Preston X6 zitkist

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • voerbal
    Newbie
    • 10-10-2007
    • 20
    • Den Haag

    Preston X6 zitkist

    Na een tijdje rondkijken zag ik de Preston X6 box, ik was eigenlijk meteen verkocht. Het is een kist met uitschuifbaar plateau.
    Wil je je op je oude plateau vissen kun je het uitschuifbare plateau ook gemakkelijk verwijderen.

    Standaard wordt hij geleverd met een grote aastafel, 2 leefnetsteunen, 1 feedersteun, een ripple bar en 2 vaste hengelsteunen.
    Wat ik fijn aan deze kist vind is dat er naast de 2 laden aan de zijkant ook 4 laden aan de voorkant zitten zodat je zittend overal bij kan als je iets uit de kist nodig hebt.
    De zitting is lekker stevig en onder de zitting is nog een ruimte om tuigenplankjes in te bewaren.
    De kist is ook gemakkelijk uit te breiden.
    Het enige nadeel vind ik dat de kist wel aan de zware kant is.

    De sluiting van de voorste laden is d.m.v. een magnet en de zijladen zet je op slot met een pen. Deze zet je er in door de zitting omhoog te doen en dan in het midden van de kanis de pen er in te doen. De slotjes steken niet uit.
    De laden zijn van kunststof waarbij ik al zat te joepieën dat ik ze niet hoefde te lakken

    Zelf heb ik naast het standaardpakket alleen nog de pole support erbij gekocht en een paraplu steun.

    De prijs vond ik ook erg meevallen als je het snel zegt maar vergeleken met andere merken heb je voor dit geld echt een hele complete zitkist, waarmee ik doel op dat ik zelf vind dat ik bij bepaalde dure merken niet meer zie dan een kruk met een tuigenbak er onder waar je nog van alles los bij moet aanschaffen.

    Ik heb met Preston hele goede ervaringen alleen moet met deze kist nog voor het eerst gaan vissen dus ik ben benieuwd of iemand anders ervaringen heeft met deze kist.

  • RoyvH
    Met enige kennis...
    • 20-07-2007
    • 337
    • Deurne

    #2
    hey toevallig

    ik heb deze week ook mijn x6 binnengekregen

    ik heb ook meteen de xs feeder arm erbij genomen

    super mooie kist

    nu nog even wachten op mijn luggage bag

    suc6 ermee
    koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

    Reageer

    • voerbal
      Newbie
      • 10-10-2007
      • 20
      • Den Haag

      #3
      Hoihoi,

      Ik heb ook een feederarm erbij genomen van Preston.
      Ik ben op internet even wezen kijken welke jij had en die ziet er hetzelfde uit als de mijne alleen heb jij nog een extra steuntje er op zitten tegen doorhangen.
      Had ik moeten weten dat die er ook waren dan had ik die ook gekocht.
      Ben nu ook blij hoor alleen ziet die met dat extra steuntje erop er wat steviger uit.
      De feedersteun die erbij geleverd wordt is leuk met een klein wincle pickertje, maar voor de feeder heb ik die langere erbij gekocht.

      Jij ook veel plezier ermee.

      Reageer

      • Fritsie
        Frequent aanwezig
        • 19-10-2005
        • 185
        • Heerenveen

        #4
        Die kisten zijn absoluut ok. Ik heb in 2006 een overjaire X3 gekocht. Hij is nu zover uitgebreid dat het bijna een x12 is. Ik ben er ontzettend tevreden over. Dus gewoon kopen.
        Catch and release

        METHOD FEEDERVISSER!!!!!!!

        Team www.hengelsportcentrumarnold.nl

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎