WK Feedervissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5439
    • Feânwalden

    #16
    Dus wat ik zeg is niet uit die dikke duim gezogen
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

    ik knibbelje foar gjin ien

    The Frisian Viking

    Reageer

    • fpulles
      omgeturnd
      • 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door reijntjes
      We zullen zien hoe de selectie gaat en wie er geselecteerd worden.
      Ik ga dit jaar ieder geval weer eens proberen met de vaste stok.

      Frank, ga jij voor de feeder selectie dit jaar ?
      Nee Frank. had wel graag meegedaan, maar had vorig jaar al een week geboekt bij boerhoes, in die periode.

      Is voor mijn vrouwtje ook een vakantie. Als ik nu alles annuleer om de selectie feeder mee te vissen,

      heb ik 2 weken wel beeld maar geen geluid thuis.

      Op zich niet zo erg hoor voor een keer, maar het lijkt me beter om er maar een vakantie van te maken .

      Gr

      Fr
      oude hond kan ook trucjes leren

      Reageer

      • preston-freak
        wedstrijd, specimenvissen
        • 12-04-2008
        • 1834
        • Oss

        #18
        De toppers plaatsen zich toch wel voor de selectie, net zoals ze bijv. ieder jaar een koc-ticktet in de wacht slepen. Het lijstje zal dus al bekend zijn. Wie is eigenlijk de bondscoach, ook van Schendel?
        Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

        Reageer

        • lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

          #19
          Groot woord toppers hoor pff me schoennen lopen net niet weg .
          Er is meer talent aan vissers dan je zult weten ,het is zo jammer dat de belangen van namen groter wegen dan de vissers zelf.
          Geef een wilekeurig iemand onbeperkt vissen en alles wat je nodig hebt , weet ik zeker dat de KOC tikket ook naar hem gaat.
          Groetjes
          Johnny

          Match
          Feeder
          Stok

          Reageer

          • preston-freak
            wedstrijd, specimenvissen
            • 12-04-2008
            • 1834
            • Oss

            #20
            Dat weet ik, maar er zijn nu eenmaal factoren waarom je geen eeuwig talent hoeft te blijven. Het moet dus mee zitten, maar de grote namen zijn gewoon redelijk constant.
            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

            Reageer

            • Eduard
              Moderator
              • 11-08-2004
              • 3278
              • Sappemeer

              #21
              Is dat zo, Preston-Freak? Ik feit dat ze KOC tickets in de wacht slepen zegt mij niet zo veel, die kun je ook kopen. Bovendien, als je de (financiele) middelen hebt om elk weekend een KOC wedstrijd te vissen, me dunkt dat het dan ook wel een keertje "Bingo" is. Niet dat ik iets wil afdoen aan 'hun' viskwaliteiten, maar gezien de gang van zaken bij dit soort dingen in Nederland, sluit ik mij aan bij voorgaande, ietwat cynische reacties.... maarrrrrr... ik hoop dat we ongelijk hebben, we zullen het zien, we zullen het zien.
              groet,
              Eduard

              Reageer

              • Foxdonut
                I have a bream!
                • 09-04-2010
                • 1237
                • Gro

                #22
                Jammer dit soort selectiepraktijken idd, sla de rubriek 'onder de loep' bij matchfishing er maar op na, het gebeurd zelfs bij de jeugd...
                Groet,

                Foxdonut


                www.wedstrijdvisser.com

                Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

                Reageer

                • Noel Gulpen
                  Rutsekletser
                  • 11-10-2007
                  • 450
                  • Nieuwkuijk

                  #23
                  Mannen,

                  om even de discussie een andere kant op te laten gaan.....

                  Het is dit jaar een heel moeilijk moment om een team te selecteren. Het is heel kort dag om er alsnog een serie wedstrijden aan te hangen zoals de TC. Eigenlijk zou een selectie vrije hengel als ook het NK vrije hengel helemaal geen selectie mogelijk mogen maken. Dit omdat men de selectie en eventueel ook het NK met de stok kunt winnen. Het heet dan ook VRIJE hengel. Maar om deel te kunnen nemen aan het WK in 2011 in Italie moet men toch op een bepaalde manier selecteren. In de toekomst zal er wel degelijk een soort van selectie reeks volgen die alleen gevist zullen worden met de feederhengel.

                  groeten Noel
                  Noel Gulpen

                  Reageer

                  • Jim
                    Frequent aanwezig
                    • 25-09-2003
                    • 132
                    • kessel

                    #24
                    wat heeft het voor zin om selectie wedstrijden te vissen als de uitslag toch niet van belang is?? voor naar een wk te gaan?

                    Gr

                    Reageer

                    • henkus
                      Met enige kennis...
                      • 23-12-2008
                      • 457
                      • hoogmade

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Noel Gulpen
                      Mannen,

                      om even de discussie een andere kant op te laten gaan.....

                      Het is dit jaar een heel moeilijk moment om een team te selecteren. Het is heel kort dag om er alsnog een serie wedstrijden aan te hangen zoals de TC. Eigenlijk zou een selectie vrije hengel als ook het NK vrije hengel helemaal geen selectie mogelijk mogen maken. Dit omdat men de selectie en eventueel ook het NK met de stok kunt winnen. Het heet dan ook VRIJE hengel. Maar om deel te kunnen nemen aan het WK in 2011 in Italie moet men toch op een bepaalde manier selecteren. In de toekomst zal er wel degelijk een soort van selectie reeks volgen die alleen gevist zullen worden met de feederhengel.

                      groeten Noel

                      ik denk dat je gelijk heb, de selectie zal meer gemaakt moeten worden aan de hand van succesen in het verleden en mogelijk interland ervaring, ik geef het je te doen als bandscoach

                      Het is waarscheinlijk nooit goed, iedereen denkt het hier in nederland altijd beter te weten.

                      Ik ben benieuwd wat de selectie zou zijn, ik heb hier nog geen voorspellingen gezien.....
                      (iedereen bang dat jan met dezelfde selectie op de proppen komt en nederland laag eindigt?)

                      Ik wil wel eens voorspellingen zien, als hier iemand de selectie goed heeft en we worden wereldkampioen, stijgt hij toch wel een paar treden in mijn achting.

                      Reageer

                      • lolo
                        Geniet maar niet met mate
                        • 01-05-2003
                        • 3873
                        • Weesp

                        #26
                        Henkus een voorspelling is nooit te geven dat zag je met de WK.
                        Hoge verwachtingen van diversen landen .
                        En wat blijkt Polen is winnaar personelijk vind ik dat geweldig .
                        En als je zag hoe het zat te vissen !! Dat was nog mooier.
                        Tiuurlijk kun je zeggen we gaan voor zeker en kijken naar de successen vanuit het verleden .
                        Ja dan komen veel de zelfde namen naar voren ,maar of het eerlijk is ?Ik denk van niet want de grote gros vissers zullen blijven plakken en er zal wijnig tot geen instroom volgen .
                        Als jij de kans hebt om een wk te vissen zet je ook alle zijlen bij om mee te mogen doen.En er zijn heel wat mensen die daar een bruin armpje voor over hebben .We zullen zien .
                        Groetjes
                        Johnny

                        Match
                        Feeder
                        Stok

                        Reageer

                        • hoffie
                          fan van alien
                          • 06-09-2002
                          • 95
                          • Tuk

                          #27
                          uhh, lolo volgens mij was slovakije winnaar en de polen werden negende.

                          groetjes hoffie

                          Reageer

                          • lolo
                            Geniet maar niet met mate
                            • 01-05-2003
                            • 3873
                            • Weesp

                            #28
                            hoffie je hebt gelijk ik haal altijd die 2 door elkaar sorry
                            Goed opgemerkt
                            Groetjes
                            Johnny

                            Match
                            Feeder
                            Stok

                            Reageer

                            • fpulles
                              omgeturnd
                              • 15-02-2008
                              • 1260
                              • Eindhoven

                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Noel Gulpen
                              Mannen,

                              om even de discussie een andere kant op te laten gaan.....

                              Het is dit jaar een heel moeilijk moment om een team te selecteren. Het is heel kort dag om er alsnog een serie wedstrijden aan te hangen zoals de TC. Eigenlijk zou een selectie vrije hengel als ook het NK vrije hengel helemaal geen selectie mogelijk mogen maken. Dit omdat men de selectie en eventueel ook het NK met de stok kunt winnen. Het heet dan ook VRIJE hengel. Maar om deel te kunnen nemen aan het WK in 2011 in Italie moet men toch op een bepaalde manier selecteren. In de toekomst zal er wel degelijk een soort van selectie reeks volgen die alleen gevist zullen worden met de feederhengel.

                              groeten Noel
                              Is wel te hopen Noel. ook in de feeder visserij moet je "all round" zijn, en zul je een technische visserij moeten beheersen beheersen.

                              En ik begrijp best dat een "momentopname" van 1 selectiewedstrijd en 1 nk een moeilijk selectie criterium is.
                              Er zijn nog veel meer factoren lijkt me die een rol spelen: ervaring, om kunnen gaan met topwedstrijd druk,
                              teamplayer, persoonlijkheid, commerciele instelling en uitstraling, etc..

                              Daarom is de verouderde, of misplaatste, hoe je het noemen wilt, uitdrukking "selectiewedstrijd", niet meer op z'n plaats.

                              Frank
                              oude hond kan ook trucjes leren

                              Reageer

                              • Eduard
                                Moderator
                                • 11-08-2004
                                • 3278
                                • Sappemeer

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door lolo
                                hoffie je hebt gelijk ik haal altijd die 2 door elkaar sorry
                                Goed opgemerkt

                                Ik denk dat dat komt omdat je te vaak bij mij over de vloer komt......
                                groet,
                                Eduard

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎