voeren/feederen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #46
    Wat wil je nu nog dat ik voor je kniel??
    Je hebt gelijk, of niet dat bepaal je zelf maar en stop nu met onzinnige opmerkingen te maken.
    Relativeren betekend niet de dingen naar jezelf toe vertalen.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen
      • 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

      #47
      Dit is een hengelsportforum, geen ecologensite voor geitenwollensokkennatuurfreaks die alles puur natuur willen hebben.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

      Reageer

      • Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

        #48
        Wat wil je nu??
        Als je strijd wilt kun je die krijgen.
        [Edit Forummanager: flamen niet nodig]
        Vissen is een hobby geen religie!

        Reageer

        • preston-freak
          wedstrijd, specimenvissen
          • 12-04-2008
          • 1834
          • Oss

          #49
          Ik vraag me ook af wat jij wil bereiken?

          Het gaat er mij niet zozeer om wie er gelijk heeft. De hengelsport heeft al last genoeg van beroepsvissers, aalscholvers etc en de overheden (zoals waterschappen). Vervolgens ga jij binnen onze eigen gelederen zo'n waterbeheerder het hand boven het hoofd houden. Ik kom op voor de hengelsport, dus als je strijd wilt dan voer je die tegen alle sportvissers.
          Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

          Reageer

          • Jans
            Toekomstig expert
            • 13-03-2004
            • 272
            • Drenthe

            #50
            Moi,

            Als je op een bepaalde plek niet mag voeren met het vissen met bv een vaste stok mag je dan wel voeren dmv een voerkorfje
            Je geeft het antwoord zelf al, als je niet mag VOEREN mag een VOER korf ook niet.
            Voor je het weet zitten er weer een paar voor te voeren met een voerkorf ter grootte van een Colablik
            Er is altijd iemand die nog minder vangt.

            Reageer

            • tester
              Maas en Waal visser
              • 06-03-2004
              • 2596
              • Son

              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
              hahaha in die grijper gaat bijna 30 ton mais en in dat ruim zit 12000 ton.

              jij bent van het rekenen hé dat maken wij samen niet meer op hoor
              Hallo Spui het is al goed hoor prachtig zo,en foto

              en die tonnen gebruiken de mensen

              en dan hebben we het hier over vissers verbruik van een paar honderd gram per uur

              meestal niet meer als ze lusten anders heb je geen aasnijd

              op een afgesloten water moet er natuurlijk wel niet meer in gegooit worden als het water af kan

              doei je thuis tog ook niet in de vissen kom want dan gaat ie dood
              gr Gerard

              Reageer

              • Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

                #52
                War een idiote conclusie ik wijs je er keer op keer op dat het niet van belang is hoe jij of ik er over denken.
                Het wordt aan de waterbeheerder opgelegd dus het is belangrijk wat die er van denkt.

                Wat doe jij om die belangen te verdedigen????????? ik denk helemaal niks.

                Ik probeer in ieder geval daar waar nodig in discussie te gaan met de waterbeheerders en provincie.
                Vissen is een hobby geen religie!

                Reageer

                • preston-freak
                  wedstrijd, specimenvissen
                  • 12-04-2008
                  • 1834
                  • Oss

                  #53
                  Daar zit het probleem. Het is niet belangrijk wat zij er van vinden, alleen de uiteindelijke wetten en regels zijn belangrijk. Een forum is er voor gemaakt om de vissers aan het woord te laten om hun mening te geven, niet om beleidmakers de hemel in te prijzen, dat vind ik veel belangrijker. Jij maakt je onnodig druk om de waterkwaliteit en vervolgens om conserveringsmiddelen van karpers. Ze heten niet voor niks zoetwaterbiggen, die beesten kunnen daar heus wel tegen, net zoals van verweg de meeste wateren het reinigend vermogen ofwel biologisch evenwicht goed genoeg is om voer en aas af te breken.
                  Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #54
                    grandioze discussie

                    Reageer

                    • FishM8
                      Slijmjurkenjager
                      • 04-08-2008
                      • 81
                      • Gorinchem

                      #55
                      Kunnen jullie niet beter een nieuw onderwerp beginnen ipv hier op de site te gaan zitten ouweh"ren.
                      Ik heb dacht ik een serieuze Thread aangemaakt en jullie wijken volkomen van het onderwerp af.
                      Jullie gaan zitten zeiken over wie er het meeste voer waar in gooit en zitten mekaar gwoon eigenwijs dwars als twee kleine kinderen die ruzie maken om een lollie.

                      Is er geen moderator die hier in kan grijpen???

                      Om te vissen hoef je niet gek te zijn maar het helpt wel !!

                      Reageer

                      • Harpie
                        Specimen Hunter
                        • 13-02-2003
                        • 1009
                        • Emmen

                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door preston-freak
                        Daar zit het probleem. Het is niet belangrijk wat zij er van vinden, alleen de uiteindelijke wetten en regels zijn belangrijk. Een forum is er voor gemaakt om de vissers aan het woord te laten om hun mening te geven, niet om beleidmakers de hemel in te prijzen, dat vind ik veel belangrijker. Jij maakt je onnodig druk om de waterkwaliteit en vervolgens om conserveringsmiddelen van karpers. Ze heten niet voor niks zoetwaterbiggen, die beesten kunnen daar heus wel tegen, net zoals van verweg de meeste wateren het reinigend vermogen ofwel biologisch evenwicht goed genoeg is om voer en aas af te breken.
                        Preston-freak,

                        Je kunt hier op het forum je mening geven, maar, je moet het hebben van de mensen als Douwe.
                        Zij blijven in gesprek met de waterschappen en provincies om alles zoveel mogelijk bevisbaar te houden.
                        Zouden zij dit niet doen, dan zien de wateren er in de toekomst heel anders uit.
                        Want, provincies en waterschappen(soms ook noodgedwongen) hebben heel iets anders voor ogen dan wij (de vissers).

                        Gr,
                        Harpie
                        https://www.prestonfishing.nl/

                        Reageer

                        • ironny
                          Moderator
                          • 04-04-2006
                          • 1377
                          • Hamont

                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door FishM8
                          Kunnen jullie niet beter een nieuw onderwerp beginnen ipv hier op de site te gaan zitten ouweh"ren.
                          Ik heb dacht ik een serieuze Thread aangemaakt en jullie wijken volkomen van het onderwerp af.
                          Jullie gaan zitten zeiken over wie er het meeste voer waar in gooit en zitten mekaar gwoon eigenwijs dwars als twee kleine kinderen die ruzie maken om een lollie.

                          Is er geen moderator die hier in kan grijpen???

                          Eens, svp back on topic of discussie voortzetten in een nieuwe topic
                          ronny
                          Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

                          Reageer

                          • preston-freak
                            wedstrijd, specimenvissen
                            • 12-04-2008
                            • 1834
                            • Oss

                            #58
                            Jullie hebben gelijk wat betreft het off-topic discussieren, mijn excuses daarvoor. Het ging mij erom dat het om de standpunten gaat van de sportvissers, [edit mod: Gedeelte verwijded! Wederom een offtopic reactie op de man om het laatste woord te hebben! Open maar een nieuw topic waar verder kan worden gediscussieerd ( binnen de normen en waarden van visserslatijn) ] Ik heb genoeg gezegd, tijd voor een nieuw topic.
                            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                            Reageer

                            • Quido
                              pink floyd
                              • 30-10-2007
                              • 1509
                              • Winschoten

                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                              hahaha in die grijper gaat bijna 30 ton mais en in dat ruim zit 12000 ton.

                              jij bent van het rekenen hé dat maken wij samen niet meer op hoor
                              30 ton, das nogal wat. ben je wel even mee bezig zeker, zo,n ruim leegmaken...
                              groeten quido


                              http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

                              Reageer

                              • spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Quido
                                30 ton, das nogal wat. ben je wel even mee bezig zeker, zo,n ruim leegmaken...
                                ja het heb er ff geen reet mee te maken natuurlijk maar die freak en douwe hadden dit topic toch al een end vernacheld

                                ongeveer 1700 ton per uur

                                maar reken maar dat wij ook een voerplek aanleggen om ons heen hoor,grote vissen zat gezien al

                                meestal zijn het harders die ons ponton kaal proberen te vreten

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎