drama vandaag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    #16
    Ik ben blij met alle reacties en de harten onder de riem zaterdag klap ik er weer op met goede moed bij ! enne tante antoinette... dat bakkie houd ik graag tegoed! very sweet! ( s trouwens behoorlijk tegenstrijdig aan je naam "fishbitch"
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

    Reageer

    • Eijkb
      Banned
      • 13-08-2003
      • 215

      #17
      Gisteren (zondag) gevist aan een kanaal in Terheijden (NB) van 08:00 tot 13:00 met een maat. Zelfde voer, hij haakje 14, ik haakje 14, 12 en 16. Identiek voer. Tussen 08:00 en 10:00 één voorn, één baars en 3 brasems (+/- 40 cm allemaal). Na 10:00 geen enkele beet meer. M'n maat heeft helemaal niets gevangen.

      Hebben mensen dat vaker? Dat je tot 10:00 genoeg actie hebt en na tienen helemaal niets meer? Ik maak dat vaak mee op verschillende waters. En dat terwijl ik al verschillende voeren, montages, e.d. geprobeerd heb. Na 10:00 uur (Vis heeft koffietijd?!) is er vaak geen beweging meer in te krijgen tot een uurtje of 15:00. Dan is het weer raak tot 19:00 en vanaf dan pas tegen 21:00 weer. Vreemd maar waar (<- uit ervaring).

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door janb

        Wij dwz de watergeuzen uit Brielle viste vandaag onze 6e competitie wedstrijd en dat vond plaats in de Brielsemaas ,bij het stijger van Rodenburg De winnaar van deze dag zat op het stijger en werd eerste met 41.500
        De tweede plaats was goed voor 17.500 en Jan B werd derde meet 16.000 Maar nou komt het mooiste halverwege de wedstrijd kwam oom agent eens even kijken of een ieder zijn vergunningen wel in orde had En ja hoor ze vonden een slachtoffer Die had in verband met het slechte weer een andere jas aan getrokken Dus de papieren lagen thuis dat was dus een probleem Maar ze hadden een hele nette op lossing voor deze man bedacht
        Hij kreeg een Toon bekeuring dwz hij heeft een week de tijd om zijn papieren op het politie bureau te laten controleren Als hij dat niet doet volgt er als nog een bekeuring Kijk Jeroen zo doen ze dat hier in de regio Zo kan het dus ook Ik vind dit een zeer galante oplossing Er waren nog al wat verschillende meningen over op het forum Op deze manier is een ieder een uit ge***d
        ga ergens anders zitten patsen met je vangsten joh.
        beurt lekker op voor die jongen

        Reageer

        • antoinette
          Specimen Hunter
          • 13-11-2005
          • 1926
          • oudenhoorn

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door ironny

          Ik ben blij met alle reacties en de harten onder de riem zaterdag klap ik er weer op met goede moed bij ! enne tante antoinette... dat bakkie houd ik graag tegoed! very sweet! ( s trouwens behoorlijk tegenstrijdig aan je naam "fishbitch"
          dat "fishbitch" is puur toneel
          in werkelijkheid ben ik best wel lief volgens mijn partner

          Reageer

          • janb
            jan b
            • 21-11-2005
            • 1982
            • 't Nieuweland

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door janb

            Wij dwz de watergeuzen uit Brielle viste vandaag onze 6e competitie wedstrijd en dat vond plaats in de Brielsemaas ,bij het stijger van Rodenburg De winnaar van deze dag zat op het stijger en werd eerste met 41.500
            De tweede plaats was goed voor 17.500 en Jan B werd derde meet 16.000 Maar nou komt het mooiste halverwege de wedstrijd kwam oom agent eens even kijken of een ieder zijn vergunningen wel in orde had En ja hoor ze vonden een slachtoffer Die had in verband met het slechte weer een andere jas aan getrokken Dus de papieren lagen thuis dat was dus een probleem Maar ze hadden een hele nette op lossing voor deze man bedacht
            Hij kreeg een Toon bekeuring dwz hij heeft een week de tijd om zijn papieren op het politie bureau te laten controleren Als hij dat niet doet volgt er als nog een bekeuring Kijk Jeroen zo doen ze dat hier in de regio Zo kan het dus ook Ik vind dit een zeer galante oplossing Er waren nog al wat verschillende meningen over op het forum Op deze manier is een ieder een uit ge***d
            Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber

            ga ergens anders zitten patsen met je vangsten joh.
            beurt lekker op voor die jongen
            bananen etende spuiliefhebber ,proef ik een beetje jalouzie uit je reaktie Kijk het is voor ons niet zo moeilijk om iedere keer minimaal een kilo of 10 te vangen Want het verhaal is dat wij over een bijzonder kundige uitzet commissie beschikken ,die ons iedere wedstrijd weer daar weet neer te zetten Dat grote vangsten steeds gewoner worden En dat je eigenlijk niet over hele grote vis kwaliteiten hoeft te beschikken ,om toch goede resultaten neer te kunnen zetten Ik zou zeggen laat je eens een keertje op de wedstrijd zien Ik denk dat je ogen dan wel open zullen gaan En wat de data van de wedstrijden betreft ,kan cfm je wel verder helpen
            Groeten van Jan de visser

            Reageer

            • marcel roest
              Banned
              • 29-03-2006
              • 3

              #21
              man man wat een reactie janb nou de banaan etende spui liefhebber slaat zijn slg nog wel hoor denk ik je moet hem niet onderschatten maar daar kom je zelf nog wel achter denk ik

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber

                ga ergens anders zitten patsen met je vangsten joh.
                beurt lekker op voor die jongen
                Oorspronkelijk geplaatst door janb

                bananen etende spuiliefhebber ,proef ik een beetje jalouzie uit je reaktie Kijk het is voor ons niet zo moeilijk om iedere keer minimaal een kilo of 10 te vangen Want het verhaal is dat wij over een bijzonder kundige uitzet commissie beschikken ,die ons iedere wedstrijd weer daar weet neer te zetten Dat grote vangsten steeds gewoner worden En dat je eigenlijk niet over hele grote vis kwaliteiten hoeft te beschikken ,om toch goede resultaten neer te kunnen zetten Ik zou zeggen laat je eens een keertje op de wedstrijd zien Ik denk dat je ogen dan wel open zullen gaan En wat de data van de wedstrijden betreft ,kan cfm je wel verder helpen
                jaloers nee hoor komt in mijn woordenboek niet voor ,kijk en veel vangen is mij ook niet vreemd maar als ik jouw verhalen lees lijkt het mij meer een verhaal van een belg op zijn brasem put ~0

                Reageer

                • SJEFKE
                  Newbie
                  • 18-03-2005
                  • 4

                  #23
                  Gisteren een wedstrijd met 10 man, in totaal 13 vissen gevangen. Allemaal het zelfde verhaal totaal geen beet, De vissen die gevangen werden waren toevallige langszwemmers. En droog was het ook al niet!!

                  Reageer

                  • Klaas Hoen
                    Met enige kennis...
                    • 09-04-2006
                    • 346
                    • gorredijk

                    #24
                    had vanavond een wedstrijd echt klote weer harde wind enzo maar wind in de rug..regenbuien paar kleine de rest ging allemaal naast ons langs..maar was dus eerste geworden met 9.550 gr en nummer 2 had 6.500!!

                    heb lekker zitten vissen!!
                    StuntelLaar

                    Reageer

                    • janb
                      jan b
                      • 21-11-2005
                      • 1982
                      • 't Nieuweland

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Hoen

                      had vanavond een wedstrijd echt klote weer harde wind enzo maar wind in de rug..regenbuien paar kleine de rest ging allemaal naast ons langs..maar was dus eerste geworden met 9.550 gr en nummer 2 had 6.500!!

                      heb lekker zitten vissen!!
                      Als je meer vangt dan je buren doe je het niet slecht
                      Groeten van Jan de visser

                      Reageer

                      • cfm
                        Quidquid discis, tibi dis
                        • 12-04-2006
                        • 94
                        • Spijkenisse

                        #26
                        Hier CFM, ja daar kan je best trots op zijn op die uitzetcommissie, jammer dat die jongens niet op alle wedstrijden aktief zijn. Als ze zich zo blijven ontwikkelen, dan ben ik volgend jaar ook van de partij.
                        Spuiliefhebber, het is jammer dat jij je naam eer aan doet, maar er zijn ook andere wateren dan het Spui, ga daar ook eens vissen, dan gaat er waarschijnlijk een wereld voor jou open.
                        Misschien komen we elkaar dan eens tegen, ik kom alleen in juli en augustus aan het Spui.
                        Vissen zit in mijn bloed !!

                        Vaste hengel = Maver M3
                        Dobbers = Colmic en Drennan
                        Feeder = Shimano en Tri Cast
                        Voer = Champion Feed

                        Reageer

                        • spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door cfm

                          Hier CFM, ja daar kan je best trots op zijn op die uitzetcommissie, jammer dat die jongens niet op alle wedstrijden aktief zijn. Als ze zich zo blijven ontwikkelen, dan ben ik volgend jaar ook van de partij.
                          Spuiliefhebber, het is jammer dat jij je naam eer aan doet, maar er zijn ook andere wateren dan het Spui, ga daar ook eens vissen, dan gaat er waarschijnlijk een wereld voor jou open.
                          Misschien komen we elkaar dan eens tegen, ik kom alleen in juli en augustus aan het Spui.
                          ja maar ik kom ook wel op andere wateren hoor meer als op het spui zelfs ,maar jij hebt toch ook een voorkeur zeker.
                          jij viste toch weer graag in het juliana kanaal
                          zondag weer op de brielse maas trouwens een koppel wedstrijd,ben benieuwd.

                          Reageer

                          • cfm
                            Quidquid discis, tibi dis
                            • 12-04-2006
                            • 94
                            • Spijkenisse

                            #28
                            Ja hoe weet jij dat. Over drama gesproken, het Julianakanaal staat bij mij in de top 3, zeg alleen niet van welke lijst.Maakte daar een flinke salto, artistiek heel hoog. Hou wel van bergklimmen en afdalen.
                            Ja ik doe ook mee zondag, en ben ook benieuwd of er wat te vangen is. Vis met mijn vader. Moet jij ook eens doen, vissen met je vader, dat is of !@#$ of ~z~



                            [Gewijzigd door cfm op 05-23-06 at 04:38 PM]
                            Vissen zit in mijn bloed !!

                            Vaste hengel = Maver M3
                            Dobbers = Colmic en Drennan
                            Feeder = Shimano en Tri Cast
                            Voer = Champion Feed

                            Reageer

                            • Klaas Hoen
                              Met enige kennis...
                              • 09-04-2006
                              • 346
                              • gorredijk

                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Hoen

                              had vanavond een wedstrijd echt klote weer harde wind enzo maar wind in de rug..regenbuien paar kleine de rest ging allemaal naast ons langs..maar was dus eerste geworden met 9.550 gr en nummer 2 had 6.500!!

                              heb lekker zitten vissen!!
                              Oorspronkelijk geplaatst door janb

                              Als je meer vangt dan je buren doe je het niet slecht
                              ja ik had oowk het meest van allemaal.
                              StuntelLaar

                              Reageer

                              • spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door cfm

                                Ja hoe weet jij dat. Over drama gesproken, het Julianakanaal staat bij mij in de top 3, zeg alleen niet van welke lijst.Maakte daar een flinke salto, artistiek heel hoog. Hou wel van bergklimmen en afdalen.
                                Ja ik doe ook mee zondag, en ben ook benieuwd of er wat te vangen is. Vis met mijn vader. Moet jij ook eens doen, vissen met je vader, dat is of !@#$ of ~z~

                                [Gewijzigd door cfm op 05-23-06 at 04:38 PM]
                                wat zondag in de brielse maas doe je ook mee ~0
                                ojee dan kan ik beter even opletten wat ik allemaal zeg.
                                nee leuk joh kan ik je een keer live ontmoeten.
                                ik neem aan dat je in een cfm clownspak loopt
                                hebben we het gelijk eens over dat voer

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎