Huidige generaties karpervissers zijn gewoon LUI!! Ze kunnen er niks van!

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Pieter Stam
    Tinca Tinca
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #16
    He bedankt he,

    misschien ga ik het ook eens proberen.

    mazzel, pierre

    Reageer

    • Henri van der wal
      Komt net kijken
      • 19-02-2002
      • 97

      #17
      1 keer op een nacht? Dan doe je toch echt iets verkeerd...lol

      Ik begrijp niet dat mensen maar op 1 manier (op karper) kunnen vissen...ik mag graag ook 's nachts vissen met de hengels op de Delkims, maar het penvissen zou ik voor geen goud willen missen. Ook oppervlaktevissen vind ik machtig...
      Ik ben zo ie zo niet iemand die steeds hetzelfde vist....ik mag overigens ook graag vaste stok vissen, feederen, matchen & noem maar op. Verandering van spijs doet eten......
      www.hsvheerenveen.nl Vissen fotograferen, niet consumeren.

      Reageer

      • Tom
        Newbie
        • 17-10-2002
        • 3

        #18
        Ja het is niet dat ik de andere techniken niet gebruik (behalve met optonics) Oppervlakte vissen is ook machtig... En ik mag graag een zeeltje of een slijmbeest vangen. Maar het Topic ging over het vissen op karper.

        Ik heb het geluk aan het water te wonen waardoor ik veel te veel hengels heb en bijna alles al heb uitgeprobeerd. Maar sommige dingen vallen na een tijdje gewoon af. Maar met een redelijk goed bestand van zeelt, brasem en een paar grote karpers(+_80cm) en wat "kleinere"karpers is het leuk vissen je weet nooit wat het volgende is. En het aanleggen van een voerplek is zeer makkelijk en geen gezeik dat er iemand op zit(behalve me pa)ik dwaal een beetje af

        Met vissede groet,
        Tom

        Reageer

        • Tjander Meddocks

          #19
          en ja penvissen is het mooiste wat er is
          neem nu een kijkje op mij site waar je alles kunt lezen over karpervissen!

          nu uitgebreid met alles over de karperuitrusting

          en ja penvissen is het mooiste wat er is


          [Gewijzigd door Forummanager op vrijdag, 1, 2002 @ 22:28]

          Reageer

          • Tom
            Newbie
            • 17-10-2002
            • 3

            #20
            wat is de url van je website???????

            Reageer

            • Tjander Meddocks

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Tom
              wat is de url van je website???????
              dat mag ik hier niet noemen...ik heb namelijk meer bezoekers op mij site dan deze site.....geef me je mail maar dan stuur ik je wel de link

              Reageer

              • bboy_gemini1@hotmail.com

                #22
                piere boillies zijn gemaakt om GROTE en ZWAARDERE karpers te vangen als je dat niet kan betalen moet je het maar met brood doen hea .....
                je vangt ze van 54 pond als je je gewoon met boilies vist.

                Reageer

                • PyroMarf
                  Newbie
                  • 01-12-2002
                  • 10

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf
                  Tjander Meddocks
                  [/B]
                  Jezelf dopen met de naam 'meddocks' vind ik zoieso beetke vaag. Your wish zeker?

                  FireWork and Fishing are my life...

                  Reageer

                  • Tjander Meddocks

                    #24
                    meddocks is een dwaas is een gek...ik ook

                    Look to the biggist carps in the world, women with carps an live fish webcam

                    http://members.rott.chello.nl/[knip]/wereldrecord.htm

                    nu zal ik weer op me donder krijgen van de webmaster ik had nog zo beloofd om geen reclame te maken
                    Aangepast door Forummanager; 06-08-2018, 18:41. Reden: Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming

                    Reageer

                    • Forummanager
                      Visserslatijn Nederland
                      • 30-12-2001
                      • 12131
                      • Albrandswaard

                      #25
                      Vooruit dan.
                      Nu wordt er naar gevraagd...
                      Het zij je vergeven...

                      :knippie:
                      Visserslatijn Nederland
                      http://www.visserslatijn.nl
                      Sinds 1997...

                      Nationaal HengelSportForum
                      http://www.hengelsportforum.nl
                      Sinds 2001...

                      Reageer

                      • Henso
                        Met enige kennis...
                        • 14-12-2002
                        • 490
                        • Hoogezand

                        #26
                        Heren, heren toch wat een ophef om niets.
                        Vissen is een prachtige hobby, als een ieder zich een beetje aan de geschreven en ONGESCHREVEN wetten houdt kunnen wij er met z'n allen een hoop lol aan beleven.
                        Ook de karpervissers onder ons, en dan maakt het niets uit of je met mais of pingpongballen vist, als je in een bepaalt aas gelooft zou je stom wezen om iets anders te gebruiken.
                        Ik zelf vis sinds een paar jaar op Karper, en geloof mij het is een prachtige gewaarwording om zo'n vis te vangen.
                        De eerste door mij gevangen karper was toevallig aan een drijvende broodkorst, maar ik probeer ook mais, boilies, hondebrokken, deeg etc.
                        En wat ik weet van karpervissen is een echte visser al weer vergeten, maar een enkeling daargelaten, de meeste vissers zijn niet te beroerd om mij advies te geven over het hoe en het wat een karper te vangen.
                        En wat rommel aan de waterkant betreft, helaas is dit een waarheid als een koe, wij vissers maken er vaak een zooitje van.
                        Maar wat voor mij het belangrijkste is, elke keer als ik aan de waterkant zit heb ik een hoop plezier, ik gebruik geen moeilijke woorden of technieken, want daar ben ik de man niet naar, maar als ik eens een ander kan helpen dan doe ik dat, maar ik kraak geen vissers af want daar is onze hobby te mooi voor.
                        Alvast prettige feestdagen toegewenst, en laten we afspreken dat we ons het komend jaar goed zullen gedragen, en een ieder op zijn manier zullen laten vissen.
                        groetjes Henso.

                        Groetjes Henk


                        KANJER KAMPIOEN 2013
                        2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

                        Reageer

                        • HPE
                          Newbie
                          • 14-12-2002
                          • 44

                          #27
                          Tjander

                          Ook hier loop jij weer te liegen.
                          Nergens maar ook nergens durf jij voor jouw naam uit te komen.
                          Wel beledig jij iedereen, lekker laf vanachter het beeldscherm.
                          Het probleem voor jouw is natuurlijk dat jij liegt over jouw vangsten en de jaren dat jij op karper vist.

                          Mail mij eens op vatohpe@hotmail.com misschien kan ik regelen dat jij vandaag nog wordt opgenomen want dat jij met jouw vingertjes aan kleine jongetjes zit dat kan niet.
                          Zoek hulp en blijf niet rondlopen met jouw probleem.

                          met blankende groet

                          HPE
                          HPE

                          Reageer

                          • Tjander Meddocks

                            #28
                            HPE jouw teksten bewijzen wel hoe achterlijk jij bent....jij bent zwaar gefrustreerd dat jij in de jaren dat jij vist nog nooit wat bijzonders heb gevangen..de frustraties springen van jou teksten af...jij bent typische zo vissertje die ooit es een hele grote karper wil vangen om daar overal mee te pronken...helaas zal jou dat nooit lukken..het ontbreekt jouw domweg gewoon aan intelligentie gezien jou achterlijke teksten op elk discussiebord...elke reactie van jou heeft nooit wat met vissen te maken maar alleen een lading frustratie.....kijk in de spiegel en kijk hoe gefrustreerd jij bent......en zoek hulp!

                            Reageer

                            • Forummanager
                              Visserslatijn Nederland
                              • 30-12-2001
                              • 12131
                              • Albrandswaard

                              #29
                              Geachte gebruikers,

                              U begrijpt dat ik niet anders kan dan deze discussie te sluiten.
                              Berichten die hierna komen en niet in overeenstemming zijn met de forumregels worden zonder nader bericht verwijderd.

                              Houdt het sportief.

                              Met vriendelijke groet,
                              Bas
                              Visserslatijn Nederland
                              http://www.visserslatijn.nl
                              Sinds 1997...

                              Nationaal HengelSportForum
                              http://www.hengelsportforum.nl
                              Sinds 2001...

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎