In mijn speurtocht naar nieuwe hengels kreeg ik een tip van eem maat van me.. Pb Dutch Ace Classic's! nu heb ik er op internet naar gezocht enzo en ik vind ze heel mooi.. zeker met dat kurk en 2 ogen op het onderste deel...
mijn vraag: heeft er iemand ervaring mee of is er iemand die deze hengels kent?? over een maand is er namelijk beurs en dan zou ik ze willen kopen..
alvast bedankt voor de reacties!
spro%20a9.jpg
Ralph
mijn vraag: heeft er iemand ervaring mee of is er iemand die deze hengels kent?? over een maand is er namelijk beurs en dan zou ik ze willen kopen..
alvast bedankt voor de reacties!
spro%20a9.jpg
Ralph
