Data Shimano Matchmasters?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen
    • 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

    #16
    En hoe ging het deze keer? Ik ben trouwens dik een half uur wezen kijken , maar ik heb geen vis gezien, omdat ik misschien wat te vroeg was.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

    Reageer

    • Kosmozz
      Match en Feeder
      • 25-07-2005
      • 1959
      • Hannut

      #17
      Nou je hebt niets gemist hoor, bij ons had twee man in het vak vis de rest moet nog beet krijgen. In het andere vak was er wat meer vis, maar nog steeds huilen met de pet op. Jammer dat we niet aan de overkant zaten, daar hadden we meer gevangen.
      Carpe Diem

      Reageer

      • SvVoorden
        Sportvisser
        • 26-07-2002
        • 747
        • Woerden

        #18
        Het was inderdaad weer erg slecht. Ik heb zelf denk ik te kort gevist. Werd vorige week de vis nog op 8 mtr gevangen aan de noordkant. De noordkant is overigens beter voor het vissen met de slider. Blijkbaar ligt het aan de zuidkant wel anders. Mijn buurman ging naar 42 mtr en hij ving 5 brasem. Ik ben niet verder gegaan dan 37 mtr en dat bleek net als bij Dennis die naast me zat niet ver genoeg.
        Weer een les voor de volgende keer al ben ik het wel beu na twee wedstrijden naast de winnaar te zitten, erg slecht voor je zelfvertrouwen. Over twee weken nog maar eens kijken of ik weer dat hele eind ga rijden.

        Hopelijk vissen ze nog een keer aan de noordkant, daar wordt meer vis gevangen al heb je daar ook genoeg nullen er tussen.
        Sjaak van Voorden

        Reageer

        • Roha
          pennenbouwer
          • 18-04-2005
          • 1175
          • Nijverdal

          #19
          Voor eventuele belangstellenden die willen komen kijken naar de Match masters;

          Zondag 20 december vervalt als wedstrijddatum. Deze wedstrijd wordt een weekje later op 27 december gevist.

          We hebben dus nu nog twee wedstrijden op; 13 en 27 december.
          Groet'n,

          Ronald


          ><((('<><((('<><((('>
          www.dobberbouw.nl

          Reageer

          • † John van der Zee
            [In Memoriam]
            • 16-11-2005
            • 1761
            • in zuidholland in een mooi visgebied

            #20
            weet iemand waar de uitslagen te vinden zijn
            Vissen is ontspannend.
            Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

            Met Vriendelijke Visgroeten



            vaste stokvisser????????

            Reageer

            • SvVoorden
              Sportvisser
              • 26-07-2002
              • 747
              • Woerden

              #21
              Stonden eerder altijd op de website van Shimano onder het shimano match team. Dit jaar nog niet gekeken.
              De vangsten van gisteren wil je liever niet zien.
              Sjaak van Voorden

              Reageer

              • lolo
                Geniet maar niet met mate
                • 01-05-2003
                • 3873
                • Weesp

                #22
                Ik hoorde van me maatje dat hij 3 vissen had , de rest moeizaam 1 vis of 2 vissen .
                Het is prachtig water ,maar de vangsten is een drama .
                Althans met de slyder
                Groetjes
                Johnny

                Match
                Feeder
                Stok

                Reageer

                • SvVoorden
                  Sportvisser
                  • 26-07-2002
                  • 747
                  • Woerden

                  #23
                  De rest had niets kun je beter zeggen. Er waren van de 30 man maar 6 mensen met vis.
                  De vangsten een drama is niet altijd waar maar vaak wel. De eerste twee keer is er over het geheel redelijk gevangen al zijn er natuurlijk altijd mensen die niets vangen.
                  Sjaak van Voorden

                  Reageer

                  • Kosmozz
                    Match en Feeder
                    • 25-07-2005
                    • 1959
                    • Hannut

                    #24
                    De kans dat je vis vangt is al klein, laat staan dat je hem wint. Je hebt in ieder geval goed gevist Sjaak met een twee in het vak!
                    Carpe Diem

                    Reageer

                    • SvVoorden
                      Sportvisser
                      • 26-07-2002
                      • 747
                      • Woerden

                      #25
                      Door de slechte vangsten is de kans juist groter dat je hem wint. De geluksfactor wordt hierdoor groter. Als je een paar keer op een goede plaats loot kun je gemakkelijk winnen, al moet je natuurlijk wel een beetje kunnen vissen met de slider, zeker met al die wind dit jaar.
                      Zoals Ronald die twee baarsjes vangt afgelopen zondag is gewoon goed, hij heeft er tenslotte op gegokt.
                      Ik gokte ook op dikke brasem en ving er gelukkig twee, helaas 1 te weinig.
                      Sjaak van Voorden

                      Reageer

                      • Roha
                        pennenbouwer
                        • 18-04-2005
                        • 1175
                        • Nijverdal

                        #26
                        Tjsa… die wedstrijd van afgelopen zondag. Zelden heb ik een wedstrijd meegemaakt waar de vangstverwachting zo wisselde. Onderweg met m’n maat hadden we het erover om, vanwege de vorst, ver te gaan vissen en zuinig te schieten. Eenmaal aan het water duikelen de grote brasems aan de oppervlakte tussen de 15 en 30 meter. Theo Hartogs naast me haakte er zelfs eentje tijdens het peilen. En de deelnemer die de kantnummers ophaalde vertelde dat op de eerste nummers het gewoon wemelde van de vis. Er werden dus grote vangstgewichten verwacht!
                        Toch wilde ik me eerst van die beruchte ‘nul’ afvissen. Een staande haak nr; 18 op onderlijn 10/100 en een enkele made liet ik over mijn voerplek driften. Na een half uurtje had ik daardoor al een baarsje te pakken. …. En toen …. Niets meer! Geen enkele deelnemer in m’n vak heeft vis gevangen. Een uurtje voor ‘t eindsignaal ben ik weer op die baarsjes gaan vissen en pakte ik nog zo’n klein mormeltje.
                        Onbegrijpelijk dat de vis, zo massaal aanwezig, eenmaal tijdens de wedstrijd geen enkele aanbeet heeft laten zien. Frustrerend gewoonweg.
                        Nou maar hopen dat ze de 27ste wel willen bijten. Krijgen we een spannende finale.
                        Groet'n,

                        Ronald


                        ><((('<><((('<><((('>
                        www.dobberbouw.nl

                        Reageer

                        • SvVoorden
                          Sportvisser
                          • 26-07-2002
                          • 747
                          • Woerden

                          #27
                          Voor jou is het nog wel spannend inderdaad. Je maatje Mandrie zal zich er niet zomaar bij neerleggen denk ik Zo zijn er nog een paar met een 1 en een 2. De rest heeft al veel te veel punten.
                          Ik hoop dat we de 27e een keer rustig weer krijgen zodat je een beetje technischer kan vissen dan de grove visserij van de afgelopen keren.
                          Als het doorgaat als nu met het weer dan moeten we een gat hakken.......
                          Sjaak van Voorden

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎