewichten halen, maar ik verkies toch liever de kanalen


    [Gewijzigd door rickie op 05-09-06 at 11:22 PM]

    Reageer

    • Kosmozz
      Match en Feeder
      • 25-07-2005
      • 1959
      • Hannut

      #3
      Dat zijn zeker hele mooie gewichten. Dat heb ik nog nooit geevenaard. Men zegt dat het gemiddelde gewicht van een vis lager is op de ijssel dan bijv in de waal. Misschien speelt dat ook mee. Ik denk dat ik een plek ken waar het wel mogelijk is om grote gewichten te vangen. Alles wat ik daar vang is groot. Nadeel is dat ik veel missers heb op die plek om de 1 of andere reden. Daar ga ik dit jaar aan werken. dus wie weet!
      Carpe Diem

      Reageer

      • Rinko
        *************
        • 14-08-2005
        • 1117
        • ********

        #4
        @ Kosmozz: Waar is die plek ???

        Reageer

        • janb
          jan b
          • 21-11-2005
          • 1982
          • 't Nieuweland

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz

          Dat zijn zeker hele mooie gewichten. Dat heb ik nog nooit geevenaard. Men zegt dat het gemiddelde gewicht van een vis lager is op de ijssel dan bijv in de waal. Misschien speelt dat ook mee. Ik denk dat ik een plek ken waar het wel mogelijk is om grote gewichten te vangen. Alles wat ik daar vang is groot. Nadeel is dat ik veel missers heb op die plek om de 1 of andere reden. Daar ga ik dit jaar aan werken. dus wie weet!
          Kozmozz Als jij de moeite wil nemen en even richting Vierpolders wil rijden Dan gaan wij eens even vissen op die stek ,waar die grote aantallen zitten ,en ook groot van gewicht En kunnen we gelijk even een praatje maken waar al die lossers van daan komen ~z~
          Groeten van Jan de visser

          Reageer

          • Kosmozz
            Match en Feeder
            • 25-07-2005
            • 1959
            • Hannut

            #6
            Ergens bij de Zande Rinko Als je wilt kunnen we samen eens gaan.

            Vierpolders is wel erg ver weg Jan Ik houd het iig in m'n achterhoofd, thanks!
            Carpe Diem

            Reageer

            • Rinko
              *************
              • 14-08-2005
              • 1117
              • ********

              #7
              @ Kosmozz: Het was als grapje bedoeld maar het is wel een keer leuk om iets af te spreken misschien willen er nog een paar uit de omgeving mee, hoeft dan niet speciaal op die plek (mag natuurlijk wel).

              Reageer

              • rickie
                hoe kouder hoe beter
                • 18-11-2005
                • 2377
                • Oldebroek

                #8
                ik zal er zijn

                Reageer

                • jeroenk
                  zolang er geen ijs ligt..
                  • 27-12-2005
                  • 1490
                  • Oldebroek

                  #9
                  fijn die rickie, nodigt zichzelf heel netjes uit

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz

                    Dat zijn zeker hele mooie gewichten. Dat heb ik nog nooit geevenaard. Men zegt dat het gemiddelde gewicht van een vis lager is op de ijssel dan bijv in de waal. Misschien speelt dat ook mee. Ik denk dat ik een plek ken waar het wel mogelijk is om grote gewichten te vangen. Alles wat ik daar vang is groot. Nadeel is dat ik veel missers heb op die plek om de 1 of andere reden. Daar ga ik dit jaar aan werken. dus wie weet!
                    Oorspronkelijk geplaatst door janb

                    Kozmozz Als jij de moeite wil nemen en even richting Vierpolders wil rijden Dan gaan wij eens even vissen op die stek ,waar die grote aantallen zitten ,en ook groot van gewicht En kunnen we gelijk even een praatje maken waar al die lossers van daan komen ~z~
                    vierpolders?
                    daar woon je gunstig ,in de cirkel van brielse maas, spui ,voorns kanaal ,haringvliet.
                    mooi water hoor
                    ja ik had je pas wel gesproken bij de kaasboerderij(spui),maar ik wist eigenlijk niet waar je woonde joh.

                    Reageer

                    • janb
                      jan b
                      • 21-11-2005
                      • 1982
                      • 't Nieuweland

                      #11
                      nou ben je nog nooit bij ons in Brielle geweest met z,n stadsgrachten Wat je daar mee maakt is met geen pen te beschrijven Daar zijn vorig jaar al echt hele grote platte gevangen van rond de 8 a 10 pond En met een nacht vergunning kun je hele maal de gekste dingen mee maken En dan hebben we nog de zand afgraving bij Zwarte waal ,daar heb ik dit jaar voor het eerst een vergunning van
                      De karpervissers die ik spreek vertellen van enorm brasems die ze daar vangen Dus daar moet ik binnen kort ook eens snel naar toe Het zijn hier dus niet alleen de stromende rivieren Maar wie weet kom ik je binnenkort wel weer eens tegen ,Als je dan weer voer hebt kunnen we weer eens afspreken
                      Groeten van Jan de visser

                      Reageer

                      • spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

                        #12
                        den briel ja ik ben hier bekend hoor,ik zeg alleen liever niet zo snel waar ik woon.
                        je bedoelt de put van heenvliet ,daar heb ik een vergunning van ze zijn zeldzaam maar ik heb hem hoor dusss.
                        je weet mijn e-mail kennen we wel eens een keer naartoe dan,neem ik wel een baaltje voer mee

                        Reageer

                        • janb
                          jan b
                          • 21-11-2005
                          • 1982
                          • 't Nieuweland

                          #13
                          kijk met zulke reacties daar kan ik wat mee ,ik wil wel een of meerdere baaltjes overnemen Mijn belangstelling gaat uit naar brasem goud en vijver geel ,Ik hoorde trouwens dat dat vijver geel Biggen voer zou zijn wee t jij daar misschien iets van ,anders moet ik het een keertje aan theo vragen
                          Groeten van Jan de visser

                          Reageer

                          • Mc.Queen
                            Sportvisser
                            • 19-09-2003
                            • 577

                            #14
                            Hallo,
                            In de vijver geel is er enorm véél bc collant in verwerkt (POLENTA).
                            Greetings Mc.Queen!!!
                            Tot volgende Maandag!!!

                            Reageer

                            • tester
                              Maas en Waal visser
                              • 06-03-2004
                              • 2596
                              • Son

                              #15
                              Hallo dikke brasem mannen

                              als aanvulling bc colant ( gepoft en gemalen suiker mais grof of fijn ) word ook verkocht als maismeel zoet
                              gr Gerard

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎