Wanneer ben je een succesvolle Karpervisser?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #61
    Warhead een systeem wat werkt en gaat ooit eens niet meer werken en je gaat de manier van vissen dan niet aanpassen.
    Moet je zelf weten dat is jou keuze.

    Ik denk ook dat wij oinze manieren van vissen niet kunnen vergelijken ik wet niks van dat circuitwater en ik vis weer op een ander type water.
    Ik kan je garanderen dat op veel water die snowman niet gaat werken maar een korreltje mais wel weer.
    Het verschil is dat daar verder niemand op karper vist.

    Moeilijke situaties bestaan niet?? ik kan je garanderen dat je met die instelling in Friesland op de kanalen die totaal open zijn door geheel Nederland en Duitsland en de meren die ook nergens worden tegengehouden genadeloos op die stelling terug komt.

    Maar oke het is zo het is.
    Verder ben ik het totaal eens met de reactie van John.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • lolo
      Geniet maar niet met mate
      • 01-05-2003
      • 3873
      • Weesp

      #62
      Iedereen heeft zo zijn eigen insteek betreft vangen .
      Er is er maar 1 de kampioen ,en dat is de vis die je niet vangt .
      Je kunt wel een heleboel uit sluiten waardoor je de vangst bevorderd maar dat zeg dan nog helemaal niks.
      Zit jij lekker met een dure bolie vers vanuit de kookpan ,terwijl die dag een lekkere maiskorrel de favoriet is .
      Ben je dan een goede karpervisser??
      Ik geloof wel in 1 ding en dat is aasprecentatie .

      Gr Johnny
      Groetjes
      Johnny

      Match
      Feeder
      Stok

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
        Warhead een systeem wat werkt en gaat ooit eens niet meer werken en je gaat de manier van vissen dan niet aanpassen.
        Moet je zelf weten dat is jou keuze.
        Ik vis nu al 7 jaar opt kanaal op dezelfde manier, mijn maat nog een aantal jaar langer. Ge gaat automatisch kleine dingen aanpassen of uit interesse nieuwe dingen proberen maar de aanpak blijft in grote lijnen altijd dezelfde.

        Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
        Ik kan je garanderen dat op veel water die snowman niet gaat werken maar een korreltje mais wel weer.
        Het verschil is dat daar verder niemand op karper vist.
        Boilies kan je overal introduceren, das een kwestie van tijd. In Marokko wordt er ook alleen met mais gevist. Als locals daar bollen zouden voeren dan werkt dat na verloop van tijd ook. Karper is van nature nieuwsgierig, die gaat sowieso die bol is proberen. Ik geloof dat bollen zeker en vast overal werken.


        Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
        Moeilijke situaties bestaan niet?? ik kan je garanderen dat je met die instelling in Friesland op de kanalen die totaal open zijn door geheel Nederland en Duitsland en de meren die ook nergens worden tegengehouden genadeloos op die stelling terug komt.
        .
        Ik kom nerges op terug. Het vissen wordt een beetje lastiger, das al. Er wordt daar zeker en vast vis gevangen, wat is er dan moeilijk aan? Een goeie uitrusting en wat gezond verstand is al wat je nodig hebt.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

          #64
          1. jaren zeggen niet zoveel nu je zegt dat je in grote lijnen de aanpak gelijk houdt kan ik je volgen.
          2. introduceren kan en dat ze gaan werken ben ik ook wel met je eens.
          3 je hoeft nergens op terug te komen doe ik ook niet. Dat het vissen lastiger wordt is een deels waar deels ligt dat ook aan de visser op zich. Er wordt vis gevangen dus vissen is heel simpel, uitrusting is maar wat jezelf wilt, dat gezonde verstand dat is een heel belangrijk ding.
          En daar hoort ook nadenken bij wanneer je blankt en ook wanneer je wel vangt.
          Zo nu is de cirkel weer rond.
          Vissen is een hobby geen religie!

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎