Inhoud Beet April 2010 | Poll: Ruimen van inheemse vissoorten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ruerd
    Newbie
    • 21-12-2009
    • 12
    • Breda

    Inhoud Beet April 2010 | Poll: Ruimen van inheemse vissoorten

    BEET STANDPUNT APRIL
    Stop de massale vissenruiming!
    Let op! Het grootste deel van de visbestanden van 75% van de wateren in ons land dreigt gedeporteerd te worden! De waterschappen in Nederland beslissen op welke manier ze met onze wateren omgaan; laten we er met z’n allen voor zorgen dat zij afzien van deze barbaarse genocide! stem mee!

    BEET APRIL

    cover 04-2010NL330.jpg

    Win deze maand 10 SUFIX Lijn pakketten t.w.v. € 55,75 ga snel naar [URL=http://www.beet.be/cadeauvandemaand[/URL]


    Voorjaar---Michel-Dekker-volgnr-1.jpg
    Fantastisch voorjaar
    Elk seizoen heeft zo zijn charmes, maar na deze strenge winter hebben we weer behoefte om lekker naar buiten te gaan en weer een dagje vrij te maken om te gaan vissen


    Strategie.jpg
    Strategie
    Wedstrijdvissers hebben altijd mooie praatjes klaar. Of we nu goed, minder goed of slecht gevist hebben, we schudden met groot gemak een of andere uitleg uit onze mouw om een uitstekende prestatie extra in de verf te zetten of om een minder goede prestatie zodanig te omschrijven dat we persoonlijk aan dit falen in feite weinig of niets konden verhelpen. Na het startsignaal van een wedstrijd is er in wezen maar één ding dat telt: beet krijgen. Soms zou ik willen dat ik door de simpele druk op een knop een vissituatie van ‘slecht’ in ‘goed’ zou kunnen veranderen

    kijk op www.beet.nl voor meer info over Beet april
    26
    geen mening
    0,00%
    0
    mee eens
    80,77%
    21
    oneens
    19,23%
    5

    The poll is expired.

  • Matchmaker
    Komt net kijken
    • 01-10-2007
    • 66
    • Wageningen

    #2
    Alleen al vanwege het opgeklopte onderbuiktaaltje in deze poll stem ik tegen. Genocide, hoe haal je het in je botte hersens. Beet trekt een beetje te grote schoenen aan.

    Groet, Herman
    Strakke lijnen,
    Herman

    Reageer

    • fpulles
      omgeturnd
      • 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

      #3
      Ja. ik vind het ook nogal opgeklopt. Maar wel positief dat er signalen uitgaan.

      Die 2 miljoen klopt ook niet. SVN telt 400.000 geregistreerde leden. Onlangs nog gehoord tijdens de controleurs bijeenkomst
      op de visma.

      Waat zijn die 1.600.000 overigen dan....? allemaal zeevissers.... of zwartvissers en stropers...

      Lijkt me stug....
      oude hond kan ook trucjes leren

      Reageer

      • Matchmaker
        Komt net kijken
        • 01-10-2007
        • 66
        • Wageningen

        #4
        Signalen zijn prima, maar zoals de Fransen zeggen - c'est le ton qui fait la musique. Op deze manier zet je jezelf als beoogd belangenbehartiger meteen buitenspel. Niet handig, zowel naar de overheid toe als naar de leden. Dit kon ze nog wel eens leden gaan kosten.

        Groet, Herman
        Strakke lijnen,
        Herman

        Reageer

        • Hungarian
          Komt net kijken
          • 24-04-2009
          • 57
          • Schiedam

          #5
          Beetje grof uitgedrukt maar doet nix af aan de ernst van de zaak. Waar zijn ze nou mee bezig daar in Den Haag?!! En wij maar betalen aan onze vispassen. Willen weer het braafste van de klas zijn geloof ik en de hele europese unie tevreden stellen. Wie is hier nou bij gebaat, dat leegvangen???? Lees het stuk van Verburg op matchfishing maar eens. Moet niet gekker worden!!

          Reageer

          • Ruerd
            Newbie
            • 21-12-2009
            • 12
            • Breda

            #6
            Bedankt iedereen voor zijn/haar reactie! Ook de volgende poll is politiek gericht, ben benieuwd naar jullie mening.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎