Browning Bob Nudd Legend 14ft

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • cverhoeven
    Match visser
    • 30-07-2008
    • 339
    • Oisterwijk

    Browning Bob Nudd Legend 14ft

    Hoeveel pech kun je hebben op vakantie...

    Ik heb gisteren de top van mijn Browning Bob Nudd Legend 14ft matchhengel gebroken . Weet iemand of deze nog te verkrijgen zijn in Nederland en wat het adres is?
    To match or not to match thats the question
  • Dutch Harry
    -= PescatoR =-
    • 05-07-2009
    • 15
    • eMMe

    #2
    Mischien dat je het via je hengelsportzaak kunt proberen die heeft vast wel een contact bij de importeur van Browning.
    Als de hengel niet al te oud is zou dit geen probleem mogen zijn.
    Zoniet kun je proberen verschillende hengelsportzaken die Browning verkopen te bellen of mailen om te vragen of ze er nog 1 hebben liggen, nogmaals dan moet je hengel niet te oud zijn en je moet natuurlijk wat mazzel hebben.
    En laat vooral niet merken dat je 'm heel graag wilt hebben want dan kon het wel eens wat duurder worden.
    Je kunt ook nog het hengeltype bij google intypen en wie weet?

    En nee ik teken die belachelijke petitie niet want ik gebruik m'n Katapult toch wel, hehehe
    "There's no such thing as bad Weather, there is just wearing the wrong clothes"

    Reageer

    • post1
      Banned
      • 03-06-2009
      • 139
      • grun

      #3
      Uit interesse zijn deze hengels goed? Hoe heb je hem gebroken onder wat voor omstandigheden[dobber te zwaar] ?Hoe viel is er af?
      Ik denk namelijk ook een te halen.

      Er zit een nieuw te koop op Duitse E bay Nu! 150 euro is de vraag prijs....... Ook ken ik een winkel ook in Duitsland waar ze op voorraad zijn..



      Ik zie dat deze 13 ft is..........................zou de top passen?

      Reageer

      • cverhoeven
        Match visser
        • 30-07-2008
        • 339
        • Oisterwijk

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door post1
        Uit interesse zijn deze hengels goed? Hoe heb je hem gebroken onder wat voor omstandigheden[dobber te zwaar] ?Hoe viel is er af?
        Ik denk namelijk ook een te halen.

        Er zit een nieuw te koop op Duitse E bay Nu! 150 euro is de vraag prijs....... Ook ken ik een winkel ook in Duitsland waar ze op voorraad zijn..



        Ik zie dat deze 13 ft is..........................zou de top passen?
        Ik ben uitermate tevreden over deze hengel. Super licht en een heerlijke actie.
        Hoe heb ik hem gebroken..... grrrrrr ik stond met de hengel in mijn hand, doe een stap achteruit, struikel en val boven op mijn hengel...... Gevolg de bovenste 30 cm van de hengel gebroken....

        Ik heb ondertussen contact gelegd met zebco de leverancier van Browning en ga kijken of zij een nieuwe top kunnen leveren. Ik kan deze hengel niet missen....

        Groet,
        Clemens
        To match or not to match thats the question

        Reageer

        • cverhoeven
          Match visser
          • 30-07-2008
          • 339
          • Oisterwijk

          #5
          Andy

          Hier nog een 2-tal test artikelen


          To match or not to match thats the question

          Reageer

          • post1
            Banned
            • 03-06-2009
            • 139
            • grun

            #6
            Mooi lezen !bedankt... Maar [sorry] zijn die wel dezelfde hengels ? Is een de opvolger van de andere?

            Ik moet ook wel toegeven dat ik de trotse eigenaar ben van een bob nudd legend 15ft[2weeken]! Ook ben ik zeer tevreden er mee..........ah dus nu waarom mijn vragen zo stellen ! Terecht! Ik zie dat ik tevreden bent, en ben ik dat ook, alleen een paar angsten.... Namelijk de top is wel buigzaam [eerste deel] dat wat de vraag in me overlaat, namelijk kan die wel de werp gewicht van 30gram daadwerkelijk aan! pfffffffffff Toen ik las dat die van je kapot was schok ik een beetje....

            Gewoon proberen hoor ik zeggen ! lol ok klopt maar ik wil die houden want de actie, gewicht ,balans, zo als je dat zie is gewoon subliem meen ik..................
            Dus C misschien kun je wel wat licht werpen in de richting van mijn angsten !Je mening stel ik op prijs geen verkoop tactiek en zo voort dacht ik[gewoon passie]!

            meer tijd

            Andy
            Aangepast door post1; 17-08-2009, 20:42.

            Reageer

            • cverhoeven
              Match visser
              • 30-07-2008
              • 339
              • Oisterwijk

              #7
              Vandaag mijn top binnen gekregen via hengelsport sappemeer... prima service mijn hengel weer compleet.

              Tevens de oude top bij Glaudemans in Tilburg ter reparatie zodat ik een reserve top heb.

              En direct ook een browning syntec 3.90 bij Glaudemans besteld voor op mijn vakantie adres
              To match or not to match thats the question

              Reageer

              • Kurt1968
                Frequent aanwezig
                • 10-08-2009
                • 153
                • Wetteren

                #8
                Hallo , kent iemand de Browning Superline 13' (Alan Brown) ?

                Volkurk, dikke blank zoals vroeger .

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎