piepeersnachtvisverbod zoetemeer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

    piepeersnachtvisverbod zoetemeer

    Zojuist in hartvannederland gehoord, dat piepers op plaatsen dichterbij dan 100 meter van woonhuizen vandaan, snachts verboden zijn te gebruiken.
  • Driehoek
    Sportvisser
    • 17-06-2007
    • 787
    • Rijssen

    #2
    Toch alleen in Zoetermeer?
    [hoop ik...]
    .
    Happy fishing.
    ----------------------------------------

    Reageer

    • ironny
      Moderator
      • 04-04-2006
      • 1377
      • Hamont

      #3
      100 m is toch best veel? gaat t max aan dicebel toch pas na 100 m in? zijn er nog geen blue tooth piepers?
      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #4
        ik zag het ook vanavond.. vind het beetje onzin dat er een verbod moet komen..je moet ze wel heel hard hebben staan wil je op 100 meter in een huis er wakker van worden...
        mag daar zomaar worden genachtvist?? was dat hier ook maar
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • Driehoek
          Sportvisser
          • 17-06-2007
          • 787
          • Rijssen

          #5
          {mag daar zomaar worden genachtvist??}

          Nu niet meer dus...
          .
          Happy fishing.
          ----------------------------------------

          Reageer

          • Pieter Stam
            Tinca Tinca
            • 11-10-2002
            • 2882
            • NL

            #6
            Kan me de situatie daar wel ongeveer indenken, het is in meer steden / dorpen zo dat 'vissers' zorgen voor onrust. Meestal zijn de randverschijnselen en randfiguren nog meer de oorzaak dan het vissen zelf. Jammer maar ze hebben het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt.

            Reageer

            • antoinette
              Specimen Hunter
              • 13-11-2005
              • 1926
              • oudenhoorn

              #7
              Ja zoals het bijna met alles is, moeten nu ook de goeie onder de kwaaie lijden. Dat gassie trouwens die geintervieuwd werdt was nog vrij jong (denk zelf een jaar of 16-17 ongeveer) maar die had zijn pieper nou ook niet bepaald zacht staan.

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                Og je kunt ze niet allemaal over dezelfde kam scheren...!
                maja zoon discussie zal ik maar niet beginnen want dan komen er nog meer vooroordelen over jeugd...

                maja ze zullen het er zelf naar gemaakt hebben,maar ook hier geld een paar mensen verknallen het voor heeeeel veel andere!
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

                  #9
                  Ik zie het nog niet zo somber in ,met de jeugd valt het allemaal toch nog wel mee .Persoonlijk denk ik dat de problemen meer bij de ouders liggen als bij de zgn ontspoorde jeugd Als ik vandaag de dag ouder zou zijn zou ik zelf mijn eigen kinderen op willen voeden en dit nooit uit handen geven aan de een of andere schoolopvang of cresch god weet wat de een of andere rand debiel jou kinderen voor ongein bij brengt maar ja pa en ma allebij een mooie auto en een paar keer perjaar met vakantie En dat hebben ze wel nodig met al hun geploeter om het hoofd boven water te houden En als er dan op hun vrije weekend een paar karpervissertjes voor hun mooie Rabo villa zitten vissen ,en er gaat zo'n pieper af ,ja dan is leiden in last met deze ouders en begint het geklaag en gezeur ,van al die overlast bezorgende kinderen En in hun stres toestand dringt het al helemaal niet meer door dat ze toch ook eens jong geweest moeten zijn Maar ja wie weet zaten zij zich toen wel helemaal suf te leren om de ideale situatie te bereiken waar in ze nu terecht zijn gekomen Nee ouder zijn valt nog niet mee van daag de dag Maar nog erger ,het zullen jou ouders maar zijn ben je dan ff lekker

                  Groeten van Jan de visser

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #10
                    waarom moeten die piepers eigenlijk zo allejezus hard kunnen staan,zijn er veel dove karpervissers of hoor je het niet door het verkeer ofzo .

                    ik neem aan dat er niet zo veel zijn die hem vol open draaien dus misschien iets voor de fabrikant om dat wat te minderen

                    Reageer

                    • Master
                      Voerboer
                      • 26-02-2007
                      • 1148
                      • Zoetermeer

                      #11
                      In Zoetermeer is nachtvissen niet verboden, tenzij dat binnen een straal van 100 meter bij woonhuizen is. Grofweg heb je het dus over de stadswateren zoals de Floriadeplas. Geluid draagt erg ver over water en de huizen staan er om heen. Het is er zo stil dat je ieder geluid hoort. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer het warm is, men met het raam open slaapt. Wanneer er dan jeugd constant zit te klooien met de pieper heb je de poppen aan het dansen. Wanneer je je ook bedenkt dat rond het water de duurdere woningen staan, waar dus ook de wethouders in wonen, kan je er donder op zeggen dat er wat gaat gebeuren. En zie daar, het verbod. Overigens is er nog zat water in en rond Zoetermeer waar je de tent kunt opslaan.
                      Theo de Kreij.
                      www.natuurzorg.eu

                      Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

                      Reageer

                      • antoinette
                        Specimen Hunter
                        • 13-11-2005
                        • 1926
                        • oudenhoorn

                        #12
                        Nu in deze discussie worden alle pijlen gericht op de jeugd, maar ik ken zat oudere karpervissers die minstens net zo'n ramp zijn bij dergelijke incidenten, bijvoorbeeld visnylon laten slingeren aan de waterkant blikjes bier keiharde muziek etc etc, denk dat de jeugd niet het grootste aandeel heeft hierin.

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎