Tuigenplankjes opbergen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    Tuigenplankjes opbergen

    Voor het opbergen van mjin tuigenrekjes ben ik op zoek naar een opbergsysteem. Ik wil geen viskist, maar heb mijn oog laten vallen om een Korum accessoire chair, omdat deze voor meer vissserijen inzetbaar is dan het vaste stok vissen alleen.

    Nu kan ik voor het opbergen van de tuigen van die mooie Rive laden aanschaffen, maar een tuigenlade met deksel gaat al gauw 90 euro kosten. Dat wordt te gek, nu kan ik zelf een houten kistje gaan maken, maar nu hebben we op het werk houten kistjes waar meetgereedschap in zit. Daarom heb ik geinformeerd of deze kistjes ook los te koop zijn. Tot op heden nog geen antwoord.

    Nu zat ik vanavond even te googlen en kwam het Fix2 systeem van Arca tegen dat ik mij afvraag of dit niet iets is. Het is in iedergeval goedkoper dan Rive.

    Wat ik minimaal dan wil aanschaffen is een lege tuigenbak met deksel.

    Vaste stok | Match | Feeder
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Nu heb ik op de site van Fix2 gekeken en daar staan ook rig winder boxen op.



    Van wedstrijdvisser tot liefhebber van de hengelsport, met FIX2 stel jij zelf jouw viskoffer samen en combineer je de nodige accessoires. Ontdek hier hoe!


    In elke box zitten 8 tuigenplankjes en ze zijn in verschillende lengtes te krijgen. Op zich kan dit ook wel iets zijn. Misschien past het zelfs wel onder in mijn viskoffer.

    Weet iemand toevallig waar dit spul te verkrijgen is?
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Quido
      pink floyd
      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #3
      de lengte van de plankjes lijkt me wel wat kort.
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • vislood
        Sportvisser
        • 18-03-2003
        • 717
        • Grubbenvorst

        #4
        het schotje kun je verzetten voor langere plankjes
        Groetjes Ruud

        Reageer

        • Rolla
          Allroundvisser
          • 03-05-2009
          • 2325
          • Ter Apel

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Quido
          de lengte van de plankjes lijkt me wel wat kort.
          Die boxen zijn verkrijgbaar met plankjes varierend van 12 tot 24 cm. Het schotje komt er in voor de plankjes korter dan 24 cm. Ik heb nu 2 boxen aangeschaft met ieder 8 plankjes van 24 cm. Ik zag ze op de site van Fix 2 staan en toen herinnerde ik mij dat mijn vaste winkelier ook zoiets had staan. Vanmiddag na mijn werk even langs gereden en er waren nog 2 stuks voorradig. Dus gelijk allebei meegenomen, zodat ik 16 tuigen kan opbergen.
          Vaste stok | Match | Feeder

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎