Drennan haken deugen voor niets

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Joas
    Frequent aanwezig
    • 18-07-2009
    • 199
    • Breamcity

    #16
    Ik heb kamasan (511) haken gebruikt maar nadat er een aantal haken waren GEBROKEN! (serieus, grap) bij
    brasem/zeelt aan de stok heb ik ze aan de kant geschoven. De 611 vind ik voor de stok te grof. Vis nu weer met Gamakatsu en ben daar weer erg tevreden over.

    Reageer

    • Jan Broess
      Specimen Hunter
      • 21-09-2003
      • 1131
      • Nieuwegein

      #17
      Kamasan B511 gebruik ik tot volle tevredenheid. Nooit gebroken. Joas... dril je de zeelten soms zo uit alsof je de baas bent? :-P. Ja, de zeelt is moeilijk onder controle te krijgen en speelt een psychologisch spelletje met jou...

      Ik gebruik uiteenlopende merken: Colmic, Gamakatsu, Owner, Kamasan B511, 512, Maver, etc... ik zoek gewoon de beste en scherpste haak. Voorlopig is Kamasan dat, vooral qua duurzaamheid scoort het hoog.
      Greetz,
      Jan Broess

      www.devaartposcar.nl

      Reageer

      • Joas
        Frequent aanwezig
        • 18-07-2009
        • 199
        • Breamcity

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Jan Broess
        Kamasan B511 gebruik ik tot volle tevredenheid. Nooit gebroken. Joas... dril je de zeelten soms zo uit alsof je de baas bent? :-P. Ja, de zeelt is moeilijk onder controle te krijgen en speelt een psychologisch spelletje met jou...

        Ik gebruik uiteenlopende merken: Colmic, Gamakatsu, Owner, Kamasan B511, 512, Maver, etc... ik zoek gewoon de beste en scherpste haak. Voorlopig is Kamasan dat, vooral qua duurzaamheid scoort het hoog.
        Hoi Jan,

        Ik heb afgelopen zaterdag nog 8 zeelten in het netje weten te krijgen dus dat drillen, daar ben ik inmiddels wel aardig handig in. Ik denk dat die beesten sterker zijn dan karpers (wanneer ze dezelfde lengte hebben) Ik weet ook niet wat het was. De haken bogen niet uit maar braken gewoon af. Zodoende heb ik gewoon geen vertrouwen meer in de haken en dat is voor mij echt de basis.

        Reageer

        • magento
          Newbie
          • 27-04-2011
          • 3
          • bangalore

          #19
          Hi,

          I am new to this site.. Can anybody tell that brand names.. Thanks for this information..
          Magento Theme | Magento Themes

          Reageer

          • miracoli
            http://www.lichtletter.be
            • 24-05-2003
            • 222
            • Kortemark

            #20
            Het lijkt me sterk dat die haken niet deugen.
            Ik zag dat je bericht dateerde van 17/04, dat weekend had ik 2 wedstrijden.
            Op beide wedstrijden zijn er serieus boven gemiddeld missers geweest.
            Aan wat het precies lag (vroege paai?) weet ik niet.
            De week ervoor had ik zo'n 20-tal beten, en heb maar ene brasem weten te verzilveren.
            Zo erg had ik nog nooit meegemaakt.


            Je schrijft over die haken, maar er is op dat moment blijkbaar niet eens met een ander merk geprobeerd.
            Dan is het natuurlijk wel moeilijk om volledig objectief te zijn
            http://www.sadoradesigns.be

            Reageer

            • Roha
              pennenbouwer
              • 18-04-2005
              • 1175
              • Nijverdal

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Joas
              Dat Drennan geen website heeft is idd erg jammer. Ik vind het echt een geweldig merk.
              Alsof je 't over de duvel hebt! Sinds afgelopen week heeft Drennan dus wel een eigen site;
              Drennan International is the UK's leading fishing tackle manufacturer, founded in 1967 by Managing Director, Peter Drennan.


              Niet alle buttons werken al. De site is "still under construction" maar wanneer je op de A-Z button klikt krijg je wel een goed beeld van hun assortiment. (on topic; ook de haakjes!)
              Groet'n,

              Ronald


              ><((('<><((('<><((('>
              www.dobberbouw.nl

              Reageer

              • Joas
                Frequent aanwezig
                • 18-07-2009
                • 199
                • Breamcity

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Roha
                Alsof je 't over de duvel hebt! Sinds afgelopen week heeft Drennan dus wel een eigen site;
                Drennan International is the UK's leading fishing tackle manufacturer, founded in 1967 by Managing Director, Peter Drennan.


                Niet alle buttons werken al. De site is "still under construction" maar wanneer je op de A-Z button klikt krijg je wel een goed beeld van hun assortiment. (on topic; ook de haakjes!)


                Hier ben ik blij mee!!!

                Reageer

                • Boschje
                  Komt net kijken
                  • 06-05-2010
                  • 99
                  • Veghel

                  #23
                  Dat is inderdaad altijd welkom een website! Toch staan nog niet alle haken erop, hopelijk wordt dit snel compleet gemaakt. Ik kan bijvoorbeeld de Red Match niet vinden. Dat is overigens een goede haak voor de vers op wat grotere vis (platten).

                  Reageer

                  • Vissertjuh66
                    Frequent aanwezig
                    • 02-09-2010
                    • 157
                    • Deest (Gld)

                    #24
                    Ik vis op de karpervijvers met Korum haken (met quikstops) maat 10, 12 en 14 en de Guru QM1 haken met een gebogen haak bocht.
                    Deze haken, haken zo goed in door de gebogen haak bocht ik sla bijna nooit mis. Ze zijn ook niet kapot te krijgen! Maar ze zijn wel duur, €4,95 per doosje van 10 stuks (geloof ik)
                    En uiteraard Gamakatsu ook goed!

                    Mvg, Stan

                    Reageer

                    • Ron
                      Met enige kennis...
                      • 06-02-2002
                      • 356
                      • Willemstad

                      #25
                      Ik vis de laatste tijd met Drennan haken met de method en ik ben heel goed te spreken over deze haken.
                      Ik mis bijna niks en vang kilo's dikke platten.
                      Prutsvisser

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎