karper:wormen

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door jeroenk
    om mij ook maar eens in deze discussie te mengen:
    als karper visser heb je denk ik al gauw te maken met het oordeel dat je lui bent. maar als ik de hele dag op mijn zitkist naar een feedertop zit te kijken, is dit in principe toch precies hetzelfde.
    en penvissen vind ik toch een vorm van actief vissen, vissend vanuit een tentje is passief (daarover zullen de meningen weinig verschillen denk ik).
    maar zoals wedstrijdvissen? is dit dan ook passief?
    Kijk als dit in eerste instantie zo geforumuleerd was moest ik nerges op reageren, dit is niet denigrerend zoals antoinette der opmerkingen. En dat heeft alles te maken met moderatorschap, als ge da ni kunt inzien. Ik ben ook moderator op een ander forum. Het is onze taak om het goede voorbeeld te geven en niet om anderen ervan te beschuldigen dat ze lui zijn, want dat is het gewoon. En als ik dat daar niet mag uit afleiden dan zal ik idd eens mijn mening geven, durf wedden dat ze er niet lang zal staan. En ik ga onze vriend Bas daar niet mee lastig valle, die kan de discusie zo ook wel volgen.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • jeroenk
      zolang er geen ijs ligt..
      • 27-12-2005
      • 1490
      • Oldebroek

      #32
      En als ik dat daar niet mag uit afleiden dan zal ik idd eens mijn mening geven, durf wedden dat ze er niet lang zal staan
      je mag altijd je mening geven. en zolang het niet beledigent is of grove taal bevat, zal ook niemand het verwijderen.

      nog iets over luiheid enz. ; ik zie ook wedstrijdvissers die een flinke lading bier meezeulen, vervolgens op de kist gaan zitten zuipen, en als ze binnen een half uur niks vangen. dan moet het eerste flesje bier er al aan geloven. vervolgens word de rest in een rap tempo naar binnen geslurpt.
      dit zie ik dus als een pure afgang voor de wedstrijdvissers+organisatie.
      dus zolang ik aan diezelfde wedstrijden meedoe, zal ik wel de laatste zijn die een vooroordeel heeft over een bepaalde tak van vissen.
      Aangepast door jeroenk; 05-09-2006, 17:04.

      Reageer

      • antoinette
        Specimen Hunter
        • 13-11-2005
        • 1926
        • oudenhoorn

        #33
        onze vriend Bas zoals jij hem noemt, vindt dat een moderator ook gewoon zijn mening mag verkondigen, en nogmaals, ben je het niet eens er is een supportforum.
        verder vindt ik dat je moet doen wat je niet laten kan, je voelt je wel erg in je kruis getast he? Dat zegt niks over mij, maar alles over jou.

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
          verder vindt ik dat je moet doen wat je niet laten kan, je voelt je wel erg in je kruis getast he? Dat zegt niks over mij, maar alles over jou.
          WTF, gij gaat mij effe beledigen en als ik mij aangesproken voel doet ge der nog effe een schepke bovenop. Da zegt mss da gij een deurmat zijt en da ik ni over mij laat lopen. Trouwens ik zou het mij eigenlijk ni mogen aantrekken, alleen het feit da ge ik vind me dt schrijft zegt veel over uw verstandelijk vermogen.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door warhead
            WTF, gij gaat mij effe beledigen en als ik mij aangesproken voel doet ge der nog effe een schepke bovenop. Da zegt mss da gij een deurmat zijt en da ik ni over mij laat lopen. Trouwens ik zou het mij eigenlijk ni mogen aantrekken, alleen het feit da ge ik vind me dt schrijft zegt veel over uw verstandelijk vermogen.
            sorry voor de vraag maar is er wat met je toetsenbord

            Reageer

            • Pieter Stam
              Tinca Tinca
              • 11-10-2002
              • 2882
              • NL

              #36
              Heren EN dame,

              Houdt het netjes en behandel elkaar respectvol a.u.b.!

              MVG & BVD,
              Pieter

              Reageer

              • Slafes
                Sportvisser
                • 31-01-2003
                • 844
                • Leuven

                #37
                Ik begrijp Warhead volkomen. Een moderator dient geen olie op het vuur te gooien. Zelfs in verdere reacties komt er enkel maar wat meer olie bij. Fout dus. Een mening hebben mag, maar iemand in zijn waarde raken mag niet. Zo moeilijk is dat ook niet te begrijpen denk ik.

                Ieder zijn hobby en laat ieder zijn hobby beoefenen zoals ze het zelf willen.

                In de reactie blijkt trouwens dat antoinette zelf zo een "luie" karpervisser was. Daarom is het hele verhaal nog erger te betreuren.

                Dat is zoals een roker die stopt en dan op iedereen begint te zeiken dat ze niet meer in zijn of haar buurt mogen roken. Dat zijn de ergsten.
                http://www.wandelendetakken.be

                Reageer

                • brielsemaasliefhebber
                  vis gek
                  • 06-06-2006
                  • 1231
                  • Brielle

                  #38
                  wat een gezeik

                  Valt wel op zeg laats is er een topic gesloten omdat er een te felle discussie was,nu zitten er een stel moderators tussen en blijft het maar open ongelooflijk.Als jullie nu eens iedereen in z'n waarde laat en niet gelijk gaat onderuithalen met 'DOM VISSEN' EN 'IN HET KRUIS GETAST' en dan nog alles beterweten ook.Alle visserij is leuk en interesant lijkt wel of jullie karperen in een tentje langs de waterkant geen vissen vind.Maar volgens mij zouden jullie het zelf ook wel willen maar mag het niet van het thuis front.

                  OM MISVERSTANDEN TE VOORKOMEN IS DIT MIJN MENING
                  GROETEN VAN EEN VIS GEK

                  Reageer

                  • antoinette
                    Specimen Hunter
                    • 13-11-2005
                    • 1926
                    • oudenhoorn

                    #39
                    Ik zeg toch ook niet dat een karpervisser anders zou moeten vissen? enigste wat ik doe en waar heel deze discussie uit is voortgevloeid, is mijn eigen mening geven over het karpervissen wat ik gedaan heb, ik kraak niemand verder af, ik noem geen namen ofwatdanook, ik geef puur mijn visie, is dat ineens verboden omdat ik moderator ben? nee dat is zelfs heel gezond om een mening te geven, anders ben je een kuddedier en volgt de grote meute en praat alleen anderen na. Zo ben ik dus niet en dat vindt ikzelf een goede eigenschap, boeit me niet wat anderen daar van vinden.

                    Reageer

                    • brielsemaasliefhebber
                      vis gek
                      • 06-06-2006
                      • 1231
                      • Brielle

                      #40
                      nee dat is zelfs heel gezond om een mening te geven, anders ben je een kuddedier en volgt de grote meute en praat alleen anderen na. Zo ben ik dus niet en dat vindt ikzelf een goede eigenschap, boeit me niet wat anderen daar van vinden.

                      Vissers zijn kudde dieren want als ze horen dat er ergens goed gevangen wordt dan staan ze er in de rij om er te vissen
                      GROETEN VAN EEN VIS GEK

                      Reageer

                      • janb
                        jan b
                        • 21-11-2005
                        • 1982
                        • 't Nieuweland

                        #41
                        Wanneer gaan we weer over vissen praten Dit slaat toch nergens op Jullie kunnen beter ff wat onderlijnen gaan knopen
                        Groeten van Jan de visser

                        Reageer

                        • Ramon Ansing
                          tsjah?
                          • 27-06-2006
                          • 760
                          • Tolbert

                          #42
                          \o/of de karperwereld gaan lezen om te ontspannen

                          Reageer

                          • brielsemaasliefhebber
                            vis gek
                            • 06-06-2006
                            • 1231
                            • Brielle

                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door janb
                            Wanneer gaan we weer over vissen praten Dit slaat toch nergens op Jullie kunnen beter ff wat onderlijnen gaan knopen
                            helemaal mee eens jan
                            GROETEN VAN EEN VIS GEK

                            Reageer

                            • spuiliefhebber
                              Verificatie gaande...
                              • 22-04-2006
                              • 4156
                              • onbekend

                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
                              \o/of de karperwereld gaan lezen om te ontspannen

                              nou kijk je uit wat je zegt "ontspannen" dat ligt hier nogal gevoelig .
                              je trapt hier zo op iemands tenen hoor.

                              Reageer

                              • Ramon Ansing
                                tsjah?
                                • 27-06-2006
                                • 760
                                • Tolbert

                                #45
                                laten we het daar weer even over gaan ehbben het is toch een hengelsport forum of niet

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎