Preston Latex competition leefnet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Feeder-Koning
    Brasem / Zeelt en Giebel
    • 28-04-2010
    • 69
    • Den Haag

    Preston Latex competition leefnet

    Aangezien ik mijn RIVE leefnet te koop heb gezet ben ik opzoek naar een andere. Heb mijn ogen op de Preston Latex competition leefnet 4 mtr laten vallen.

    Heeft iemand ervaringen met dit leefnet?


    110% ANTI VISPAS
  • Quido
    pink floyd
    • 30-10-2007
    • 1509
    • Winschoten

    #2
    ziet er op het eerste gezicht goed uit, en niet zo fijnmazig dat ie vol slijm blijft zitten en kan het water er ook mooi doorstromen wat weer goed is voor de vis.
    groeten quido


    http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

    Reageer

    • fpulles
      omgeturnd
      • 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

      #3
      Ik heb een latex schepnet van preston. Die vind ik al aan de zware kant. Dan moet deze zeer zeker niet licht zijn.

      Ik zou hem eerst maar eens uitpakken, en bekijken in de winkel.

      Maar natuurlijk visvriendelijk en vrij van luchies.

      Frank
      oude hond kan ook trucjes leren

      Reageer

      • Eduard
        Moderator
        • 11-08-2004
        • 3278
        • Sappemeer

        #4
        Ik had zo'n latex schepnet... maar al na een paar maanden liet het latex los (scheuren e.d.) Sindsdien vis ik weer gewoon met mijn vertrouwde schepnetje van 10 jaar oud...ik meen van X2... Zo'n latex leefnet zal best zijn voordelen hebben, maar persoonlijk zou ik even verder kijken.
        groet,
        Eduard

        Reageer

        • Bas Nijmegen
          wedstrijdvisser
          • 13-01-2009
          • 541
          • Nijmegen

          #5
          Ik heb een latex leefnet van Spro.
          Ideaal ding! Is ook net iets zwaarder dan een gewoon leefnet waardoor hij beter blijft liggen met minder gewicht eraan.
          Geen tot weinig luchtjes inderdaad.
          Ik heb ook een latex schepnet. Twee keer gebruikt. IK vind het helemaal niks. Zoals hierboven gezegd erg zwaar. Ik gebruik al jaren een ghost net, ook van Spro. Super licht en heerlijk grof mazig. Ruikt ook weinig tot niet en er komt geen haakje in vast te zitten!
          Gr. Bas

          Een vis vangen is niet moeilijk.
          Vis blijven vangen wel...

          Reageer

          • Feeder-Koning
            Brasem / Zeelt en Giebel
            • 28-04-2010
            • 69
            • Den Haag

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
            Ik had zo'n latex schepnet... maar al na een paar maanden liet het latex los (scheuren e.d.) Sindsdien vis ik weer gewoon met mijn vertrouwde schepnetje van 10 jaar oud...ik meen van X2... Zo'n latex leefnet zal best zijn voordelen hebben, maar persoonlijk zou ik even verder kijken.

            Ik heb ook pas geleden een nieuw latex schepnet van preston gehaald, ben er tot nu toe wel tevreden over. Had er ook pas één van schimano "competition net" maar die was na een zooitje kilo's brasem snel defect.

            Wilde eigenlijk eerst de quick dry van 4 meter (heb de 3,5 meter er ook van) maar die zijn zo te zien niet meer leverbaar.

            Ik ga is goed denken en zoeken want dit latex netje kost een kleine 100euries.
            110% ANTI VISPAS

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎