haak met lus als hair

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ginootje
    Newbie
    • 29-05-2010
    • 17
    • haalem

    haak met lus als hair

    Ik heb het hele internet af gezocht naar een afbeelding van een karperhaak met een lus boven op de haak waar je een Quickstop in verwerkt, om daar je bolie of pellet aan te hangen.
    Weet iemand misschien hoe ik dat kan voor mekaar kan boksen. De KORUM haakjes die dat ook hebben krijg je cadeau bij een doosje bolie`s met naald er bij. Ik kan er maar niet achter komen hoe je dat zelf kan maken. Het is voor de methodfeeder haak 12 / 14 met oog.

    de Korum haakjes zijn vrij duur zelf maken lijkt me trouwens leuk ook nog. Het is makkelijk en je kan een onderlijn dan zelf korter of langer maken. Nu ben je gebonden aan een bepaalde maat.

    weet iemand hoe je dat doet bedankt alvast.
  • Pieter Stam
    Tinca Tinca
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Bedoel je het maken van en zogenaamde hair zoals hier beschreven: http://www.visserslatijn.nl/forum/showthread.php?t=5787

    MVG, Pieter

    Reageer

    • T3RR0R
      Dacht dat ik beet had
      • 15-09-2007
      • 980
      • Heerlen

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ginootje
      Ik heb het hele internet af gezocht naar een afbeelding van een karperhaak met een lus boven op de haak waar je een Quickstop in verwerkt, om daar je bolie of pellet aan te hangen.
      Weet iemand misschien hoe ik dat kan voor mekaar kan boksen. De KORUM haakjes die dat ook hebben krijg je cadeau bij een doosje bolie`s met naald er bij. Ik kan er maar niet achter komen hoe je dat zelf kan maken. Het is voor de methodfeeder haak 12 / 14 met oog.

      de Korum haakjes zijn vrij duur zelf maken lijkt me trouwens leuk ook nog. Het is makkelijk en je kan een onderlijn dan zelf korter of langer maken. Nu ben je gebonden aan een bepaalde maat.

      weet iemand hoe je dat doet bedankt alvast.
      Hoi Gino,

      Knooploze knoop!!

      Ik denk dat je die bedoeld, is een heel mooie animatie, zie je precies hoe 't moet.

      Succes,

      Marco
      Lid Team Sensas Punt NL
      marco@breamteam.nl
      http://www.teamsensas.nl/

      Reageer

      • ginootje
        Newbie
        • 29-05-2010
        • 17
        • haalem

        #4
        nee het is geen knooploze knoop

        De lus waar aan de quickstop bevestigt is, hangt direct aan de haak.De lus loopt door dus niet een stukje lijn en dan een klein lusje. Maar een lus aan de haak van soepel nijlon bij korum kan je ze zien. in de( katalogus) Het zijn losse haakjes met een lus en daar in is de quickstop verwerkt. die hangt kortbij de haak een mooie animatie krijg je dan.

        Ben nog niet iets tegen gekomen.

        Reageer

        • ginootje
          Newbie
          • 29-05-2010
          • 17
          • haalem

          #5
          hoe kan ik een afbeelding laten zien
          Aangepast door ginootje; 30-05-2010, 15:15. Reden: spellingsfout

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎