Witvissen regio Eindhoven

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Mika85
    Newbie
    • 24-05-2009
    • 2
    • Eindhoven

    Witvissen regio Eindhoven

    Hallo!

    Ben sinds kort weer begonnen met vissen op witvis, met de vaste stok.
    Gebruik voornamelijk maden of maïs als aas.

    Woon zelf in Eindhoven en ben op zoek naar leuke visplekken in deze regio met natuurlijk veel (verschillende soorten) vis. Mag best een kilometertje of 25 van Eindhoven af liggen.

    Vroeger (lees jaar of 8 geleden) zat ik meestal op de Kempense Plassen (HSV Philips) te Veldhoven. Ben daar eigenlijk niet meer geweest sindsdien, en weet niet hoe het daar nu is. Ving daar vroeger toch wel een visje of 30 à 40 per dag, van klein tot groot!

    Wil nu eigenlijk wat andere plekken proberen waar mooi en veel te vangen valt.
    Wat raden jullie mij aan?
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

    #2
    Doe maar eens een Pbtje naar Barbelenvanger .
    Die weet plekken zat in die omgeving
    Groetjes
    Johnny

    Match
    Feeder
    Stok

    Reageer

    • inspera
      Komt net kijken
      • 20-08-2007
      • 65
      • Eindhoven

      #3
      Hoi,

      Zoals je kan lezen kom ik ook uit Eindhoven, en vis er ook veel.
      Je heb een aantal plekken waar nu veel wordt gevist, en ook wedstrijden van de competitie.
      In Blixembosch, Veel Giebels en voorn., De Vlasrood in Veldhoven, Alleen maar brasem, wel erg groot.
      Henri Dunand park, Brasen, Voorn, Het nieuwe Kanaal in Helmond, De Gender in Eindhoven.
      Dit zijn er een aantal waar nu veel wordt gevist en waar je info kan vergaren.

      Grt P.Deelen

      Reageer

      • fpulles
        omgeturnd
        • 15-02-2008
        • 1260
        • Eindhoven

        #4
        Hoi Mika,

        In Eindhoven kan je een leuke visje vangen in de vijver bij blixembosch. ook de gendervijver bij het belastingkantoor is goed voor een visje. Blijf weg bij ekkersweyer want daar vang je geen schub. Geloof me, ik woon er 5 minuten vandaan.Ere is een te klein bestand aan witvis voor zo'n grote plas, en verziekt door de karpervissers. Heel leuk en goed vissen is het "lisje" in Oirschot. Mooie grote brasems en zeelt. Ik vis er regelmatig. Trouwens niet in die vijvers die ik eerst noemde. Mij te ondiep.

        Als je kanalen zoekt ga dan eens naar het "nieuwe stuk" van de zuid-willemsvaart bij helmond / deurne. ook daar kan je fijn vissen met de vaste stok en een mooie diepte. Wilhelmina kanaal is alleen goed zaterdags na 15.00 uur (wordt er niet meer gevaren door de beroepsvaart) en 's zondagsmorgens. beatrixkanaal moet je ook wegbliven. 2x nix.

        Maar het lisje is en blijft voor mij favoriet!!

        Grjus

        Frank
        oude hond kan ook trucjes leren

        Reageer

        • Mika85
          Newbie
          • 24-05-2009
          • 2
          • Eindhoven

          #5
          Bedankt voor de reacties tot dusver.
          Zal dit weekend eens gaan kijken op enkele van de genoemde plekken.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎