Goed of niet? The Alien Carp Shimano baitrunner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Nappie0310
    Newbie
    • 05-10-2009
    • 37
    • Duiven

    Goed of niet? The Alien Carp Shimano baitrunner

    Hallo,

    Ik kan via via een karpersetje kopen, gebruik maar zo goed als nieuw.

    De set bestaat uit:

    1 x The Alien Carp hengel 12'2 3/4 LBS
    1 x Shimano Baitrunner 6000 GTE

    Jammer genoeg kan ik niet zoveel geld uitgeven voor dergelijk spullen en wil dus een miskoop zoveel mogelijk uitsluiten. Graag jullie "kenners" advies.

    Alvast bedankt,

    Johan
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2326
    • Ter Apel

    #2
    De hengel kan ik zo gauw geen info over vinden, maar de molen lijkt mij niet verkeerrd. Eigenlijk kun je het beste gewoon een proefworp maken dan merk je gauw genoeg of het is wat je zoekt.

    Raven/Vlemmix hebben trouwens nog een inruilactie op Shimano Baitrunners. Je oude molen is 50 euro waard. Zo heb je bijv. de Aero GTE C al voor 49,99 euro. Als dat echt voordelig is dan is het misschien een optie om een nieuwe baitrunner aan te schaffen als je budget dat toe laat.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Nappie0310
      Newbie
      • 05-10-2009
      • 37
      • Duiven

      #3
      al iets

      Bedankt voor je reactie.

      Ik zie dat ik niet vermeld heb dat ik 90 euro voor het setje zou moeten betalen. Misschien helpt deze extra info en kan ik nog iets meer advies krijgen.

      Een proefworp maken zal lastig worden denk ik voordat ik de combinatie gekocht heb helaas.
      Ook heb ik geen ervaring met dergelijke hengels dus kan slecht bepalen of tie goed genoeg is...

      gr.
      JOhan

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2326
        • Ter Apel

        #4
        Als ik het goed begrijp dan heb je nog geen karperhengel en overweeg je om deze aan te schaffen om statisch te gaan karpervissen. In dit zal zou ik een hengel kopen die in ruime mate nog verkrijgbaar is in de handel, zodat er later nog een tweede bij kunt aanschaffen. Als je tweedehands zoekt, omdat je budget het niet toelaat dan zou ik in ieder geval voor 2 gelijke hengels gaan.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎