Preston Roller @ Raven/Vlemmix

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Johannus
    Komt net kijken
    • 26-04-2009
    • 83
    • Kollum, FRL.

    Preston Roller @ Raven/Vlemmix

    Heeft iemand al eens een Preston afstreek roller besteld bij Raven/Vlemmix?
    Ik vroeg me af als je er ook een TriPod bij kreeg.
  • † John van der Zee
    [In Memoriam]
    • 16-11-2005
    • 1761
    • in zuidholland in een mooi visgebied

    #2
    lijkt mij van wel voor die prijs ervoor anders zijn het dure rollers zonder onderpoot
    Vissen is ontspannend.
    Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

    Met Vriendelijke Visgroeten



    vaste stokvisser????????

    Reageer

    • cheffie
      Beginners geluk
      • 03-04-2008
      • 664
      • Noord Holland

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Johannus
      Heeft iemand al eens een Preston afstreek roller besteld bij Raven/Vlemmix?
      Ik vroeg me af als je er ook een TriPod bij kreeg.
      De Pro V en de Free flow zijn compleet. Ik heb zelf het oude model Pro V en daarbij is de roller niet los van de ondersteun. En bij twijfel: bellen, dan weet je het zeker.

      Reageer

      • Johannus
        Komt net kijken
        • 26-04-2009
        • 83
        • Kollum, FRL.

        #4
        Hm bedankt voor de reacties.

        Twee week geleden de Pro V besteld. maar er ontbrak een TriPod. Vond het nogal vreemd voor een prijs van 70euro.

        Heb direct gemaild, maar onderhand twee week later en nog geen reactie gehad.

        Reageer

        • cheffie
          Beginners geluk
          • 03-04-2008
          • 664
          • Noord Holland

          #5
          Dat is grappig, ik heb vd week contact gezocht met Raven. Na ruim een week reactie terug. De mensen op de afdeling retour/klachten zijn op vakantie, heel practisch in het hoog seizoen. Komende week gaan ze trachten de inhaal slag te maken was hun antwoord. Ik had iets retour gestuurd om te ruilen.
          Ik geef ze het voordeel van de twijfel. En geef ze even de tijd om dit mankement te herstellen.

          Grtz Hans Wisse

          Reageer

          • Tumba
            kom net gekeken
            • 02-09-2009
            • 189
            • Vlierden

            #6
            Ben benieuwd Cheffie,

            Heb eens eens een viskist van JVS gekocht op de beurs. Na 12 telefoontjes over spullen die nabezorgd zouden worden, ben ik zelf naar Lelystad gereden. Ze keken raar op toen ze hoorden waar ik vandaan kwam, heb net zolang gklaagd en gemopperd, dat ze me met ruim 220 euro aan extra accesoires naar huis stuurden. Maar ik had kunnen bellen tot ik een ons weegde, dan had ik nooit iets gekregen.

            Gr Emiel

            Reageer

            • Deemes
              Met enige kennis...
              • 06-09-2005
              • 335
              • Retie

              #7
              Kijk, ik heb er niet echt veel mee te maken maar wat ik absoluut niet begrijp is dat er nog steeds mensen zijn die bij Raven/Vlemmincks nog telefonisch of e-mailend bestellingen plaatsen. Het regent gewoon klachten betreffende hun zogneaamde voorraad en levertermijnen en toch...............
              Trouwens, ik ben er onlangs nog eens binnen gewipt toen ik in Tilburg passeerde en wat me opviel was dat ze heeeeeeeeeel veel zaken ( bvb Shimanomolens ) niet eens op voorraad hebben in de zaak !!!!! en ook nog eens niet eens goedkoper zijn dan de doorsnee hengelsportzaak!


              Deemes
              \'k Pak \'m \'beet\'!

              Reageer

              • The Frisian Viking
                NHSF Erelid
                • 27-06-2006
                • 5439
                • Feânwalden

                #8
                laten we die discussie maar niet weer aanzwengelen er zijn ook goeie internet viswinkels hoor.
                Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                ik knibbelje foar gjin ien

                The Frisian Viking

                Reageer

                • Joas
                  Frequent aanwezig
                  • 18-07-2009
                  • 199
                  • Breamcity

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Johannus
                  Hm bedankt voor de reacties.

                  Twee week geleden de Pro V besteld. maar er ontbrak een TriPod. Vond het nogal vreemd voor een prijs van 70euro.

                  Heb direct gemaild, maar onderhand twee week later en nog geen reactie gehad.
                  Net ff op de site van raven gekeken... bedoel je te zeggen dat je voor die 70 euro alleen de roller hebt gekregen en dus niet de steun eronder?????????????? of bedoel je de roller+ steun eronder en een extra tripod?

                  Ik kan me bijna niet voorstellen dat je alleen een blauwe roller krijgt voor die 70 euro maar ok, mocht dat het geval zijn dan is het idd niet helemaal goed gegaan!!

                  Reageer

                  • Johannus
                    Komt net kijken
                    • 26-04-2009
                    • 83
                    • Kollum, FRL.

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Joas
                    Net ff op de site van raven gekeken... bedoel je te zeggen dat je voor die 70 euro alleen de roller hebt gekregen en dus niet de steun eronder?????????????? of bedoel je de roller+ steun eronder en een extra tripod?

                    Ik kan me bijna niet voorstellen dat je alleen een blauwe roller krijgt voor die 70 euro maar ok, mocht dat het geval zijn dan is het idd niet helemaal goed gegaan!!
                    Ik heb alleen de blauwe rollers gekregen ja, zonder Tripod.

                    Reageer

                    • Visser Pieter
                      Sportvisser
                      • 29-05-2008
                      • 366
                      • Borne

                      #11
                      Engeland´s best verkochte V roller! Hij is zeer licht, super stabiel en compact. Universeel verstelbaar en wordt geleverd met foudraal.

                      De tripot hoort er wel bij, dat haal je uit de tekst al wel (zie website raven)
                      En als je op google.nl gaat zoeken onder Pro V Roller kom je het ook wel tegen dat het de roller + de tripot is.
                      En ja met raven en vlemmix heb ik het ook gehad betsel niets meer haal het hooguit op al ik ik een keer die kant op ga ben 1 keer in steenwijk geweest, een keer bestelling waarbij spullen kapot waren, een foudraal op de beurs die kapot was.
                      Ik bestel er niets meer.
                      Maar je hoort de tripot dus gewoon te krijgen het hoort er bij
                      Visgroet, Pieter

                      VISSEN NATUURLIJK

                      Reageer

                      • gijs
                        Eenvoud is onuitputtelijk
                        • 31-03-2009
                        • 159
                        • Overijssel

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Johannus
                        Ik heb alleen de blauwe rollers gekregen ja, zonder Tripod.
                        Als gelukkige bezitter van een Preston Pro V roller kan ik melden dat zo'n ding compleet gemonteerd in een foudraal wordt geleverd.
                        Ik denk dus dat er bij jou iets grandioos is mis gegaan.

                        Reageer

                        • Timvisser
                          Geen dag zonder vissen
                          • 29-06-2009
                          • 27
                          • Alphen aan den Rijn

                          #13
                          Ik zou als ik jullie was niet bij raven bestellen, maar bij Kuijpers Hengelsport in limburg.
                          Alles is daar goedkoper dan bij de meeste winkels en de service is perfect.
                          alles binnen een paar dagen bezorgt en op mailtjes wordt ook binnen een paar dagen gereageerd.
                          Nog nooit problemen gehad daar.

                          Reageer

                          • preston-freak
                            wedstrijd, specimenvissen
                            • 12-04-2008
                            • 1834
                            • Oss

                            #14
                            Ik had eerst een pro tripod voor het feederen enzo. Een jaar later besloot ik mijn roller te vervangen en koos voor de pro v roller. (Deze was toen een tijdje in de aanbieding voor 50 euro). Enfin, ik had nu 2 tripods. De pro tripod kwam op marktplaats te staan en de pro v roller is met een preston bankstick nog steeds exact hetzelfde te gebruiken als een pro tripod. Deze driepoot is dus zowel inzetbaar voor de feeder als vaste hengel en dat scheelt ruimte.
                            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                            Reageer

                            • Johannus
                              Komt net kijken
                              • 26-04-2009
                              • 83
                              • Kollum, FRL.

                              #15
                              Tsjonge jonge wat een zooitje. Ik ben zover gekomen dat ik het kon retour zenden en een nieuwe kon krijgen. Dit was 3 week geleden. Dus ik er een mailtje achter aan gooien, krijg ik dit te horen;

                              Helaas is de roller nog niet in voorraad (ook niet bij onze leverancier preston) zoals we ook op i-net aangeven. Ok durf hier niet precies een leverdatum over te zeggen, dit kan zomaar met een week binnen komen maar kan ook nog zo 3 weken duren

                              Dit was dus de laatste keer daar bestellen

                              Order geplaatst op 1 juni 2010 om 14:56 uur.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎