Spro strategy specimen type of monster type hengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jodech
    Newbie
    • 05-04-2018
    • 1
    • Eindhoven

    Spro strategy specimen type of monster type hengel

    Hi all,

    Ik ben op zoek naar een nieuwe feederhengel, lengte 3.30. Niet te licht, ik vis meestal op karper, en neem de brasem en zeelt dankbaar als bijvangst mee. Nu zag ik 2 hengels van Spro, de Strategy Method Specimen type en de Method Monster type. Heeft iemand ervaring met (een van deze 2) hengels en kan mij er iets meer over vertellen? Wat voor soort actie zit er in deze hengels, en wat is precies het verschil tussen deze 2?
    Aangepast door Jodech; 05-04-2018, 12:50.
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Die hengels die jij noemt zijn overigens geen feederhengels, maar lichte karperhengels met een flexibele top, bedoeld voor de methodvisserij.
    Je kunt bij deze hengel de top niet wisselen voor een lichtere of een zwaardere, zoals bij feederhengels dit wel het geval is.

    Ervaring met zulke hengels heb ik niet, daar ik voor het vissen met methodfeeders een gewone feederhengel gebruik.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Paul J
      Newbie
      • 23-04-2018
      • 2
      • Torhout

      #3
      Goede morgen,

      ik voeg me in aan jouw diskussie met een vraag van een leek: zijn voor een SPRO CRESTA 585 de individuele kokers apart te verkrijgen ? Paul

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2325
        • Ter Apel

        #4
        Als jij het hier over een vaste stok hebt, bij Voorhuis Hengelsport in Albergen hebben ze de blauwe kokers, waar de Shimano hengels in geleverd worden, los te koop. Zijn verkrijgbaar in verschillende diameters en lengtes.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎