overlijdingsbericht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Maximilian
    Met enige kennis...
    • 12-02-2003
    • 352

    #16
    Beste Christ....

    ...bij mij heb je het beeld achtergelaten van een intrigerende en vriendelijke persoonlijkheid met een ware passie voor de vissport. Hopelijk is er in de Hemel geen tekort aan mooie viswateren en zit je nu samen met Jezus (ook een visser) ergens gezellig te hengelen, wachtend op ons.....

    Met jouw overlijden is helaas ook veel kennis over de vissport verloren gegaan, kennis die je altijd op een interessante manier met ons op dit forum hebt willen delen. Ik kon je bijdragen altijd erg waarderen en zal ze dan ook missen.

    Jos, de rest van de familie en vrienden veel sterkte met het verwerken van dit verdriet....

    Max

    g\'day to y\'all folks,

    :fish: :frog: :snail: :snog::robin::worm: :smikkel:

    Reageer

    • minimus
      Specimen Hunter
      • 19-03-2003
      • 1203
      • Tilburg

      #17
      Een amicale levenslustige man met een geweldige humor. Dat was Christ zoals ik hem leerde kennen op 11 Oktober. Ik was het op dit forum niet altijd met hem eens en dat was net wat hij zo geweldig vond. Die heerlijke discussies over en weer. Ook op 11 Oktober zei hij nog tegen mij dat de mate van discussie voor hem wel wat pittiger mocht. Dit forum verliest een geweldige deelnemer, die meer ervaring in de hengelsport had dan wie op dit forum ook. Zijn onmiskenbare humor en zijn op momenten nuchtere en vooral eenvoudige kijk op de zaken zal ik (en velen van ons) node missen.
      Ik wens Jos en de verdere familie van Christ alle sterkte toe in deze donkere tijd !!!!

      Minimus
      As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

      Reageer

      • Henso
        Met enige kennis...
        • 14-12-2002
        • 490
        • Hoogezand

        #18
        Moi Jos,

        Ik wens jou en jouw familie en alle verder vrienden van Christ veel sterkte in deze moeilijke tijd.

        Henk.

        Groetjes Henk


        KANJER KAMPIOEN 2013
        2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

        Reageer

        • DLV
          Komt net kijken
          • 24-06-2002
          • 61
          • SKW

          #19
          Jos,

          Mijn oprechte deelneming.
          Ik wens u en uw familie veel sterkte in deze moeilijke tijden.

          Hugo
          Webmaster De Lustige Vissers

          Reageer

          • pipo
            Newbie
            • 07-04-2003
            • 10

            #20
            Dag iedereen. Bedankt voor jullie steun in deze zware dagen. Maar zoals onze Christ (ik ben ook een broer van hem net als Jos) het zou willen gaan we weer met de neus in de wind en er tegen aan. Dat geldt zowaar voor het vissen als voor het dagelijks leven.

            Pluk de dag.

            Louis Holl een broer van Christ
            Vissen is mijn toekomst

            Reageer

            • Frederik
              Specimen Hunter
              • 05-01-2005
              • 1734

              #21

              Hoi Louis, het zijn zware dagen voor jullie, vrienden en bekenden maar zoals je zegt het leven gaat verder, en in gedachten zal hij samen met ons verder leven onze vriend Christ.
              Samen zullen we dan ook op maandag 1 december 2003 afscheid van hem nemen met pijn in het hart, maar zullen steeds zijn glimlachend gezicht voor de ogen houden.
              Sterkte voor jou en je familie toegewenst.

              En Christ rust in vrede, wij houden je in gedachten.
              Van een vriend aan een vriend.

              Reageer

              • eelke
                Frequent aanwezig
                • 24-11-2002
                • 163
                • Nederland

                #22
                Familie en vrienden van Christ,

                Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

                Eelke Bakker
                groeten,
                Eelke

                Reageer

                • Theo van Berner

                  #23
                  Thuis gekomen na de wedstrijd in Tilburg vertelde ik mijn Nelleke dat er een werkelijk geweldige kerel naast me had gezeten. Zoveel passie voor zijn hobby, zoveel goeds te vertellen over zijn broers, zoveel humor en zo enorm positief tegen het leven opkijkend. Wat vreselijk jammer dat ik die kerel niet 30 jaar eerder had ontmoet. zei ik nog.
                  En nu... nu is hij alweer vertrokken. Ik had nooit gedacht dat ik zo verdrietig kon zijn om iemand die ik nog maar net kende. En toch ben ik dat, intens.

                  Christ jongen, het ga je goed. Een kerel als jij zal boven best wel een mooi stekkie krijgen. Daar ben ik van overtuigd, daar heb ik ook voor gebeden.

                  Jos, Louis en de rest van de familie en bekenden van Christ, heel veel sterkte in deze donkere dagen.

                  Reageer

                  • Pieter Stam
                    Tinca Tinca
                    • 11-10-2002
                    • 2882
                    • NL

                    #24
                    Met oprechte deelneming

                    Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

                    Pierre

                    Reageer

                    • pastoor
                      ...
                      • 02-02-2003
                      • 1112
                      • Drongelen

                      #25
                      Beste vrienden van het hengelsportforum.

                      Ik dank iedereen voor het medeleven.
                      De reacties op het forum en de mailtjes die ik heb mogen ontvangen zijn voor ons een geweldige ondersteuning geweest.
                      Ook de aanwezigen van jullie op de uitvaart nog mijn dank namens de familie.

                      Ik heb de reacties van jullie aan hem, op het bericht wat hem te wachten stond allemaal uitgeprint, en hem laten lezen.
                      Hij was er trots op en heel blij mee zo als jullie hier op reageerden.
                      Verder is het voor mij nu te moeilijk om onder woorden te brengen maar de inhoud van al jullie reacties zeggen voldoende.

                      Wij waren met 1 zoon van Christ en 5 broers als gebruiker op dit forum geregistreerd, nu nog 4.
                      Christ staat niet meer geregistreerd, maar hier ligt toch een stukje van zijn leven.
                      Middels de door hem geplaatste topics en reacties is het toch fijn om er later nog eens op terug te kunnen kijken.

                      Mede namens zijn vrouw, kinderen, familie, vrienden en kennissen.

                      Bedankt allemaal.

                      Reageer

                      • fisherman_nick
                        Newbie
                        • 05-08-2003
                        • 47

                        #26
                        Mijn oprechte deelneming.

                        Ik wens alle familie, vrienden en bekenden van Christ heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

                        Nick
                        Groetjes,

                        Nick :brillie: :heavy: :alien:

                        Reageer

                        • Frederik
                          Specimen Hunter
                          • 05-01-2005
                          • 1734

                          #27
                          Hij was een groot man in de hengelsport,
                          waar ik ook ga of sta,
                          in gedachten zal hij steeds bij me zijn.
                          Ook al doet het afscheid pijn,
                          eens komt voor ons ook die lijn.
                          Hopelijk is ze nog ver weg
                          en we nog te gaan een lange weg.

                          Reageer

                          • kaledwaas

                            #28
                            Via de site van HSC De Forumvrienden hebben we één In Memoriam geplaatst bij de aankondiging voor het Interland 2004 hieronder de link die je gelijk naar die pagina leid.

                            In Memoriam

                            Nogmaals mijn condoleances aan Familie en Vrienden van Christ

                            Reageer

                            • Janneman

                              #29
                              Het is wat aan de late kant. Mijn excuses hiervoor.

                              Hierbij wil ik mijn oprechte medeleven tonen over dit groot verlies.
                              Veel sterkte toegewenst in de moeilijke tijden.

                              Groetjes,
                              Jan

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎