nieuwe vaste hengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • pinda1
    knoeiert
    • 01-12-2007
    • 48
    • bergschenhoek

    nieuwe vaste hengel

    Ik ben op zoek naar een nieuwe vaste hengel en heb een beetje de oude berichten gelezen hier op het forum maar kwam daar niet de namen van de hengels tegen die ik momenteel in de winkel aantref dus wil toch weer een topic openen met de vraag welke vaste hengel raden jullie mij aan?
    Ik zoek een 13 mtr. hengel met liefst twee extra topsets en een cupping kit en het budget hiervoor is tot 1500 euries, gevoel is belangrijk maar stuur me eens in de goede richting, alvast bedankt!!!

    groet Robert
  • henk de wit
    Komt net kijken
    • 10-09-2009
    • 98
    • groningen

    #2
    sensas hengels zijn natulijk TOP... delen,paks en wat dan ook passen onder een andere!!!

    Reageer

    • Joas
      Frequent aanwezig
      • 18-07-2009
      • 199
      • Breamcity

      #3
      Voor dat geld heb je hele mooie colmic packs

      Reageer

      • The Frisian Viking
        NHSF Erelid
        • 27-06-2006
        • 5439
        • Feânwalden

        #4
        Ik persoonlijk zou kiezen voor een hengel die bij mij past en waarvoor wil je deze gebruiken Vijver visserij ( karpers ) Kanalen visserij ( brasem ) of is het voor de wat kleinere vissoorten.
        Persoonlijk kies ik voor een uitvoering wat tegen een stootje kan, en dan met name wind / zware vissen enz dus ik vis met een karper uitvoering deze hengels zijn sterker het enige nadeel ze zijn iets zwaarder.
        Wat mijn ervaring met Sensas hengels is enkele weken geleden weer voor 2x gevallen, bij een stevige wind heb ik door gevist zonder problemen terwijl er 2 hengels gebroken waren, en de vissers moesten besluiten om te stoppen.
        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

        ik knibbelje foar gjin ien

        The Frisian Viking

        Reageer

        • terrorposje
          van god los
          • 26-07-2006
          • 74
          • utrecht

          #5
          Spro Cresta team class is een hele goede sterke hengel voor een leuke prijs.
          Voor het budget wat je hebt kan je meteen twee packs kopen, heb je geen zorg over reserve delen en zo.

          Reageer

          • Foxdonut
            I have a bream!
            • 09-04-2010
            • 1237
            • Gro

            #6
            Ik heb zelf een shimano super ultegra stok, het is soms net een banaan maar wel oerdegelijk en sterk. Omdat er juist zoveel van die stokken zijn gemaakt (onderling topsets) uitwisselbaar met exage/fireblood/ aspire kan je de hengel naar eigen smaak aanpassen en makkelijk vervangende deeltjes krijgen ook op langere termijn! vind dat je minstens 5 tot 7 jaar met een wedstrijdstok moet kunnen doen!
            Groet,

            Foxdonut


            www.wedstrijdvisser.com

            Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

            Reageer

            • Joas
              Frequent aanwezig
              • 18-07-2009
              • 199
              • Breamcity

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Foxdonut
              Ik heb zelf een shimano super ultegra stok, het is soms net een banaan maar wel oerdegelijk en sterk. Omdat er juist zoveel van die stokken zijn gemaakt (onderling topsets) uitwisselbaar met exage/fireblood/ aspire kan je de hengel naar eigen smaak aanpassen en makkelijk vervangende deeltjes krijgen ook op langere termijn! vind dat je minstens 5 tot 7 jaar met een wedstrijdstok moet kunnen doen!
              Je ultegra een banaan? Meen je dat, dat valt me wel tegen dan.

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎