![]() |
|
|
|
|||||||
| Mededelingen |
| Vaste Stok Specifiek subforum over het vissen met de vaste stok
|
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Newbie
![]() Geregistreerd: 29-07-2010
|
Ik ben op zoek naar een nieuwe vaste hengel voor op de vijver.
Ik vis voornamelijk op voorn en brasem. Ik heb een budget van maximum 300 euro. Heeft iemand enige suggesties. Alvast bedankt iedereen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Geniet maar niet met mate
![]() ![]() Geregistreerd: 01-05-2003
|
Ìk zal een kijken voor een mooie cresta Karp ..
Leuke hengel bere sterk . Shimano Beastmaster ook een topper , er komt dit jaar een nieuwe uit met verbeterde Nano techniek. Volgens de wandel gangen moet het de toekomst worden van vaste stokken !!
|
|
|
#3 |
|
Frequent aanwezig
![]() Geregistreerd: 07-09-2006
|
Je can ook eens kijken naar een colmic X100.
Leuke stok om mee te vissen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Newbie
|
Bedankt voor de tips.
|
|
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#5 |
|
Newbie
|
Bedankt voor de tips.
Ik dacht nu meer richting colmic, arca, bifa, garbolino. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dordt Trotter
![]() Geregistreerd: 26-07-2010
|
Maak voor jezelf allereerst duidelijk hoe lang je nieuwe hengel moet zijn.
Voor mij is 9,5 meter lang genoeg, moet ik verder vissen dan zijn er andere technieken die ik dan keuker vind. Voor eur 300 koop je namenlijk een hele goede 9,5 stok! Bezoek eens een paar goede hengelsportzaken en ga kijken (en vooral voelen) wat er te koop is en wat je aanspreekt. Verder zou ik de 2e handsmarkt (marktplaats.nl ed) goed in de gaten houden. Ik heb daar zelf onlangs 2 Maver stokken op de kop weten te tikken voor nog geen per EUR 100 stuk. Deze hengels zijn als nieuw en kosten nieuw zo rond de EUR 400.. Is toch snel verdiend niet waar; kun je weer geld uitgeven aan een mooie viskist of whatever....! Sterkte met je keuze (er staan veel bomen in het bos!) en vooral ook veel plezier... Zo'n speurtocht is heel leerzaam en onderdeel van hobby, toch? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Newbie
|
Dat is waar.
De bedoeling is een hengel van maximum 10 meter. Ik zou ook willen overstappen van vissen met kikkertjes naar elastiek. Door die massa aan stokken zie ik inderdaad de bomen niet door het bos. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Fishing4u/Rix Hengelsport
![]() Geregistreerd: 13-02-2003
|
Citaat:
http://www.prestonfishing.nl/index.p...aid=49&lang=NL Gr, Harpie
***************************** Team Fishing4u / Rix Hengelsport ***************************** www.fishing4u.nl www.prestonfishing.nl Laatst gewijzigd door Harpie; 31-07-2010 om 09:57. |
|
|
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#9 |
|
matchvisser in opleiding
![]() Geregistreerd: 09-04-2010
|
Ik hoorde dat preston op het moment moeite heeft met uitleveren van bestelde artikelen, zo zit ik al eeuwen op mijn baitband apparaatje te wachten
![]()
Groet, Foxdonut ![]() But wether you're an angler or not. The delight and mystery of fish filled waters has had an instant appeal that most people recognize. And if you're still convinced all anglers are loonatics, then you share the believe that anything that brings such great pleasure must contain a touch of madness. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
wedstrijd, specimenvissen
![]() Geregistreerd: 12-04-2008
|
Dat verschilt misschien per winkel, want de winkel waar ik vaak kom is bijna alles binnen een paar dagen binnen.
|
|
|
#11 |
|
matchvisser in opleiding
|
tja het is lastig, bij mij in de buurt wordt niet overal preston verkocht...
Groet, Foxdonut ![]() But wether you're an angler or not. The delight and mystery of fish filled waters has had an instant appeal that most people recognize. And if you're still convinced all anglers are loonatics, then you share the believe that anything that brings such great pleasure must contain a touch of madness. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Komt net kijken
![]() Geregistreerd: 18-07-2009
|
|
|
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#13 |
|
matchvisser in opleiding
|
Laat ik mij anders uitdrukken, niet alle winkels hebben het gehele of een groot deel van het assortiment van preston. Ik ben daarvoor afhankelijk van winkels van buiten de stad Groningen. Bijvoorbeeld Kuperus in Leek of de ara in stadskanaal. Het ontbreekt de stad Groningen zelf echt aan een uitgebreide viswinkel helaas
![]()
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Fishing4u/Rix Hengelsport
![]() Geregistreerd: 13-02-2003
|
Citaat:
http://www.prestonfishing.nl/index.p...id=242&lang=NL Gr, Harpie
|
|
|
|
#15 |
|
Knoeit wat aan het water.
![]() Geregistreerd: 02-09-2007
|
Vanmiddag 2 hengels gekocht, bij de ............................kruitvat
1,50 per stuk ![]() very, very low budget.......................
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aanschaf nieuwe vaste hengel | rebuah | Witvissen Algemeen | 0 | 15-09-2009 18:12 |
| aanschaf nieuwe hengel | superduck | Vaste Stok | 19 | 31-05-2009 09:32 |
| nieuwe hengel | feedervisser | Witvissen Algemeen | 0 | 13-02-2009 21:40 |
| hengel voor t nieuwe seizoen | RoyvH | Vaste Stok | 8 | 20-12-2008 22:18 |
| ik heb een nieuwe hengel | Rick de visser | Vaste Stok | 6 | 28-08-2007 12:39 |