Ervaringen Fix2 gevraagd ivm mogelijke aanschaf zitmand

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ErwinPhiAssen
    Sense and Simplicity
    • 13-03-2011
    • 667
    • Assen

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door frenk
    Hallo

    Ik denk dat iedere winkelier die arca-bifa in zijn assortiment heeft deze kisten kan leveren, van deze firma komen die namelijk vanaf en de service en naleveringen zijn ook goed bij mijn hengelsportzaak heb ik binnen een week de spullen binnen.

    Groetjes Frenk.
    Ik denk dat ze de kist een willen voelen, en daardoor ben je dus afhankelijk van welke zaak deze heeft staan. Je kan de kist zonder problemen overal bestellen inderdaad, maar zien en voelen is een ander verhaal he
    lets make things better

    Reageer

    • Rolla
      Allroundvisser
      • 03-05-2009
      • 2326
      • Ter Apel

      #17
      Ondanks de postieve reacties in dit topic over Fix 2 wil mijn vader de kist eerst wel zien.

      Zoals al eerder geschreven heeft JVS leuke kisten, maar het nadeel is dat deze alleen verkrijgbaar zijn bij Raven / Vlemmix.
      Vaste stok | Match | Feeder

      Reageer

      • jovinkboy
        actief met de feeder
        • 23-07-2008
        • 20
        • ravenswoud

        #18
        Hengeldiscount in oldemarkt heeft ze in hun assortiment. Ze zijn ook alleen af te halen. Neem aan dat ze dan ook wel in voorraad zijn.
        Tevens zou je onderweg even langs kunnen gaan bij vlemmix en de jvs kisten bekijken.

        Reageer

        • tijms011
          Newbie
          • 18-09-2009
          • 27
          • Assendelft

          #19
          ik heb zelf ook een Fix2 station met alles erop en eraan, deze blijft rustig overeind met een 13M hengel in de steunen. Ik heb hem afgehaald bij de hengeldiscount gigant in Oldemarkt. Die zaak is zo gigantisch groot daar kun je rustig een dagje van maken. Ook voor mij was een een flink stuk rijden, maar ik heb er geen spijt van gehad, ze hebben diverse eilanden en combinaties opgesteld, je kan alles uitproberen. Ook nabestellen van extra onderdelen heb ik geen problemen ondervonden, dat werd zo op de post gedaan.

          Tot nu toe is er alleen 1 sluiting van een lade stuk gegaan in 3 jaar tijd. Een nieuwe klik je er zo op.

          Reageer

          • FishM8
            Slijmjurkenjager
            • 04-08-2008
            • 81
            • Gorinchem

            #20
            Ik gebruik al jaren een Fix2 eiland met alles erop en eraan.
            Ik zet mijn eiland meestal op en tussen de keien van de Waal.
            Ik heb nog nooit stukken gehad en ik ben uiterst tevreden met de kist.

            En ja de kist is met alles erop en eraan en erin best wel zwaar maar dat zijn alle kisten volgens mij.


            Ik zou zeggen ==> Ga ervoor

            Om te vissen hoef je niet gek te zijn maar het helpt wel !!

            Reageer

            • Rolla
              Allroundvisser
              • 03-05-2009
              • 2326
              • Ter Apel

              #21
              Dank voor de reacties.

              Ik ga het mijn vader voorleggen en dan moet hij maar zien wat hij wil.
              Vaste stok | Match | Feeder

              Reageer

              • Rolla
                Allroundvisser
                • 03-05-2009
                • 2326
                • Ter Apel

                #22
                Het heeft even geduurd, maar mijn vader heeft besloten net als mij een Korum Accessoire stoel aan te schaffen compleet met hengelsteunen (vaste stok) en
                een accessoire tafel.

                Nu zit ik alleen met het probleem dat 2 stoelen waarschijnlijk niet naast elkaar in de kofferbak passen en ik zal ze bovenop elkaar moeten leggen. Nu heeft
                Korum wel een chair and net bag.
                Ik vindt het zonde om beide stoelen boven op elkaar te leggen met beschadigingen tot gevolg.

                Iemand ervaring met de chair and net bag?
                Vaste stok | Match | Feeder

                Reageer

                • Rolla
                  Allroundvisser
                  • 03-05-2009
                  • 2326
                  • Ter Apel

                  #23
                  Uit eigen ervaring weet ik dat het prima gaat. Ik gebruik m'n Korum accessoiry chair nl. ook i.c.m. 9,5 mtr vaste hengel en heb nog nooit gehad
                  dat mijn stoel voor over ging.

                  Overigens koop je voor 150 euro geen zitmand compleet met vaste hengelsteunen, tafeltje en een rugleuning.
                  Vaste stok | Match | Feeder

                  Reageer

                  • Rolla
                    Allroundvisser
                    • 03-05-2009
                    • 2326
                    • Ter Apel

                    #24
                    Bedankt voor het aanbod, maar inmiddels heeft hij al een Preston Monster Feeder Chair besteld. Deze is (iets) duurder dan een standaard Korum stoel, maar
                    zit comfortabeler en heeft standaard telescopische poten. Zou je een Korum stoel willen voorzien van telescopische poten ben je ook al gauw 40 euro kwijt.

                    Aangepast door Rolla; 23-02-2013, 11:52.
                    Vaste stok | Match | Feeder

                    Reageer

                    • ADO69
                      Frequent aanwezig
                      • 31-01-2013
                      • 181
                      • Oudenhoorn

                      #25
                      Ziet er goed uit, volgens mij staat deze stoel ook in een reclame in Het Visblad voor een alleszins schappelijke prijs.
                      https://www.antjes-creaties.nl/index.php

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎