bijeenkomst nshf

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    #16
    Preston freak

    In de eerste plaats geef je het niet weer als zijnde je mening, maar stel je het gewoon vast.
    In de 2e plaats worden in dit topic de regels medegedeeld die gelden op de vijver waar de bijeenkomst plaatsvindt. Hier is geen discussie op zijn plaats of iets wel of niet goed is voor vis of visser. Als je iets ter discussie wilt stellen verzoek ik je om hiervoor een aparte topic te openen.

    Ronny
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

    Reageer

    • ironny
      Moderator
      • 04-04-2006
      • 1377
      • Hamont

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door ironny
      en vissen met een hair mag ook niet
      voor de liefhebbers..

      Ik wil bovenstaande ( wat vorig jaar wel gold) teniet doen.
      Ik heb inmiddels via een PB van E.W. vernomen dat dit ( vissen met een hair) nu wel is toegestaan
      gr ronny
      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

      Reageer

      • preston-freak
        wedstrijd, specimenvissen
        • 12-04-2008
        • 1834
        • Oss

        #18
        Alles wat hier geschreven wordt zonder bronvermelding is subjectief en dus behoeft het niet vermeldt te worden dat het om je mening gaat. Als je voor iedere anekdote een aparte topic moet maken dan werkt dat ook niet. Ik heb er al genoeg over gezegd, maar ik vind dat het in ieder geval een leuk onderwerp is om over te discussieren tijdens zo'n meeting, het toestaan van een hair is al een stap in de goede richting. Als we al die dingen niet toe zouden staan, net als vers de vase dan raken we alleen maar verder achter bij landen als Engeland waar vijvervissen populair is.
        Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

        Reageer

        • ironny
          Moderator
          • 04-04-2006
          • 1377
          • Hamont

          #19
          Voor de duidelijkheid, het toestaan van een hair is nu toegestaan. dat houdt niet in dat dit altijd en overal zo is.
          En ook ik vind dit ook een prima onderwerp om over te discussieren. Binnen het forum of bij de bijeenkomst is me allemaal goed. maar stel dit dan ter discussie in een nieuwe topic en laat deze topic zoveel mogelijk zuiver gaan over de vraag naar welke regels gelden, zoals de topicstarter dit ook heeft bedoeld.
          Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

          Reageer

          • Forummanager
            Visserslatijn Nederland
            • 30-12-2001
            • 12131
            • Albrandswaard

            #20
            Mee eens. Laten we de regels van onze gastheer respecteren. Door mee te doen aan de forumdag accepteert men onvoorwaardelijk deze spelregels.

            De discussie - als die gevoerd moet worden- graag veralgemeniseren (3x woordwaarde), dus in het algemeen voeren in een nieuw topic. Voor het overzicht zal ik deze sluiten.

            Groet,
            Bas
            Visserslatijn Nederland
            http://www.visserslatijn.nl
            Sinds 1997...

            Nationaal HengelSportForum
            http://www.hengelsportforum.nl
            Sinds 2001...

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎