bescherming tegen vuil

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rolla
    replied
    Rameau verstelbare einddop hengeldelen,Verstelbare einddop voor hengeldelen.Geschikt voor hengeldelen met een doorsnee van 3 tot 4.5cm

    Laat een reactie achter:


  • John67
    replied
    Krijg hem zo snel niet gevonden, heb je een link?

    Laat een reactie achter:


  • Bert Kamp
    replied
    Voorhuis heeft er 1 geschikt voor hengeldelen met een doorsnee van 3 tot 4,5cm, niet op voorraad helaas.

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Ik heb die van mij met een schuifmaat opgemeten en is 37 mm. Deze gaat dus ook niet passen.

    Ik zou gewoon even met de hengel naar de hengelsportzaak gaan en vragen om kunstofdoppen.



    Dan kan er in ieder geval geen vuil in je hengel komen. Heb ik met mijn schepnetsteel ook gedaan.

    Laat een reactie achter:


  • John67
    replied
    Bij die winkel kom ik als bierbrouwer regelmatig. Zal er eens een keer een paar aan mijn bestelling toevoegen. Denk alleen dat ze los gaan zitten.

    Laat een reactie achter:


  • bart125
    replied


    zoiets kan natuurlijk ook

    Laat een reactie achter:


  • John67
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door John67
    Klopt, het is een fijne hengel van 550 gram.
    Het laatste deel zit een dop op die ik zou kunnen gebruiken als zodanig.

    Voorlaatste deel:
    -1.jpg

    Deel daavoor, (hiermee vis ik het liefste tot nu toe maar heb hengel pas paar maanden):
    -2.jpg

    Maar het past niet:
    2.jpg

    Grt. John

    Laat een reactie achter:


  • John67
    replied
    Klopt, het is een fijne hengel van 550 gram.

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door John67
    Hi,

    Goede Tip leek me heel handig. Ik heb gisteren deze binnen gekregen, ziet er prima uit...

    [ATTACH=CONFIG]3127[/ATTACH]

    maar die past niet in mijn hengel (Cresta Stallion Extrema 900). Past niet eens in het laatste deel en op mijn favoriete stek vis ik zelfs vaak zonder de laatste twee delen.

    Iemand een andere suggestie voor een die wel past in de genoemde hengel?

    Grt. John
    Dan is die hengel qua diameter wel aardig dun. De genoemde Maver, die ik gebruik, past nog in deel 5 (het ene laatste deel) van mijn 9.50 meter Shimano Technium.

    Laat een reactie achter:


  • John67
    replied
    Zou dat lukken ja? Geen idee hoe. Vwb diameter: moet ik thuis ff kijken.

    Laat een reactie achter:


  • bart125
    replied
    een kunstof expander is vrij makkelijk zelf te maken met behulp van een stukje rubber slang een bout,moer en 2 corroserie ringen

    welke diameter zoek je?

    Laat een reactie achter:


  • John67
    replied
    Hi,

    Goede Tip leek me heel handig. Ik heb gisteren deze binnen gekregen, ziet er prima uit...

    pole protector.jpg

    maar die past niet in mijn hengel (Cresta Stallion Extrema 900). Past niet eens in het laatste deel en op mijn favoriete stek vis ik zelfs vaak zonder de laatste twee delen.

    Iemand een andere suggestie voor een die wel past in de genoemde hengel?

    Grt. John

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied

    Ik gebruik deze van Maver. Het voorste gedeelte komt in de hengel en met het groene gedeelte kun je deze aandraaien, zodat deze klem in de hengel komt te zitten.
    Deze past dus in meerdere delen en het voordeel is dat bij het achter uit steken van de hengel, de achterkant van de hengel ook beschermd is.

    Laat een reactie achter:


  • John67
    startte een discussie bescherming tegen vuil

    bescherming tegen vuil

    Goedemiddag,

    weet iemand of er iets bestaat om de onderkant van mijn Cresta oversteekhengel tijdens het vissen te beschermen tegen vuil en vocht als ik niet alle delen gebruik?
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎