Tips voor het vissen met de feeder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Eijkb
    Banned
    • 13-08-2003
    • 215

    #31
    Lex, mijn winckle picker techniek is al in geen 12 jaar veranderd. Dus wat dat betreft kun je gelijk hebben . Gezien ik dus vis met de winckle picker zijn afstanden van 40 a 60 meter toch niet goed haalbaar en vis ik dus op 10 a 20 meter. Dan is een voerbal nog wel op zijn plek te krijgen. De meter ervoor doe ik overigens vaak voor de stroming. Althans, dat zeg ik als ik misgooi

    Reageer

    • jagt

      #32
      Hoy Eijkb
      Zelf herkenning is en goede zaak .

      #)

      Reageer

      • Pieter Pepping
        Frequent aanwezig
        • 11-08-2003
        • 206

        #33
        lex,

        ik kan inderdaad mijn lijn vastzetten, dat is misschien wel verstandig . Zelf doe ik dat dan liever met een elastiekje.
        De sloot waar ik altijd vis is een meter of 8-10 breed denk ik, gezien ik schuingooi, zal ik ook ongeveer zo ver vissen. Er staat een gemaal, dat het water in 2e deelt, ik lig een meter of 5 voor het gemaal. Gezien de sloot niet zo breed is, zie ik niet het nut in om op 60 meter te gaan vissen, als je dan je stoeltje 50 meter opschuift, vis je minder ver, op dezelfde plek.
        ---------------

        Pieter

        Reageer

        • Eijkb
          Banned
          • 13-08-2003
          • 215

          #34
          De tacktiek van kort inwerpen, ver vissen pas ik nogal eens toe als ik veel aktiviteit in het water zie op een afstandje van mijn zitplek. Dan loop ik met 1 hengel naar die plek toe en werp daar kort in om vervolgens met open molen gecontroleerd terug te lopen en pas op de zitplaats de lijn strak te zetten.

          Als er een dan een visser langskomt voor een praatje en die vraagt waar je ligt en je wijst 40 meter verder op een 8 meter brede vaart dan kijken ze je raar aan

          Reageer

          • Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

            #35
            Is wel iets van een 30 meter breedt hé Eijkb.
            Anders kan er geen schip door hahahahahahaha.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎