Method feeder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • de schilder
    Newbie
    • 20-11-2009
    • 34
    • hengelo gld

    Method feeder

    Hallo allemaal,

    Heb toch de keus gemaakt om me helemaal te gaan richten op het method feeder vissen heb vandaag al een nieuwe hengel gekocht was niet helemaal nodig maar met een heavy feeder met dit systeem te vissen trok mij niet zo hen nu een Browning Comercial Bomber gekocht hele mooi hengel werpgewicht 50 gram en zitten 3toppen bij heel mooi afgewerkt en hele mooie actie nu was mijn vraag allen nog welke miniboilies gebruiken jullie en welk formaat??
    Ik ben altijd ook nog wel gecharmeerd van de ordinaire maiskorrel al zou die mischien wat moeilijker op de hair blijven zitten als je die met het voer in de method drukt.
    En natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk met welke lijn vissen jullie en jullie bevinding daarover (nylon of dyneema) en de lengte onderlijn?
    Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar het vissen op zeelt mischien hebben jullie daarover nog (speciale) aanbevelingen?
    Ook omdat ik (wij) nog vakantie willen boeken en onze voorkeur uitgaat naar een mooi park met een heel mooi viswater mogen jullie dat ook plaatsen in de comments....

    Ik hoor graag weer van jullie.........

    Vriendelijke groet Pim
  • de schilder
    Newbie
    • 20-11-2009
    • 34
    • hengelo gld

    #2
    Hallo zou graag wat willen horen van jullie ipv dat stomme discusieren over een dvdeetje over het wel of niet goed reageren van vissen onder water en of ze wel of niet gaan doen wat iemand denkt het ligt gewoon aan het water waar je zit moeten ze per water dvd uitbrengen dat brengt een goed beeld

    gr pim

    Reageer

    • Quido
      pink floyd
      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #3
      hoi pim, er is een topic over de medhod feeder. daar is vast een antwoord op veel van je vragen. probeer de zoekfunctie maar eens...
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

        #4
        Pim dus jij denkt dat de vis op ieder water anders reageert, ik denk dat niet de omstandigheden zijn verschillend de manier van azen en vinden niet.
        Dat jij iets stom vindt wil niet zeggen dat het ook stom is.

        50 gram voor een feeder om met de method te vissen.
        Zie ik zal niet zeggen dat iets stom i,s maar het is in ieder geval niet echt verstandig maar daar kom je nog wel achter.

        Verder heeft Quido gelijk zoeken levert informatie op zoveel je maar wilt.
        Heb je dan nog vragen zullen ze zeker worden beantwoord, hoe stom de vragen en antwoorden soms ook mogen lijken.
        Vissen is een hobby geen religie!

        Reageer

        • Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

          #5
          Denk je echt dat je antwoord krijgt als je zegt dat ons discussieren stom is?
          Carpe Diem

          Reageer

          • de schilder
            Newbie
            • 20-11-2009
            • 34
            • hengelo gld

            #6
            hahaha ik kreegal een poos geen reactie van jullie maar zo kan ik jullie dus wel zover krijgen voor reactie hahaha was niet bedoelt om iets stom te vinden maar word heel lang gediscusieerd over 1 dvd terwijl ik vind dat er eerst ook op andere wateren en onder andere omstandigheden gekeken moet worden..
            Verder no hard feelings hoor..
            En douwe waarom is de keuze voor een 50 grams hengel niet de goede van jou hoor het graag..

            Vriendelijke groet Pim

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #7
              Pim als dit jou manier is om een reactie te ontlokken en daarover dan ook nog lacherig te doen heb ik jou verder niets te vertellen.
              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • janb
                jan b
                • 21-11-2005
                • 1982
                • 't Nieuweland

                #8
                Ik vind dit een vreemde manier om een dicussie uit te lokken,en geloof me je zal er op den duur geen succes mee hebben ,Maar je kan altijd de zoekfunctie nog proberen ,Daar staat alles op wat je wilt weten .Een nadeel /voordeel het ding geeft geen commentaar .
                Groeten van Jan de visser

                Reageer

                • The Frisian Viking
                  NHSF Erelid
                  • 27-06-2006
                  • 5439
                  • Feânwalden

                  #9
                  Jongens jongens toch word eens volwassen
                  Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                  ik knibbelje foar gjin ien

                  The Frisian Viking

                  Reageer

                  • de schilder
                    Newbie
                    • 20-11-2009
                    • 34
                    • hengelo gld

                    #10
                    Ok was niet de bedoeling om het zo hoog op te laten lopen hoor,maar geloof dat sommige ook niet al te veel gevoel voor humor hebben maarja zal me alleeen nog maar serieus mengen in gesprekken
                    Maar Douwe heb wel heel normaal gevraagd waarom jij de 50 grams hengel niet de juiste keuze vind ben benieuwd naar je reacte of heb ik het nu helemaal afgedaan bij je??

                    Maar mijn vraag was eigenlijk om gericht op zeelt te vissen heeft iemand daar ideeen over of niet heb de wat oudere topics gelezen maar had gehoopt dat er nu mischien iets specifiekers te koop was voor het zeelt vissen..

                    Alvast bedankt allemaal vriendelijke groet Pim

                    Reageer

                    • Douwe
                      NHSF lid van verdienste
                      • 01-07-2006
                      • 3136
                      • Leeuwarden

                      #11
                      Niemand doet voor mij af, ik ben van mening dat je toch echt naar een 60 80 grams hengel moet om een beetje fatsoenlijk met de method te kunnen vissen.
                      Vissen is een hobby geen religie!

                      Reageer

                      • de schilder
                        Newbie
                        • 20-11-2009
                        • 34
                        • hengelo gld

                        #12
                        Ok dankje wel hij zit nog in het plastic dus ga er nog even een keertje mee terug ze raden mij zelf eerst nog de 20 grams uivoering aan maar vond dat veel te licht ik laat nog even van mij horen ok.

                        gr Pim

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎