Lijnclip

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ginus
    knutselaar
    • 22-03-2008
    • 665
    • wijster

    #16
    Dat door snijden van de lijn geldt dat voor elke Shimano molen .
    Op de lijnclip dan natuurlijk.
    Of zijn het bepaalde type,s.
    GR GINUS

    Reageer

    • cheffie
      Beginners geluk
      • 03-04-2008
      • 664
      • Noord Holland

      #17
      Ik heb het alleen gehad bij molens met een metalen spoel. Stradic en Exage. De kunstof spoel op een "oude" Aero GT heeft er geen last van.

      Reageer

      • Ginus
        knutselaar
        • 22-03-2008
        • 665
        • wijster

        #18
        oke cheffie


        Want ik bebruik ook de exage namelijk,en het is mij dus ook eens overkomen vandaar.
        GR GINUS

        Reageer

        • Johannes

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Ginus
          Dat door snijden van de lijn geldt dat voor elke Shimano molen .
          Op de lijnclip dan natuurlijk.
          Of zijn het bepaalde type,s.
          Ik gebruik de Stradic en Aero GTE B Baitrunner en heb geen enkel probleem met het doorsnijden van de lijn op de lijnclip.

          Reageer

          • janb
            jan b
            • 21-11-2005
            • 1982
            • 't Nieuweland

            #20
            Nou je zo verteld is het mij in ieder geval wel duidelijk wat je bedoelt en werkt het ook wel ,want er zijn nog al een paar methodes om de overgang van dyneema naar de haak toe op een verantwoorde manier te laten verlopen ,dus ik noteer er nog eentje bij dan ,maar als je het niet erg vind hou ik mij bij mijn eigen methode en dat is met een voorslag, of 60cm power lijn en de klap die het gooien teweeg brengt vang ik op door de hengel tijdens de worp al naar achteren te halen ,en als de lijn zich spant ga je rustig mee naar voren een en ander verloopt bij een normale procedure vrijwel geruisloos .De klap of zgn dreun op je klipje word in de lucht al met de hengel geneutraliseerd . Het klinkt misschien wat ingewikkeld maar met wat oefening is het door ieder een te leren ,goed feederen houd ook in goed gooien ,als je de juiste techniek onder knie heb word het gooien een fluitje van een cent.
            Groeten van Jan de visser

            Reageer

            • Jurgen v.d. S
              Nishikigoi
              • 01-08-2008
              • 203
              • Nieuwegein

              #21
              Gebruik nu het stukje fietsband waar jan het over had voor mijn Ultgra 5500 maar dat bevalt eigenlijk goed en het is zeer simpel om aan te brengen

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎