Opa's cadeau

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • cquad
    Iets met water
    • 18-03-2008
    • 361
    • Buitenpost [FRL]

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Tim1995
    Ja ik werk meestal met IE, dit is samen met mozilla het meest gebruikte dus moet je een keuze maken, en die is gevallen op IE.
    Bedankt voor het advies trouwens.
    .
    Naar mijn mening een verkeerde keuze :P
    Dat soort (images) zaken, kun je beter in FF of mozilla goed hebben, dan gaat IE automatisch wel mee.

    Zowiezo is het verstandig om het in beide browser goed te hebben. Voordat ik de reply van Douwe had gezien, ben ik naar de site geweest, en gelijk weer weg geklikt omdat ik geen interesse had om nog verder te gaan kijken. Bij de eerste blik op de plaatjes was het voor mij al genoeg.

    Bij website bouwen moet je de interesse van de bezoeker wekken, en vooral houden.
    Naderhand heb ik nog even met moeite de plaatjes bekeken omdat ik wou weten waar je fout zat..

    Maar In ieder geval mooie vijver, en top idee om je wedstrijden zo bij te houden.
    Ik ken meer vissers die dat doen, altijd leuk om te lezen.
    Volg mijn voorbereidingen op twitter: http://twitter.com/cqu4d/

    Reageer

    • Amadeus
      Knoeit wat aan het water.
      • 02-09-2007
      • 1626
      • Westerlee

      #32
      Ben het met de bovenstaande eens, net even te veel foto en te weinig om de mensen geintresseert te houden.
      Ik heb de mijne heel simpel gehouden en loopt via my-sites.
      Niet al te moeilijk en heeft zo zekers zijn beperkingen, maar is voldoende om mee te werken en de informatie weer te geven zo als ik het wil.
      En het is ook nog gratis.
      https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

      Reageer

      • Matchmaker
        Komt net kijken
        • 01-10-2007
        • 66
        • Wageningen

        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door cquad
        Naar mijn mening een verkeerde keuze :P
        Dat soort (images) zaken, kun je beter in FF of mozilla goed hebben, dan gaat IE automatisch wel mee.

        Zowiezo is het verstandig om het in beide browser goed te hebben. Voordat ik de reply van Douwe had gezien, ben ik naar de site geweest, en gelijk weer weg geklikt omdat ik geen interesse had om nog verder te gaan kijken. Bij de eerste blik op de plaatjes was het voor mij al genoeg.

        Bij website bouwen moet je de interesse van de bezoeker wekken, en vooral houden.
        Naderhand heb ik nog even met moeite de plaatjes bekeken omdat ik wou weten waar je fout zat..
        In grote lijnen correct, maar niet helemaal. Firefox houdt zich aan de standaarden, waar IE nog wel eens de plank misslaat. Wij stylen altijd eerst op Firefox, daarna passen we de zaak aan zodat IE zich ook gedraagt (wat weer verschilt in versies.. IE6 was een ramp, IE7 ging wel, en IE8 komt in de buurt maar heeft nog steeds wat eigenaardigheden).
        In de betreffende site staat in blog.css, regel 20: img{ max-width: 150px;}. Dit is dan ook precies wat Firefox doet - de plaatjes altijd weergeven met een maximale breedte van 150 pixels. IE negeert dit.

        Groet, Herman
        Strakke lijnen,
        Herman

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎