reis feeder of quiver

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arnoldus
    Feeder&Picker/Brasem&Zeel
    • 24-08-2006
    • 61
    • Linschoten

    reis feeder of quiver

    beste mensen,

    Over twee weken ga ik op vakantie met de fiets. Ik ben op zoek naar een feeder/quiver/avon die makkelijk mee te nemen is op de fiets. De enige die ik momenteel kan vinden is een quiver/avon van John Wilson. Zijn deze ook in Nederland te koop? Bestaan er alternatieven?

    Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Vriendelijke groet,

    Arnold
  • Foxdonut
    I have a bream!
    • 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door arnoldus
    beste mensen,

    Over twee weken ga ik op vakantie met de fiets. Ik ben op zoek naar een feeder/quiver/avon die makkelijk mee te nemen is op de fiets. De enige die ik momenteel kan vinden is een quiver/avon van John Wilson. Zijn deze ook in Nederland te koop? Bestaan er alternatieven?

    Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Vriendelijke groet,

    Arnold

    Hallo Arnoldus,

    Kijk eens op de website van Shimano, zij hebben een zeer uitgebreid programma op het gebied van reishengeltjes. De transportlengte is vaak maar een kokertje van 30 cm ideaal voor reizen dus.



    Misschien heb je hier wat aan?
    Groet,

    Foxdonut


    www.wedstrijdvisser.com

    Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

    Reageer

    • arnoldus
      Feeder&Picker/Brasem&Zeel
      • 24-08-2006
      • 61
      • Linschoten

      #3
      Bedankt Fox, maar Shimano verkoopt jammer genoeg geen reisfeeders o.i.d.

      Die Engelsen zijn toch een beetje verder. Iemand ervaring met de webshop mullarkeys.co.uk?

      Reageer

      • Foxdonut
        I have a bream!
        • 09-04-2010
        • 1237
        • Gro

        #4
        Ik had het later zelf ook door Arnoldus, ik denk inderdaad eens een goed idee om bij de engelse webshops te kijken. Heb over het algemeen goede ervaringen met de producten daar...
        Groet,

        Foxdonut


        www.wedstrijdvisser.com

        Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

        Reageer

        • colshim
          *************
          • 10-02-2008
          • 231
          • VL.

          #5
          Staan regelmatig mooie feeders/barbeel stokken van jw young op ebay.com (uk) in de de lengte van 12 of 13 ft zijn 5 delig met feeder en avon tip , probeer er helaas al enkele weken een paar op de kop te tikken .
          Zijn mooie reis hengels , vriend van me heeft er reeds 2 , nieuw prijs is ongeveer 100 pond maar hij heeft er telkens maar 50 pond voor betaald , wel opletten voor verzending(kosten).

          mvg

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎