Steur vissen ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jurgen v.d. S
    Nishikigoi
    • 01-08-2008
    • 203
    • Nieuwegein

    Steur vissen ??

    Hallo, na mijn avontuur in de Ebro ( zie http://www.visserslatijn.nl/ ) zijn mijn maat en ik een beetje verknocht aan grotere vissen 1.50 +. Daar ik zeeziek wordt als ik een glas water zie bewegen wordt de keuze op Big game vissen behoorlijk beperkt. Nu willen we eens op Steur gaan vissen. Heeft één van jullie hier ervaring mee of weten jullie waar ik hier informatie over kan vinden. Ik weet dat het in Canada wordt gedaan maar dat is te ver weg voor een visweek.

    Jurgen
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen
    • 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

    #2
    Voor steur moet je toch echt in Canada zijn (in de beet staat trouwens een aanbieding, iets van 2400 euro voor een week steur en zalm vissen etc), maar als je het binnenland van bijv. Rusland intrekt dan ben je misschien wel langer onderweg naar de plaats van bestemming. Canada (rivier de Fraser enzo) is volgens mij veel makkelijker te bereiken en beter georganiseerd.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

    Reageer

    • Jurgen v.d. S
      Nishikigoi
      • 01-08-2008
      • 203
      • Nieuwegein

      #3
      Was er al bang voor om die kant op te gaan, als je pech heb ben je drie reisdagen kwijt. Om 14 dagen te gaan is thuis niet te verantwoorden. Moet dan toch maar iets dichterbij zoeken

      Reageer

      • toto
        Newbie
        • 02-05-2009
        • 36
        • Oss

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door preston-freak
        Voor steur moet je toch echt in Canada zijn (in de beet staat trouwens een aanbieding, iets van 2400 euro voor een week steur en zalm vissen etc), maar als je het binnenland van bijv. Rusland intrekt dan ben je misschien wel langer onderweg naar de plaats van bestemming. Canada (rivier de Fraser enzo) is volgens mij veel makkelijker te bereiken en beter georganiseerd.
        Zover ik weet in Rusland is het zelfs verboden.
        Bovendien er is zo weinig steur over, dat je nauwelijks kans maakt.
        Als je perse grote vissen wil jagen, dan zo eik eerder meerval gaan vissen.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎