vissen in polen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Eduard
    Moderator
    • 11-08-2004
    • 3278
    • Sappemeer

    #16
    In de grote vijver (het meer) zit van alles, ook zeelt. In de kweekvijvers alleen karper. Ik heb het nog nooit iemand zien doen, maar je kunt er denk ik ook wel met een vaste stok gaan zitten, maar ik zou niet te veel meenemen. Je kunt de auto niet achter je neerzetten en het is een aardig eindje lopen vanaf de parkeerplaats.... De vaste stok is echter niet zo populair in Polen onder de "recreanten". Je komt dan al gauw in het echte wedstrijdgebeuren en die vissen niet op zo'n kweekvijver. Meestal wordt er gevist met een telescoopwerphengel. Ik leende er altijd een van mijn schoonvader en met een beetje oefenen kun je zelfs met zo'n logge "steigerpijp" heel leuk vissen. Afgelopen zomer heb ik zelf een klorte matchhengel meegenomen, maar toen heb ik niet op die vijvers gevist....Houdt er wel rekening mee dat het daar een kwekerij is en dat je alles wat je vangt moet meenemen. Ik heb daar de eerste keer de grootst bonje gehad omdat ik na twee karpers de rest gewoon weer terug zette... Als je eenmaal weet hoe je ze moet vangen is je net zo vol...
    groet,
    Eduard

    Reageer

    • the fish pool
      Newbie
      • 26-04-2010
      • 37
      • gorzow wlkp

      #17
      ja eigelijk heb je daar wel gelijk in,ik kom wel eens nederlanders tegen die dus niet komen vissen maar op vakantie hoe die zich kunnen gedragen en waarom ik weet het niet,ik denk wel dat we over de zelfde plek parten valt niet mee om er te komen en je vraagt je inderdaad af waar je terecht komt maar dat heb ik niet allen daar ook op andere plekken,

      groetjes the fish pool

      Reageer

      • the fish pool
        Newbie
        • 26-04-2010
        • 37
        • gorzow wlkp

        #18
        ik ben vorig jaar ook naar zo vismeer geweest kwekery handen ze meren/vijves waar je op forel karper meerval kon vissen,
        vond mijn schoonvader leuk,maar ja die is eigenwijs kan niet zo goed vissen die had maar een vis maar ik 14 ik ben er mee gestopt kost ook nog wat geld ook en is dan niks aan.

        groetjes the fish pool

        Reageer

        • the fish pool
          Newbie
          • 26-04-2010
          • 37
          • gorzow wlkp

          #19
          hoe vang ik meerval

          kan iemand zegen hoe je meerval moet vangen ik had het geluk dat ik er heb gevangen maar eigelijk weet ik niet hoe het moet geen ervaring mee ,was in de warta stroomt aardig snel en in een bocht,
          ik heb een naam bedacht voor ons huis de vrolijke meerval.
          zouw dat wat zijn.......................

          groetjes the fish pool

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎