Heledirn

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door junior
    Zeker weten, ben ook mod van 2 forums,,daar is het zeker strenger.
    inderdaad daar moeten we naartoe streng,dat is het toverwoord in dit land een misstap en exit,zo zou het moeten zijn ja helaas.

    iedereen mag blijven.

    het is maar net waar je eigen grenzen liggen ik heb al wel gemerkt dat ze in mijn persoonlijke kring 1000keer hoger liggen als wat ik hier zie.
    wat ik hier op mijn werk als grap vertel daar word je op de Veluwe het dorp voor uit gejaagd met pek en veren.

    tijden veranderen dus ook de mens en ook zijn humor.

    Reageer

    • brielsemaasliefhebber
      vis gek
      • 06-06-2006
      • 1231
      • Brielle

      #17
      Nou ja laat maar gaan ik vind het wel mee vallen van dat condoleren.

      Maar nu gaan we weer on topic.
      GROETEN VAN EEN VIS GEK

      Reageer

      • Fishergirl
        Newbie
        • 05-12-2007
        • 5
        • Nieuwegein

        #18
        Ik dacht al dat jullie nooit meer on- topic zouden gaan!

        Buster, als ik het goed begrijp heb jij dus het oude model? Het nieuwe model (open, alleen frame, met in het frame het mechanisme) is pas leverbaar in februari vertelden ze mij.
        Maar ik ben om hoor, ga 'm bestellen in het paars!!! (tja, ben altijd al een beetje tegendraads geweest) En de prijs, tja, kwaliteit kost nu eenmaal wat.

        Maar voor wie het nog niet wist, je kan de stoel in elke kleur bestellen die je wil, kost wel wat extra, maar als je dan toch al geld uitgeeft...
        Ennuh, voor € 25,- neem ik ook de twee jaar extra garantie.

        Reageer

        • 4x14
          Banned
          • 10-12-2006
          • 849
          • Brielle

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door esperto
          Ik weet het niet hoor, maar voor die prijs heb je al het ultieme model van milo of rive, en weet je dat je niet gammel zit...
          Mooi concept maar te duur en blijkbaar slechte afwerking; klinkt cru maar als het zo is, mag dat gezegd worden.
          vind ik ook hoor, en als je dan een rive station koopt en je kent bijvoorbeeld iemand die goedkoop aan spulletjes kan komen en het kan lassen heb je een groot plateau. dan sta je ook in een paar minuten. want waarom zou je zo'n duur ding kopen als je ook gewoon goedkoper kan zitten ? ik begrijp het niet, een sensas crazy power 600 pack kost nog minder dan zo'n stom ding de kleur is ook niet alles

          Reageer

          • PAS123
            Komt net kijken
            • 06-02-2007
            • 55
            • hasselt (belgie)

            #20
            ik denk ook niet dat het echt gaat aanslaan in belgie.
            weet zelfs dat er zondag om 14h op de beurs nog geen enkele verkocht was en dit na 1.5 dag beurs.
            opzet is misschien wel degelijk als je op rivieren zoals de waal vist ma die hebben wij in belgie niet echt.
            misschien als ze me er zo een schoon meisje bijgaven gelijk er op de beurs een bijstond!!!!!!!!!!!!!
            dan zou ik er nog ens over nadenken

            Reageer

            • noekkel
              Frequent aanwezig
              • 13-02-2006
              • 127
              • Assen

              #21
              volgend jaar,, beide WK's,, ben ik gewoon te vinden op mijn Heledirn!
              Let's get started!

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door noekkel
                volgend jaar,, beide WK's,, ben ik gewoon te vinden op mijn Heledirn!
                wat je gelijk hebt anouk,ik vind hem ook niet mooi maar dat mag ieder voor zich vinden.
                dus niet zeiken over een ander zijn spullen,en zeker niet als je het niet eens kunt betalen,dat is wel erg dom

                Reageer

                • RoyvH
                  Met enige kennis...
                  • 20-07-2007
                  • 337
                  • Deurne

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door noekkel
                  volgend jaar,, beide WK's,, ben ik gewoon te vinden op mijn Heledirn!
                  volgens mij wordt je daarook voor gesponsord.....

                  maar ik vind het wel een mooi product alleen vind ik het jammer dat het iet wat rammelig is...

                  verder zou ik er wel een willen als hij niet zo duur zou zijn ..
                  koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

                  Reageer

                  • Buster
                    Met enige kennis...
                    • 21-08-2007
                    • 311
                    • Lingewaal

                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fishergirl
                    Ik dacht al dat jullie nooit meer on- topic zouden gaan!

                    Buster, als ik het goed begrijp heb jij dus het oude model? Het nieuwe model (open, alleen frame, met in het frame het mechanisme) is pas leverbaar in februari vertelden ze mij.
                    Maar ik ben om hoor, ga 'm bestellen in het paars!!! (tja, ben altijd al een beetje tegendraads geweest) En de prijs, tja, kwaliteit kost nu eenmaal wat.

                    Maar voor wie het nog niet wist, je kan de stoel in elke kleur bestellen die je wil, kost wel wat extra, maar als je dan toch al geld uitgeeft...
                    Ennuh, voor € 25,- neem ik ook de twee jaar extra garantie.
                    Hoi Inge.

                    Ik weet niet of ik het oudemodel bezit, het frame is ook open met een inwendig mechanisme, anders heb ik ze nooit gezien. Denk niet dat de veranderingen groot zullen zijn, zoveel zie je ze niet, en grote aanpassingen kosten nu eenmaal veel geld in de produktie.
                    Voor mij heb je gelijk dat je voor dit station gaat , over een paar jaar ben je de kosten vergeten en telt alleen het gemak en zitpositie.
                    Vermoedelijk zal het wel even duren voordat je de Heledirn in aantallen aan het water ziet verschijnen. Goede vissers hebben goeie spullen waar veel geld in is gestoken, die stappen niet zomaar over op wat anders, waar ze gelijk in hebben. Ook de constructie zal zich moeten bewijzen bij deze mensen.
                    Wist niet dat je er garantie bij kon kopen, gelijk heb je om dat te doen. Welke zaak krijgt de gunst om aan je te mogen leveren, of ben ik nu te nieuwsgierig
                    Succes er mee, en laat wat van je ervaringen weten. Jan.

                    Reageer

                    • noekkel
                      Frequent aanwezig
                      • 13-02-2006
                      • 127
                      • Assen

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door RoyvH
                      volgens mij wordt je daarook voor gesponsord.....
                      als ik ze niks vond had ik m'n sponsorcontract ook niet moeten tekenen..
                      Let's get started!

                      Reageer

                      • RoyvH
                        Met enige kennis...
                        • 20-07-2007
                        • 337
                        • Deurne

                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door noekkel
                        als ik ze niks vond had ik m'n sponsorcontract ook niet moeten tekenen..

                        neej da klopt

                        maar als ik een kans kreeg zou ik meteen ja zeggen...

                        scheelt toch weer een bulk geld ieder jaar...
                        koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

                        Reageer

                        • Buster
                          Met enige kennis...
                          • 21-08-2007
                          • 311
                          • Lingewaal

                          #27
                          Voor hengelaars met rugproblemen is het een puik ding, in een paar tellen staat het ijsvogeltje waterpas. Ik heb genoeg zooi om aan de waterkant te gebruiken, goed en waterpas neer zetten kost gewoon tijd. Zit je voor de lol maakt dat niets uit, Maar voor het begin van een wedstrijd is er veel tijdwinst te halen met een heledirn. Nu kan je denken dat goed neerzetten maakt zoveel niet uit, het gaat me al jaren goed zo. Dat heb ik ook te lang gedacht, de werkelijkheid nu anders. Wat betreft zitting en rugleuning van het vogeltje, zal je bij de veel gebruikte topmerken deze kwaliteit niet aantreffen. Dit ter overweging voor mensen met rugproblemen. gr Jan.

                          Reageer

                          • Kosmozz
                            Match en Feeder
                            • 25-07-2005
                            • 1959
                            • Hannut

                            #28
                            Ik zeg gefeliciteerd met je aanwinst Wel handig systeem moet ik zeggen en het ziet er degelijk uit. Handwerk kost nou eenmaal veel meer dan fabrieksspul. Persoonlijk is een Heledirn ver buiten mijn budget

                            De ultieme troon is voor mij overigens een los plato van Faps met daarop een Rivestation st zonder voetplato. Bij de Match Masters hadden een paar mannen zo'n opstelling. Iets degelijkers heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat je dan voor de helft van een Heledirn klaar bent (als je mazzel hebt). Wel iets meer klooien met opstellen
                            Carpe Diem

                            Reageer

                            • janb
                              jan b
                              • 21-11-2005
                              • 1982
                              • 't Nieuweland

                              #29
                              Het zal best een goed plateau zijn wat ik er zo over hoor en lees zal het wel kloppen maar het lijkt mij een plateau voor achter de auto ik zie mij er nog mee over dijken en door de weilanden sjouwen met dat apparaat Maar voor de nationale wedstrijden word alleen maar achter de auto gevist,en dan zal het best kloppen En als mensen er het geld voor over hebben is daar toch niets verkeerd aan Toen we 20 jaar geleden met onze rive kist aan de waterkant verschenen werden we ook niet voor vol aan gezien ,en als je nu kijkt op grote wedstrijden je ziet niet anders En waarom zou dat met dit ding niet gebeuren,alles heeft z'n tijd nodig,
                              Groeten van Jan de visser

                              Reageer

                              • brielsemaasliefhebber
                                vis gek
                                • 06-06-2006
                                • 1231
                                • Brielle

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                                vind ik ook hoor, en als je dan een rive station koopt en je kent bijvoorbeeld iemand die goedkoop aan spulletjes kan komen en het kan lassen heb je een groot plateau. dan sta je ook in een paar minuten. want waarom zou je zo'n duur ding kopen als je ook gewoon goedkoper kan zitten ? ik begrijp het niet, een sensas crazy power 600 pack kost nog minder dan zo'n stom ding de kleur is ook niet alles

                                Waar koop je die pack's dan ik kan er niet zo goedkoop aankomen.Tweede hands betaal je toch al snel 600 euro.
                                GROETEN VAN EEN VIS GEK

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎