Garda Meer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Richard
    Newbie
    • 10-03-2002
    • 3

    Garda Meer



    Hallo allemaal. Ik ga komende mei vakantie vissen aan het Garda Meer maar ik vroeg me af of ik daar een vergunning nodig heb of iets dergelijks. Daarnaast vroeg ik me af hoe je daar moet uitloden (ik vis met een vaste hengel, shimano 8 mtr.) met een dergelijke diepte. Ik hoop dat iemand kan helpen!

    Richard
    groet\'n,
    Anouk
  • Roeland
    Komt net kijken
    • 23-10-2008
    • 68
    • Ruurlo

    #2
    Hoi Forummers,

    ga deze zomer naar het zuidelijke gedeelte van het gardameer. Kan ik hier goed op witvis vissen? Wie heeft er wat tips.

    groeten Roeland

    Reageer

    • reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3497
      • Asten

      #3
      Ja volgend jaar in de zomer staan wij aan het Garda meer.
      Wie heeft er wat meer informatie vooral over witvis mogelijkheden ?
      Groeten

      Frank

      2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

      Reageer

      • Bert Visser
        Newbie
        • 18-12-2005
        • 29
        • Aalden

        #4
        probeer eens met matchhengel zonder lood of dobber maar met broodkorstje.
        de vissen zijn er door het heldere water behoorlijk lood/dobber schuw, maar voeren met wat broodkorstjes en als de vis er is( Kopvoorn) vissen met een korstje succes verzekerd! dit was tenminste de laatste keer dat ik er was, (15 jaar geleden) zo'n beetje de enige manier om dikke kopvoorns te vangen. al heb ik iemand dit ook met een vliegenhengel zien doen.
        tip: ga eens snorkelen, nog nooit zulke grote kopvoorns gezien! en paling en zeelt tussen de waterplanten en snoek natuurlijk! ik zat overigens wel in het noorden bij Torbole.

        succes Bert
        Team Fishing4u / Rix Hengelsport
        *****************************
        www.rixwebshops.nl

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎