vanaf waneer weer feederen ????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #16
    Tussen de kribben bij Zalk kun je wel vissen vangen hoor. Gewoon proberen. Als je een goede dag hebt kun je 20 kg brasem vangen. Maart, april, september, oktober, half november zijn de beste maanden. Mei tm augustus en de wintermaanden zijn moeilijker.
    Carpe Diem

    Reageer

    • Tom Meertens
      Feedervisser
      • 05-12-2008
      • 182
      • Philippine

      #17
      Waarom zou je niet kunnen feederen , vorige week zaterdag nog lekker bezig geweest en op 3 uurtjes toch nog 12 vissen kunnen vangen .
      Dus met wat geluk is er toch nog wel een vis te vangen , en het gaat om het plezier wat je eraan beleeft toch .

      groeten Tom .

      Reageer

      • arnoldus
        Feeder&Picker/Brasem&Zeel
        • 24-08-2006
        • 61
        • Linschoten

        #18
        Even afgezien van het feit of er nu te vangen is of niet: zijn dit niet gewoon prachtige maanden geweest om toch naar de waterkant te trekken?! Ik heb een paar fantastische weekends gehad met prachtig zonnig, helder en wit, wit weer. Zo stil ook vaak aan de waterkant. Veel kouw, natuurlijk, maar de natuur laat zich van zijn beste kant zien.

        Kortom; het zal me rukken of ik vang, vissen kan altijd!

        Groet, Arnoldus

        Reageer

        • janb
          jan b
          • 21-11-2005
          • 1982
          • 't Nieuweland

          #19
          Vissen heeft niets met tijd te maken ,vissen vangen weer wel ,nu zal je beslist minder vangen als in april mei als de paai door zet .Maar ea. is geen reden om nu niet tegaan vissen .Trouwens ik zal niet zo snel aan iemand vragen waar en wanneer ik het beste op pad kan gaan .Als ik de kriebels voel dan ga ik gewoon .Ook om deze tijd is er zoveel tezien en te beleven aan de waterkant ,en vang je dan niet zoveel ,darom kan je ,je zelf toch nog best vermaken.Vissen waar en wanneer dat bepaald de visser zelf.
          Groeten van Jan de visser

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎