PDA

View Full Version : Show je spullen.

JimmY
11-08-2007, 11:37
Show hier je materialen die je gekocht hebt of waar je trots op bent ed.

Gister bij me tante in Tilburg naar Vlemmix geweest nieuwe molen gehad wat kunstaas 7g loodkoppies en een hele lading stikkers 8) .
:lol:

~Kunstaas van DLT 0,75 p.s
-A-Live Shad
-Frogy Shad (x3)
-Attacker Shad (x2)
-Killer Shad

~Molen 8,99
-Team England 35

http://img405.imageshack.us/my.php?image=pict0090xg2.jpg

Sido
11-08-2007, 19:51
ik zal komende week, eindelijk vakantie..., eens even bij de korenaar rondsneupen....

janb
11-08-2007, 20:30
Jimmy ik vind het leuk dat je trots op je spulletjes bent ,maar als je nou zo'n molentje tentoonstelt doe er dan ook wat nylon op ,dat staat wat verzorgder
dit ding zal voor geen meter gooien,en dat kan niet de bedoeling zijn ,verder leuk idee.

Driehoek
11-08-2007, 20:41
Oke... bij deze:

http://www.driehoekinactie.nl/vissen/visspul.gif

't karretje zelf inelkaargeflanst (d.w.z. de wieltjes en handvat)
verder ben ik blij met m'n zitkist...
maar waar ik het meeste 'trots' op ben zijn de kleinste spulletjes...:banana:

JimmY
11-08-2007, 23:30
Jimmy ik vind het leuk dat je trots op je spulletjes bent ,maar als je nou zo'n molentje tentoonstelt doe er dan ook wat nylon op ,dat staat wat verzorgder
dit ding zal voor geen meter gooien,en dat kan niet de bedoeling zijn ,verder leuk idee.

Lol hij gooit idd voor geen meter,maar was een kadotje:sombrero:
Gewoon weer oude molen dus:18:

RoyvH
12-08-2007, 02:58

hallo....

het gaat ook om een stukje beleving!!! de jongen is pas 15!!!

laat m zo zn visjes toch vangen man en laat m trots zijn wij hebben genoeg geld voor duur spul voor hem is dit in verhouding net zo duur!!!

spuiliefhebber
12-08-2007, 07:45
hallo....

het gaat ook om een stukje beleving!!! de jongen is pas 15!!!

laat m zo zn visjes toch vangen man en laat m trots zijn wij hebben genoeg geld voor duur spul voor hem is dit in verhouding net zo duur!!!

he praat voor je zelf je kan niet in een ander zijn portomonee kijken

markie de sportvisser
12-08-2007, 09:46
Gister bij me tante in Tilburg naar Vlemmix geweest nieuwe molen gehad wat kunstaas 7g loodkoppies en een hele lading stikkers

die stickers, moet je die gewoon aan de balie vragen of liggen die gewoon in de winkel, omdat ik ze nooit zie liggen

Driehoek
12-08-2007, 09:51
mark, gewoon om vragen, wanneer je ze niet ziet liggen!
en vaak is er wel meer 'promotie-materiaal' te krijgen zoals catalogi e.d.
dus gewoon ff om vragen.

driek.:sombrero:

Sido
12-08-2007, 11:40
ik ben er vorig jaar geweest en toen kreeg ik gewoon een catalogus van vlemmix en een van shimano bij het betalen van mn aankopen. Hebben ze niet veel winst gemaakt geloof ik, k had nog geeneens €15,- uitgegeven :p

JimmY
13-08-2007, 20:32
Ffies om terug te komen op dat hele geval van die bagger molen,er zat dynemaa op (terwaarde van 13,-:banana: lol grapje).EN geloof me molens heb ik wel! hele mooie molens,van mijn oom geweest die nu helaas dood is.Ik vis nu met een karper molen geloof ik,en ik dacht"tijdelijke molen:sombrero:" maar het bleek dus zonde van mij tantes geld.Ik laat namelijk deze molen maken:

Daiwa SK1655 met Autocast:33: Een erg mooie/lekkere molen waar ik nog geen gebruik van heb kunnen maken,er is namelijk iets stuk in dat stukkie maar je het handvat moet bevestigen.En het bevestigen lukt dus niet:worried:.

http://img126.imageshack.us/img126/7594/daiwamolenhs5.jpg

clercqie
25-08-2007, 15:05
Kan je ook met een karperhengel op snoek vissen?

Driehoek
25-08-2007, 17:12
Ja hoor dat kan...
alleen het werpen is dan lastig, want een karperhengel is gemaakt om zwaardere gewichten te verzetten...
Een roofvishengel is meestal soepeler van actie en kan ook langer zijn...
met redelijk weinig gewicht + dunne lijn (gevlochten) kun je dan met een roofvishengel toch fijn werpen...
en met een karperhengel is dat lastiger!

yannik
25-08-2007, 21:43
Ja hoor dat kan...
alleen het werpen is dan lastig, want een karperhengel is gemaakt om zwaardere gewichten te verzetten...
Een roofvishengel is meestal soepeler van actie en kan ook langer zijn...
met redelijk weinig gewicht + dunne lijn (gevlochten) kun je dan met een roofvishengel toch fijn werpen...
en met een karperhengel is dat lastiger!

Kopt, maar enkel wanneer je met een plug's ed. gaat vissen... waneer je met doodaas gaat vissen (op de grond) is het juist veel handiger...:sombrero:

Driehoek
25-08-2007, 21:52
He Yannik...
en zo leer je een (oude grijsaard... ahumm) nog iets...:arms:
Ik had het inderdaad over kunstaas...:08:

yannik
25-08-2007, 22:37
He Yannik...
en zo leer je een (oude grijsaard... ahumm) nog iets...:arms:
Ik had het inderdaad over kunstaas...:08:

Hahaha:D en ik dacht dat je een oude aap geen bekken meer kon leren trekken:nana::banana::alcoholic::lmao:

Driehoek
25-08-2007, 22:41
oooohhhh Yannik de natuur blijft je verbazen hoor!!!:lmao:

clercqie
03-09-2007, 20:52
Heb vandaag met kunstaasvisje eens gaan snoeken met een karperstok en heb een klein snoekje gevangen :)

Sido
03-09-2007, 21:46
ohh leuk, watvoor kunstaas had je eraan? en hoe groot was het snoekje of heb je hem niet gemeten?

clercqie
03-09-2007, 21:54
Het was een kleintje gok hem rond de 25-30cm.
Was een klein visje met enkel bovenaan zo een haak... Is geschikt voor snoekbaars en snoek zij de winkelier...

Sido
03-09-2007, 21:59
ohh zo'n rubber ding zeg maar, een shad?

clercqie
03-09-2007, 22:01
Jep een shad
Ken de benamingen nog niet echt :)
Ben nog maar beginneling hoor :P

Sido
03-09-2007, 22:02
dat leer je vanzelf.

strijder
20-09-2007, 14:47
kan je met bijv. met een heavy feeder ook op roofvis vissen??
of is die te zwak??
ben niet zo thuis in het roofvissen maar spreekt mij wel erg aan.
Maar een feeder hengel is ook licht en soepel.

Driehoek
20-09-2007, 16:43
Mannen, het ging oorspronkelijk over 'Show je spullen'
dus we gaan ff heftig :offtopic: ....

jasperfeedervlieg
20-09-2007, 17:33
Mannen, het ging oorspronkelijk over 'Show je spullen'
dus we gaan ff heftig :offtopic: ....

Yup je hebt gelijk

wimwijchen
21-09-2007, 23:19
Ik heb vorig jaar op een dumpdag in Nijmegen 2 allround werphengels van 3 meter gekocht voor op de Waal. Werpgewicht tot 90 gram. Samen 15 euro en ze vissen toch fijn. Natuurlijk kwalitatief wat minder maar ik ben er blij mee. En wanneer ze niet meer bevallen koop ik gewoon weer nieuwe zonder dat het mij een rib uit mijn lijf kost.

Sido
04-10-2007, 12:37
Wat zeggen jullie van m'n nieuwe molentje:
Shimano Catana 2500 FA

karperkoning
04-10-2007, 16:05
ik ben er vorig jaar geweest en toen kreeg ik gewoon een catalogus van vlemmix en een van shimano bij het betalen van mn aankopen. Hebben ze niet veel winst gemaakt geloof ik, k had nog geeneens 15,- uitgegeven :p

al een ouder bericht maar wil er wel even op reageren..
Catalogussen krijg je altijd gratis sido..ze kunnen je die tog niet gaan laten betalen om hun eigen spullen bekend te maken...
deze catalogussen zijn van elk merk gratis te krijgen..

En een mooie molen heb je nu gekocht;)

Lubbe176
04-10-2007, 16:39
Wat zeggen jullie van m'n nieuwe molentje:
Shimano Catana 2500 FA

Leuk ding, ik twijfelde er destijds over (de 4000), de exage maar genomen ivm battleslip.

Mijn meest recente aanschaf:

2x Ron Thompson B52 2,5 Lbs Karperstokken
2x Shimano Aero Baitrunner RA 8000
2x Fox Warrior beetmelder

Sido
04-10-2007, 18:13
al een ouder bericht maar wil er wel even op reageren..
Catalogussen krijg je altijd gratis sido..ze kunnen je die tog niet gaan laten betalen om hun eigen spullen bekend te maken...
deze catalogussen zijn van elk merk gratis te krijgen..

En een mooie molen heb je nu gekocht;)Ja dat is waar, opzich is het gewoon een overmaatse reclamefolder.

Bedankt! Iemand ervaring met de catana trouwens?