vissen met licht.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • yannik
    De kasteelvissers Viane
    • 27-07-2006
    • 694
    • Geraardsbergen

    vissen met licht.

    beste mede vissers,

    kwas eens aant surfen en ineens kwam ik dit tegen:

    dit vind ik echt visonvriendelijk.
    degene die dit doen zijn-volgens mij- echte dieren beulen!!!
    laat weten wat julie er van vinden.
    Wie vist, die vangt!
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

    #2
    dit filmpje is al zo oud als de weg naar kralingen, is ook al eens eerder gepost.

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #3
      inderdaad al beetje verouderd....
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • yannik
        De kasteelvissers Viane
        • 27-07-2006
        • 694
        • Geraardsbergen

        #4
        oww wist ik niet. dit onderwerp kan dan wel gesloten worden
        Wie vist, die vangt!

        Reageer

        • antoinette
          Specimen Hunter
          • 13-11-2005
          • 1926
          • oudenhoorn

          #5
          ik blijf dat raar vinden, dat forumgangers om een slotje vragen, denk dat als de mod vindt dat er een slot op moet, dat allang gebeurd was.

          Reageer

          • Douwe
            NHSF lid van verdienste
            • 01-07-2006
            • 3136
            • Leeuwarden

            #6
            Ik ken dan ook forums waar je dan een PB tje krijgt met een waarschuwing.
            Met pijn in mijn hart geef ik je gelijk
            Vissen is een hobby geen religie!

            Reageer

            • ironny
              Moderator
              • 04-04-2006
              • 1377
              • Hamont

              #7
              beste mods en andere gebruikers,

              ik vind dat er bij een aantal topics een nogal kort door de bocht antwoord wordt gegeven.
              Antoinette je reactie op de topic van Yannik verbaast me zeer eveneens als die van Douwe.
              Die jongen is ten eerste een jaar of 15 en vindt wat op internet. Hij is ( net als ik overigens) nog niet zo lang een forum gebruiker en wil deze vondst met anderen delen. Dan kan er toch ook iets gezegd worden in de trend van: beste yannik, bedankt voor je input. "Ja inderdaad kennen we deze film al en hier is in een eerdere topic al eens wat over gezegd. (wie heeft Alle topics al gelezen?) inderdaad is dit geen stijl."

              dat had ook gekund.
              een beetje een raar gevoel er aan overhoudend geeft ie dan maar aan dat de topic dan maar dicht moet, maar in plaats van hem te vertellen hoe t dan wel moet, wordt ie gewoon weer de hoek in geschopt.

              t zal wel aan mij liggen maar ik vind het op deze manier niet juist.

              ronny
              Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

              Reageer

              • Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

                #8
                Had ook gekunt daar heb je gelijk in.

                Bij de weg als je zo over dingen denkt, en dat is je volste recht, zou ik het onderschrijft veranderen.
                Is dan nogal in tegenspraak met je gevoelens.
                Vissen is een hobby geen religie!

                Reageer

                • ironny
                  Moderator
                  • 04-04-2006
                  • 1377
                  • Hamont

                  #9
                  ben bang dat ik je niet begrijp
                  je bedoelt de handtekening? dat gaat daar toch niet over?
                  Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

                  Reageer

                  • Douwe
                    NHSF lid van verdienste
                    • 01-07-2006
                    • 3136
                    • Leeuwarden

                    #10
                    Ja dat begrijpen daar mankeert het nogal eens aan.

                    Maakt niet uit hoor, gewoon weer ontopic.
                    Vissen is een hobby geen religie!

                    Reageer

                    • ironny
                      Moderator
                      • 04-04-2006
                      • 1377
                      • Hamont

                      #11
                      Waarom geef je niet duidelijk aan wat je bedoelt dan? nu kom je met een sneer aanzetten die ik ook in 2e instantie niet begrijp!

                      Laat ik e.e.a nog eens uiteen proberen te zetten in de hoop hier begrip mee te kweken en geen sneer op terug te krijgen.

                      Ik lees deze topics met veel interesse en plezier en hoop zoals ieder ander hier wat van op te steken. In een aantal topics worden meningen van anderen de grond in geboord, voelen mensen zich persoonlijk aangevallen of, wordt een stelling van iemand niet als een mening weerlegd maar als "onzin" afgedaan. Men zou ook kunnen beginnen met"ik ben van mening of mijn mening is."
                      Dat komt dan toch weer anders over.

                      Waar ik over ben gevallen (mijn mening dus) is dat een aantal reacties naar iemand toe op een andere manier gebracht hadden kunnen worden.

                      Ik wil hier niemand mee aanvallen en niemand de les lezen, maar het verbaasde me en dat wil ik uitspreken.

                      Nu geef je aan dat mijn onderschrijft tegenstrijdig is aan mijn gevoelens. Ik vraag hierin opheldering want als dat de handtekening is dan wil ik graag van je weten hoe dat zit.

                      Overigens zal ik deze even toelichten hoe ik dit zie.
                      De spreuk in de handtekening is een oude spreuk die volledig weergeeft hoe ik over dingen denk.
                      Ik kan een eigenwijze bal zijn en zal dus niet schromen om wat te proberen wanneer ik denk dat dit ergens voordeel kan opleveren.
                      Als het dan niets blijkt te zijn weet ik dat in ieder geval.

                      Nu in de praktijk kom je daar altijd zelf wel achter, dit relaterend aan de topic en reacties ( ervan uitgaande dat je dat bedoelt) snijdt dit ondeerschrift nog steeds hout.
                      Iemand geeft een reactie (beter fout geprobeerd.....) en zal pas te weten komen of dit goed was wanneer iemand anders hier weer op reageert.

                      Dan nog blijft staan, "wat is fout"? Ik geef aan dat IK het niet eens ben met de reacties en geef dus MIJN mening. NIets meer niets minder.
                      Daar hoeft men het dus niet mee eens te zijn.

                      dus gewoon een mening, niet bedoeld om iemand te beledigen want daar schiet niemand wat mee op.

                      ( het verneukeratieve (nederlands woord?) bij het schrijven van mails, topics, sms noem maar op is en blijft natuurlijk dat juist door een aantal woorden verkeerd te kiezen of te plaatsen een hele andere interpretatie hiervan het gevolg kan hebben. Beter zou zijn om onder t genot van een biertje of kop koffie hier mondeling wat over te boomen denk ik)

                      mvgr ronny
                      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

                      Reageer

                      • Douwe
                        NHSF lid van verdienste
                        • 01-07-2006
                        • 3136
                        • Leeuwarden

                        #12
                        Ik lees jou stukjes graag, daarom zal ik proberen mijn kronkel in deze kenbaar te maken.

                        Jij zet als onderschrift neer: Beter fout geprobeerd dan nagelaten te doen.
                        Om dan vervolgens vanuit jou gedachtengang aan te geven dat jij vindt dat er mensen zijn die onterecht commentaar geven.

                        Vanuit jou redenatie zou jij niet zo mogen reageren omdat het beter is om fout te reageren dan helemaal niet te reageren.

                        Jou onderschrijft is in tegenspraak met wat je neerzet.

                        Douwe
                        Vissen is een hobby geen religie!

                        Reageer

                        • ironny
                          Moderator
                          • 04-04-2006
                          • 1377
                          • Hamont

                          #13
                          juist ja, ik zie enigszins wat je bedoelt.
                          even helder scheppen dat deze zin er niet even onder is gezet ten tijde van mijn reactie.
                          Wanneer ik het zo teruglees kan ik je onderbouwing wel begrijpen maar is dit totaal niet de interpretatie die ik er zelf aangeef.
                          Zullen we het maar een kwestie van interpretatie houden?

                          mvgr ronny
                          Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

                          Reageer

                          • jeroenk
                            zolang er geen ijs ligt..
                            • 27-12-2005
                            • 1490
                            • Oldebroek

                            #14
                            jah, laten we het hier maar mee afsluiten, en weer on-toppic gaan.

                            Reageer

                            • Douwe
                              NHSF lid van verdienste
                              • 01-07-2006
                              • 3136
                              • Leeuwarden

                              #15
                              Heet het hier niet: Oeverloos zwammen over alles wat vooral niets met vissen te maken heeft??
                              Vanuit dat standpunt hoef je dus niet ontopic te blijven :-)

                              Ronny is inderdaad een kwestie van interpretatie, En daar heb ik gewoon gepast (mis)(ge)bruik van gemaakt.

                              :-)))))))
                              Vissen is een hobby geen religie!

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎