Preston Stotta lood

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jan wever
    Banned
    • 19-09-2008
    • 258
    • Valthermond

    #61
    nooit geen last van.Moeten ze wel mooi rond op de lijn zitten ,als ze al bijna platgedrukt zijn dan wordt het een ander verhaal.

    Reageer

    • Quido
      pink floyd
      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #62
      ik heb dit lood plus tang dus ook aangeschaft en vanmiddag een aantal tuigen gemaakt, het werkt dus echt geweldig. het is wel wat prijzig allemaal maar ik hoef niks anders meer.
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • preston-freak
        wedstrijd, specimenvissen
        • 12-04-2008
        • 1834
        • Oss

        #63
        Ik heb dit lood vaak in de winkel zien hangen en nu eindelijk gekocht nu blijkt dat losse doosjes met nr's 4, 6, 12, en 13 los te bestellen zijn. In Engeland is volgens mij lood vanaf nr. 6 verboden en mag alleen non-toxic spul verkocht worden, dus ik vroeg me al die tijd af waarom ik geen groter stotz-lood zag, anders had ik het wel eerder aangeschafd. Heb inmiddels mijn tuigen er mee uitgerust (prachtig en makkelijk recht te plaatsen op de lijn en te verschuiven). Ik neem aan dat ze in de praktijk goed blijven zitten, goed blijven verschuiven, eenvoudig te verwijderen zijn en hopelijk dat de montage minder snel in de war zit, want ik heb weleens dat er een knoopje om een loodhagel zit.
        Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

        Reageer

        • Harley3
          Newbie
          • 02-06-2008
          • 49
          • Oudenaarde

          #64
          Gewicht

          Ik gebruik ook deze loodjes
          Spijtige is dat er geen gewicht op staat
          De gewichten die hier elders vermeld staan kloppen niet
          Volgens iemand die ze heeft afgewogen met een weegschaal onder de gr

          Reageer

          • preston-freak
            wedstrijd, specimenvissen
            • 12-04-2008
            • 1834
            • Oss

            #65
            Ik denk dat er altijd wel een afwijking in knijploodjes zit, zolang ze maar allemaal dezelfde afwijking hebben is er niks aan de hand. Het draagvermogen vermeld op een dobber heeft nog grotere afwijkingen dus die gewichtentabel is niet zo belangrijk, want uitloden is een kwestie van proberen. 2/3 olivette ofzo en dan van groot naar klein uitloden.
            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎