"Dè" Feedermolen!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    Ik heb nu al twee seizoenen een Twinpower 2500S in gebruik voor het matchvissen. Deze molen heeft ook geen anti-retour, draait soepel en de slip is
    nauwkeurig in te stellen. Anti-retour mis ik niet aangezien ik het in de praktijk, maar heel weinig gebruik. Er zijn vissers die i.p.v. de slip de anti-retour
    gebruiken tijdens het drillen. Het is maar net waar je voorkeur ligt.

    Het enige nadeel van de Twinpower vindt ik, maar dat is bij de Stradic gelijk, dat er geen reservespoel bijgeleverd wordt. Voor mij is een reservespoel
    onmisbaar bij het feedervissen, daar ik verschillende lijnen gebruik.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Kosmozz
      Match en Feeder
      • 25-07-2005
      • 1959
      • Hannut

      Misschien ben ik onhanidig, maar die anti retour, daar gaat je lijn toch van in de knoop? draait allemaal zo soepel, iets teveel of te snel terug laten draaien en het is om zeep... In al die jaren heb ik de anti retour nog nooit gebruikt. Tja zonder reservespoel lijkt de molen goedkoper... In principe gebruik je ze niet veel als je de hengels opgetuigd laat, maar blijft wel handig om te hebben.
      Carpe Diem

      Reageer

      • feederboy
        Met enige kennis...
        • 06-11-2009
        • 271
        • West-Vlaanderen

        Die anti-retour is nochtans zeer handig, wel moet je vinger op spoel houden. Veel van die engelse toppers doen het altijd zo

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎