Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
deze hengel gaat weg wegens de aanschaf van elk jaar nieuw materiaal
De aanbieder heeft blijkbaar geld te veel of hij heeft nog nooit goed materiaal gehad. Ik heb mijn feederhengel al 6 jaaar en hij bevalt nog steeds. Als mij iets bevalt dan doe ik het niet weg of ik moet er een goede prijs voor kunnen krijgen dan wil ik nog weleens overwegen om iets weg te doen.
hengel merk sensas - feeder (method) lengte 3.30 m (vervoerlengte 1.23
m)
Persoonlijk vindt ik 3.30 meter aan de korte kant. Ik heb liever 3.60 meter. Daarnaast heb je zoals colshim al aangaf voor het geld ook een nieuwe feederhengel.
Is inderdaad veel geld voor een gebruikte hengel. Meer als 125-135 zou ik niet geven.
Ik heb de Sensas feeders twee jaaar geleden in de hand gehad en ik was er toen niet zo van onder de indruk. Maar met een hengel vissen is natuurlijk niet te vergelijken met even vastpakken op een beurs.
Persoonlijk zou ik dan inderdaad een nieuwe of 2e hands Speedmaster kopen, die heb je nieuw als je een beetje je best doet voor 130-150 euro, de medium dan.
Sorry dit noem ik een ' halve' karperstok , denk dat je beter opteert voor een heavy feeder voor stromend water , maar waar stroomt dat water dan in wetteren ?
grtz
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Hebben ze dan geen deftige hengelsportwinkels in de streek zodat je daar je licht ff kan opsteken ?
Hieronder link van winkel waar ik veel ga voor eventuele richt prijzen ;
mvg
Ik zou inderdaad geen carpfeeder neem maar een gewone heavy van een mtr of 4. Voor een 130 euro heb je bv al een nieuwe Speedmaster en dat zijn hengels waar je op stilstaand en stromend water goed mee uit de voeten kunt.
Reageer