Karper binnen 10 min

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kevinbolks
    Komt net kijken
    • 21-11-2007
    • 88
    • Marienberg

    Karper binnen 10 min

    Komt het veel voor dat je zonder te voor te voeren binnen 10 minuten?
  • 4x14
    Banned
    • 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

    #2
    Hangt van het water af. Als je een vis ziet azen en je gooit een worm voor z'n neus en hij pakt hem is het al snel raak natuurlijk. En als die vis in de buurt zwemt waarom zou het dan niet binnen 10 minuten kunnen.

    Reageer

    • Ivo-69
      Noob
      • 12-04-2008
      • 166
      • Zuidland

      #3
      of die stek is van nature voedselrijk wat weer veel vis aantrekt, of de stek is al dagen voorgevoerd of eerder bevist de afgelopen dagen.
      Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

      Reageer

      • Machinehead
        Zeelt en Karper visser
        • 07-07-2007
        • 146
        • Houten

        #4
        Zonder voor te voeren weet ik niet. Maar met voorvoeren heb ik wel eens binnen 5 minuten een run gehad.
        Ik had dat dus never verwacht, was tevens mijn eerste karper sessie.
        Ik had allebei mijn hengels klaar gemaakt. Gooi ze allebij in, loop even naar het stijgertje waar ik gevoert + mijn lijn had liggen. Ik luisteren gaatmijn pieper af... dus ik als een gek rennen maar was al te laat.
        vis had zich vast gezwommen in het wier.

        Dus het is mogelijk :P

        Reageer

        • Rutger
          Kurk op karper
          • 10-04-2005
          • 188
          • Ossendrecht

          #5
          Heb zelfs een keer gehad dat ik, zonder voor te voeren, inwierp en mijn hengel niet eens in mijn pieper kon leggen omdat de vis er al aan zat. Maar zo gek heb ik het daarna nooit meer meegemaakt, wel verscheidene malen binnen 5 a 10 minuten inderdaad. (ook zonder voor te voeren btw.)

          Mvg,

          Rutger
          Het is vlees noch vis..

          http://robmeijermodelbouw.nl

          Reageer

          • Job Kramer
            Job
            • 01-01-2009
            • 9
            • Brunssum

            #6
            Ik vang wel vaker een karper binnen nog geen minuut. Dan heb ik een kwartiertje van te voren een paar voerplekjes gemaakt, tuig ik mijn hengel op en dan vis ik ze af. Vaak zitten ze al te vreten op het eerste voerplekje en hoef ik alleen maar mijn frikandelletje onder de pen te laten zakken en zoef knalt mijn pennetje weg... tik zzzzzzzzzzzzzz... Heb ook wel eens gehad dat ik met lood viste en mijn montage liet zakken op een bepaald plekje waar ik kort van te voren gevoerd had en ik hem op de steunen legde maar voordat ie ook maar de steun raakte werd de hengel bijna uit mijn handen gerukt...

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #7
              Het klinkt oubollig maar er is maar één manier om de vis binnen 10 minuten te vangen hij moet er zijn.
              Wat je er niet bij verteld is of je "per ongeluk" op een voorgevoerde plek terecht kwam.
              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • Job Kramer
                Job
                • 01-01-2009
                • 9
                • Brunssum

                #8
                Ik weet vrijwel zeker dat op die plek niet voorgevoerd was. Ik ben vrijwel de enige op dat water die zo idioot dicht tegen de kant aan vist met een pennetje en helemaal op die plek. Het bestand aan karper is wel hoog op dat water te noemen. Maar er is daar wel enige sprake van dressuur. Je merkt gewoon dat als je anders doet dan de anderen je meer karper vangt.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎