Raven en bestelling Shimano Beast MastermMF.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • schepnetje
    hobby's vissen en vissen
    • 21-08-2007
    • 233
    • Musselkanaal

    #16
    ja idd martijn is al gelijk moeilijk verlengen he

    Reageer

    • DERKZZ
      de eeuwige amateur
      • 21-12-2007
      • 89
      • brummen

      #17
      nou ik weet wel dat ik niks meer bij raven koop, had een karper setje gekocht voor weinig, weet dan ook dat je niet te veel mag verwachten natuurlijk, maar 1 van de pieperes deed het al niet en de buzzbarss van de rod pot zaten hartstikke los zodat het hele spul achter over ging hangen, ik heb ze gebeld en de klacht door gegeven en dan kon ik alles terug stuten en zou ik mijn geld teurg krijgen, maar de verzend kosten moest ik dan wel zelf betalen... dit betreft raven internet storen, een maat van mij gaat altijd naar raven almelo, en daar is het wel helemaal goed

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #18
        normaal is de service van raven en vlemnix echt perfect


        ben jij toevallig die ene die er pech mee heeft

        Reageer

        • hengeltje
          Veteraan
          • 09-04-2008
          • 96
          • Zuid Holland

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door hengeltje
          Tja.... ik bij Raven een bestelling gedaan voor twee Shimano Beast Masters AXMFDR..... leuke aanbieding met 25% korting.
          Komt de bestelling eindelijk binnen hebben ze twee Shimano Beastmaster AXMMF gestuurd.

          Dus i.p.v. de twee medium feeders heb ik nu twee multi medium feeders (3,35 /3,66 m) twee afstanden opgestuurd gekregen.

          Eigenlijk niet wat ik bedoel, maar het voelt wel soepel aan maar het blijft altijd een compromis in de actie.
          Nu is tie best soepel genoeg en ik vind 3,35 m ook wel bruikbaar, mijn vraag aan de visbroeders is of dit wel de goede keus is om deze te behouden of is het niet aan te bevelen zo'n stok voor twee afstanden in bezit te hebben.
          De bijgeleverde topjes zijn 2-OZ, 3-OZ en 4-OZ..... ik mis de 1-OZ..
          Ik heb Raven een voorstel gedaan om mij kosteloos te voorzien van 2x 1-OZ topjes en dat ik dan deze feeders behoudt.
          Maar dat willen ze niet.

          Gaarne Advies.
          Zo, nu zijn we alweer een stukkie verder en ik kan jullie melden dat de Beastmasters buitengewoon bevallen.
          Ik heb zowel met de lengte 3.35 m als 3.60 m gevist en moet zeggen dat het prima is verlopen.
          Wel jammer dat er op het korte passtukje een Lijnoog zit, maar ja die kan ik ook wel overslaan als ik denk te moeten wisselen van lengte.
          Vaak weet je dat natuurlijk al voordat je de boel gaat optuigen, maar als 3.60 m feeder doet tie het uitstekend hoor daar is helemaal niets mis mee.
          Afgelopen zondag nog een paar mooie platte rakkers mee gepakt en dat ging super.
          Ook nog maar een nieuwe Exage fc (dubbele slinger) aangeschaft, bevalt ook goed, prima molen voor het geld.
          Kortom... hengeltje is tevreden.

          Koud..????? Als ijsberen met kachels lopen te slepen dan is het pas koud.

          Reageer

          • cheffie
            Beginners geluk
            • 03-04-2008
            • 664
            • Noord Holland

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door hengeltje
            Zo, nu zijn we alweer een stukkie verder en ik kan jullie melden dat de Beastmasters buitengewoon bevallen.
            Ik heb zowel met de lengte 3.35 m als 3.60 m gevist en moet zeggen dat het prima is verlopen.
            Wel jammer dat er op het korte passtukje een Lijnoog zit, maar ja die kan ik ook wel overslaan als ik denk te moeten wisselen van lengte.
            Vaak weet je dat natuurlijk al voordat je de boel gaat optuigen, maar als 3.60 m feeder doet tie het uitstekend hoor daar is helemaal niets mis mee.
            Afgelopen zondag nog een paar mooie platte rakkers mee gepakt en dat ging super.
            Ook nog maar een nieuwe Exage fc (dubbele slinger) aangeschaft, bevalt ook goed, prima molen voor het geld.
            Kortom... hengeltje is tevreden.


            Weet je wat het voordeel is van dat extra oog op dat verleng deel/tussen stuk?
            Als er op dat deel geen oog zit gaat de hele hengel een zwabberend gevoel geven als je pittig kracht moet zetten. Dat merk je vooral als je behoorlijk afstanden gaat overbruggen.
            Vergelijk de Tri Cast hengels 4000 en 5000 waar geen extra oog zit op het tussen deel.
            Door dat extra oog gaat de actie mooier over in de gehele hengel, wat opzich al moeilijk genoeg is met zo'n klein tussen stuk. Ik vis namelijk zelf met drie verschillende Speedmasters multi. Naar tevredenheid!

            Grtz Hans

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎